Näyttö hajosi

cochon

menin kaatumaan portaissa kannettava sylissäni niin että kannettavan näyttö paiskaantui kiinni. Nyt näytöstä ei saa enään mitään selvää. Meneekö kone takuuseen? Olen hankkinut vasta lisätakuunkin.

4

744

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pc king

Lisätakuu ei korvaa yhtään mitään, on vaan myyntikikka. Uusi näyttö maksaa noin 500 ekua, mutta vaihtaessa hajoaa yleensä muoviosat, eli kannattaa olla ens kerralla varovaisempi ja nuolla haavat.Oliko sulla sukat jalassa, jos oli niin siinä on pieni mahdollisuus kotivakuutukseen.

• anssi.

No niin siinähän sitä tuli sitä lauantai-illan ohjeistusta oikein roppakaupalla, pitäs vissiin olla alkolukko koneisiin ja kommentteihin. Tosiasiassa näytöt koostuu monista eri toimijoista, mutta mikä niistä hajoaa on suomeksi sanottuna vesiportti mikä toimii diodidekooderin kanssa limittäin. Jos tämä pelkästään hajoaa on korjaus suht vaivaton, jos on mennyt muuta niin maksaa vähän enemmän.Voit testata hajoamisen laittamalla kone 15 minuutiksi pakkaseen, jos näyttö toimii sen jälkeen suht normaalisti muutaman minuutin on kyseessä portti vika, me ammattilaiset kutsuta tapahtumaa"padon murtumiseksi". Jos näyttö ei palaa on vika vakavampi mutta ei mahdoton. Kotivakuutus on kova sana.

• ellen
        anssi. kirjoitti:

No niin siinähän sitä tuli sitä lauantai-illan ohjeistusta oikein roppakaupalla, pitäs vissiin olla alkolukko koneisiin ja kommentteihin. Tosiasiassa näytöt koostuu monista eri toimijoista, mutta mikä niistä hajoaa on suomeksi sanottuna vesiportti mikä toimii diodidekooderin kanssa limittäin. Jos tämä pelkästään hajoaa on korjaus suht vaivaton, jos on mennyt muuta niin maksaa vähän enemmän.Voit testata hajoamisen laittamalla kone 15 minuutiksi pakkaseen, jos näyttö toimii sen jälkeen suht normaalisti muutaman minuutin on kyseessä portti vika, me ammattilaiset kutsuta tapahtumaa"padon murtumiseksi". Jos näyttö ei palaa on vika vakavampi mutta ei mahdoton. Kotivakuutus on kova sana.

Mulla kans näyttö rikki, kone on kolme vuotta vanha Siemens. Pikku broidi tiputti sen riidan päätteeks parvekkeelta, onneks nurtsille, broidin onni et mulla oli jalka kipsissä. Sitä mun piti kysyy et pitääks se kone laittaa sinne pakastimeen näyttö kiinni ja virrat pois , mä nimittäin laitoin näyttö auki koneen sinne ja nyt näyttö on ihan jäässä ja sen pohjaan jääty herne-maissi-paprika pussi kiinni.

• keskustelu

Suhteellisen asallisia ohjeita. Sähköisku on lähempänä kuin arvaatkaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      119
      7526
    2. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      77
      6494
    3. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      95
      5244
    4. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      52
      4595
    5. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      49
      4256
    6. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      230
      4159
    7. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      44
      4065
    8. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      28
      3938
    9. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      58
      3080
    10. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      48