Niin, kyselisin viisaammilta et mitä mieltä ootte vuoden 2000 farmari Vectrasta? Ajettu 210 000 km ja huoltokirja löytyy. Pahoja tyyppivikoja?
farkku Vectra B (vm. 2000)
1
554
Vastaukset
- vexra
Ihan hyvä auto. Tyyppivikoja: Taka-akselin puslat kuluvat,pyöränlaakerit.jarrulevyt,jakohihnapkt vaihdettava 4v/60.000km. Käyntihäiriöitä: Joutokäyntisäädin hajoaa,happitunnistin,laturi on noilla kilsoilla yleensä moro.Nokka-akselin ja kampiakselin nopeustunnistin rikki Pakoputkisto hajoo toista kertaa ton ikäisessä.Ruostevikaa korissa,radion näytöstä menee pikselit pimeiksi.Eipä noita kummempia vikoja tuu mieleen. Samat viat esiintyy kyllä muissakin merkeissä. Itellä ollu 4v -99 vectra ja kaikki noi korjattu. ajettu 225000 km.Plussana pienikulutus ja hyvä ajettava.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1996974- 1592056
- 1131698
- 511400
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551258Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501128Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1001074Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?71016Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan253961- 41949