SH 1 ja jumissa..

Apuva?

Eli SH 1 menossa, olin siinä juuri päässyt sairaalasta, ja se kaheli mummeli ohjasi minut antiikki-kauppaan, jossa minun olisi pitänyt saada työnnettyä kaappia, mutta tyyppi ei tee mitään vaikka kuinka välilyöntiä rämpytän (välilyönti on ihan kunnossa). Se ei suostunut edes tallentamaan peliä, vaikka siinä pöydällä oli notebook. Kokeilin monessa eri kohdassa painaa välilyöntiä, muttei mitään tapahdu. Tuli mieleen, että olisiko minun pitänyt ensin katsoa sairaalalla se video, eikä mennä juttelemaan sille punapää hoitsulle, Lisalle? Voisiko olla, että koska menin pelissä eteenpäin, ja jäi video näkemättä, en pääse siitä syystä eteenpäin??

3

872

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • umpikuja13

Videot ei vaikuta pelin kulkuun. Itse vain menetät hieman juonta... Valitan etten muista ykkösosaa enää kun en ole sitä pitkään aikaan enää pelannut. Mutta oisko ollut niin että antiikkikaupassa piti laittaa joku kivi siihen kelloon....? Tuosta tallennuksesta en tiedä, mutta millä pelaat kyseistä peliä? Onko ennen toiminut? Toimiiko kaikki muut toiminnot? Oletko täysin varma että välilyönti on tallennus?

• ap.

Mulla ei ole mitään mitä siihen kelloon voisi laittaa, eikä se heppu sano edes mitään siitä kellosta. Kaikki on toiminut tähän asti ihan normaalisti, siksi ihmettelenkin, miksei toimi.

Tässä oli läpipeluun-ohje, mutta ei vaan toimi, heppu ei sano mitään vaikka kuinka monesta kulmasta yrittää välilyöntiä painaa:
        "Pick up the ANTIQUE SHOP KEY that Dahlia Gillespie left on the table for you.
        The Antique Shop is located at the far north end of Simmons Street on the east
        side of the road. Go down and use your key on the door. Save your game when
        you get inside the room and then examine the cabinet on the wall. Choose to
        push it when you get the option and you'll reveal a hole in the wall."

• ins_verderben (off)

mutta siihen on sellai simppeli ratkasu: pistä taskulamppu päälle. Se menee pois päältä ja sillon et voi työntää kaappia, et voi tallentaa etkä mitään. Lamppu päälle ja kaikki onnistuu :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      720
      2900
    2. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      360
      2570
    3. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      45
      2328
    4. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      26
      2302
    5. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      1888
    6. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      12
      1412
    7. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      1409
    8. Miksi rakastuit

Kaivattuusi?
      Ikävä
      72
      1323
    9. Teit asiat lopulta niin

Ettei meillä ole ikinä mitään mahdollisuuksia toisiimme.
      Ikävä
      55
      1260
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      12
      1254
    Aihe