asuntoja/taloja kyprokselta

gfafgghdshdf

tiedättekö mitään SUOMALAISTA sivustoa, jolla esitetään asuntoja tai taloja kyprokselta? etuovi.comista katsoin, mutta ei ollut yhtään myynnissä. ajattelinpa nimittäin muuttaa kyprokselle, mutta en tietenkään ilman asuntoa :D

7

2860

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • löytyy

www.homeaway.fi ja sieltä etsiskelet Kyproksen.

• kifjsd

Koska olet ajatellut muuttaa ja minne päin ?

• aloittaja
        kifjsd kirjoitti:

Koska olet ajatellut muuttaa ja minne päin ?

vietin tässä pari viikkoa hotellissa, etsimässä kivoja asuntoja :) en vielä löytänyt mitään, joten ostin menolipun suomeen ja jatkan etsintöjä täältä päin. heti kun sopiva asunto löytyy ja kreikan kieli tarpeeksi hyvin hallussa, sitten muutan :) haluaisin todella jonkun modernin KERROSTALO-asunnon keskustasta, tai meren rannalta. olisi ihana ku sijaitsisi makarios avenuella, mutta varmasti aika kallista..

• kipros
        aloittaja kirjoitti:

vietin tässä pari viikkoa hotellissa, etsimässä kivoja asuntoja :) en vielä löytänyt mitään, joten ostin menolipun suomeen ja jatkan etsintöjä täältä päin. heti kun sopiva asunto löytyy ja kreikan kieli tarpeeksi hyvin hallussa, sitten muutan :) haluaisin todella jonkun modernin KERROSTALO-asunnon keskustasta, tai meren rannalta. olisi ihana ku sijaitsisi makarios avenuella, mutta varmasti aika kallista..

miksi kyselet suomalaisia sivustoja? tuskin löytyy. sen sijaan esim. buysellcyprus.com ja cyprusforsale.com, myös ownersdirect.com. sivulle voi laittaa oman ostoilmoituksen.

laita toimeksianto joillekin lukuisista välittäjistä. määrittele haluamasi tarkasti ja pidä siitä kiinni. he kyllä tarjoavat mitä tahansa myyntiin tulevaa... samoin hinnoista kannattaa tinkiä, vaikka perinteisesti nihkeitä ovat alennusmyyntiin. nyt on kuitenkin ostajan markkinat ja kyllä se jo tässä vaiheessa on täytynyt iskostua kyprioottien päähän.
        välittäjien palkkiot on olleet huimia, mutta nekin tulleet alas tässä credit crunchissa.

monet britit yrittävät epätoivoisesti päästä eroon asunnoistaan, mutta näitä on tarjolla enemmän Pafoksessa. ts. joku brittiläinen nettisaitti voisi olla hyvä paikka laittaa oma ostoilmoitus. ja myös angloinfo.com, centralcyprus.com, onhan näitä.

• noora.vaihto

Entäpäs sitten vuokra-asuntoja. Itse olen menossa Nicosiaan opiskelemaan syys-kevät lukukaudeksi ja kovasti tarttis kämppää löytää syys-tammikuuksi.

Ei kukaan haluaisi ottaa vuokralaista?

• :)

Mä oon kans tulossa/menossa Kyprokselle opiskelemaan Kevääksi 2010.. Asuntoja tarvitsisin, mistähän saisi vuokra-asunnon parhaiten? Kokemuksia?

• biliga
        :) kirjoitti:

Mä oon kans tulossa/menossa Kyprokselle opiskelemaan Kevääksi 2010.. Asuntoja tarvitsisin, mistähän saisi vuokra-asunnon parhaiten? Kokemuksia?

tuolla aikasemmin mainittiin tuo homeaway.fi
        sieltä löysin vuokra-asunnon limassoliin syksyllä 2007. kannattaa ottaa rohkeasti yhteyttä vuokranantajiin ja pyytää tarjous.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      107
      4768
    2. Yleltä tyrmäävä uutinen

Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/74
      Luterilaisuus
      402
      1462
    3. Missä mustasusi on?

Suden aloituksia ei ole näkynyt moneen päivään.
      Ikävä
      189
      1104
    4. Pakko kertoa mies

Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti
      Ikävä
      110
      1088
    5. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      86
      1000
    6. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      11
      942
    7. tilitoimistopiirainen huutaa

mikä tää piiraisen tilitoimistomies oikee on? olin kuullut vaikka mitä huhuja, että ihan valtavan äkkipikanen mies mutt
      Kuhmo
      11
      938
    8. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      47
      921
    9. Miten koskettaisit häntä?

Miten lähestyisit jos hän olisi lähelläsi nyt..
      Ikävä
      64
      911
    10. Mitä ajattelet

Kaivattusi uskosta tai onko hän uskossa?
      Ikävä
      64
      876
    Aihe