Millä hinnalla ha maksaa salaojitettu pelto uudella maalla ? vuokrattuna.
Peltovuokra mitä uudella maalla maksaa ?
14
4932
Vastaukset
- KORPIKUUSI.
Vuokrasin hyväkuntoiset lohkot 11.4ha . 14,1ha .18.1ha ja 24,7ha . vuokra hinnat on 210e/ha enempää ei kannata maksaa . Paikka on läntistä osaa uuttamaata.
- menee
mäntsälässä vuokra n.400 ja pellon hinta n.12000-15000/ha
- täytyy tulla
viljelemään sinne uudellemaalle, kun täälä yli tupla hinnat.
- pellossa
täytyy tulla kirjoitti:
viljelemään sinne uudellemaalle, kun täälä yli tupla hinnat.
E-Pohjanmaaltaaltako tarkoitat? Mitäs peltovuokrat on K-Pohjanmaalla? Kun pellon hinta on n. 4500-5000e/ha.
- bunkkala
pellossa kirjoitti:
E-Pohjanmaaltaaltako tarkoitat? Mitäs peltovuokrat on K-Pohjanmaalla? Kun pellon hinta on n. 4500-5000e/ha.
Ihan mielenkiinnosta, mitä maksetaan missäkin päin suomea.
Itse joudun pulittaan vanhan tonnin/ha. ja aluehan on
Pirkanmaata. - wqdw
bunkkala kirjoitti:
Ihan mielenkiinnosta, mitä maksetaan missäkin päin suomea.
Itse joudun pulittaan vanhan tonnin/ha. ja aluehan on
Pirkanmaata.120-480 €/ha meillä. Yhteensä n 100 ha vuokralla 8 eri taholta. Kesihinta minulla kait n 280 €
- Maanomistaja
Eteläpohjanmaalla pellonvuokraa saan 300€ hehtaarilta.
Saksassa peltomaan hinta on äkisti noussut maissinviljelyn takia ja maksaa nyt
30 000€ ha.
Maissi kerätään vihreänä kesken kasvun biokaasutuotantoon.
Biokaasulaitoksia on siellä jo lähes joka kylässä.
800ha pitää käynnissä biokaasulaitosta joka tuottaa 3MW energiaa. - jnskt
Kallein on 65 €/ha peltovuokra. Alue Itä-suomi, Joensuu
Vaikka satotaso n. 1 tonnin vähemmän kuin etelässä, niin kuitenkaan näillä hinnoilla kannattavuus etelän tasoa!? - C-alue
700€/ha/vuosi.
Korotusvaraakin tuntuu olevan koska on kyselijöitä niin paljon.- Heheeeeee
Siellä on sitten joku jakanut hulluille rahaa ja se tarvii kerätä kiireesti niiltä pois:D
- ride8
Saan 200 euroa/vuosi, Porvoosta, suvun tilalta, peltoa on noin 15 ha josta puolet on minun.
Nyt olen myymässä peltoa suvun sisällä serkulle, mikä on hyvä hinta Porvoossa, joskus aikoinaan oli Ernestasta?
Vastaukset:
[email protected]
Ps. Jos saan siitä puolet niin kokonaispinta-ala on myydylle peltomaalle 4,91 ha!
Mutta hintaa en vielä tiedä, totta kai myyn jos kaupat tehdään, ei raha puussa kasva ja eläkeläisen elämä on köyhää ilman työtä ja koulua! - Riippuu lohkosta
Koko ja sijainti vaikuttavat.
Parhaista paloista 780€ vuodessa hehtaarilta, huonoimmista 420€. - Sivullisen kummastus
Aika äkkiä kertyy hehtaarin hinta vuokrista. Peltomaa on monin paikoin aika edullista, mutta vuokrat joskus törkeän korkeita.
Eivät taida maan omistajat lypsävää lehmää myydä?
Toisaalta. Jos ei aio viljellä kuin vuoden pari....- Uudet tuulet
Puhaltelee pellonvuokraus markkinoilla.
Tarjouskilpailu on päivän sana.
Se varmistaa parhaan vuokratuoton, ja on kaikille tasapuolinen.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166040Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334137- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2552083Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441846- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569