16v ja vaipat

anonyymi

Löysin 16-vuotiaan poikani kaapista paketillisen Drynites pyjama pants for boys vaippoja, jotka ovat siis tarkoitettu yökasteleville lapsille. Poikani ei yökastele. Onko muilla ollut samanlaisia lapsia, jotka ovat täysin terveinä halunneet käyttää vaippoja?

32

12649

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaippaa, et tiedä

      että kastelee! Hmm ja 16v saa käydä lekurissa ilman vanhempia. Ja mitä sä siellä kaapilla komppasit ja kenen luvalla!

    • muovihousupoika

      kyllä sellaisia poikia on jonkinverran että haluaa pitää vaippaa, se tekee pippelille hyvää.

    • tyttö 91

      onko se tervettä, jos 16v pitää vaippoja? mä olin 16v ku sain esikoiseni. nooh, eihää pojat tietty kehity yhtä nopeasti kuin tytöt.

      • anonym1100

        Oot snobi ja rasisti poikia kohtaan tyttö 91 ja tässä on kyse fetissistä eikä kehityksestä ja järkevää tehä lapsii 16vuotiaana...


      • lapsi=lapsi

        kuulostaa oikeesti vahingossa saadulle


    • minä111

      eikö tossa vaiheessa tuu niitä yöllisisä siemensyöksyjäkin voihan se olla sitä vartenkin.. jos on kovinkin herkkä poika eikä uskalla kertoa äitille että lakanat likaantuu ja poikaporukassa on yleensä outo huumorintaju lyödään pesäpallomailalla munille niin kun duudsonit, kai vaipat ois siihenkin jees.. itse asiassa ton ikäsenä saattaa olla mikä tahansa mahdollista

    • DL-Boi

      On olemassa mahdollisuus, että pojallasi on vaippafetissi. Hän siis mahdollisesti saa tyydytystä vaippojen pitämisestä. Tämä on myös hyvin harmiton fetissi, vaippafetisistihän ei satuta ketään eikä aiheuta itselleenkään mitään haittaa. Mahdolliset fetissit alkavat herätä yleensä murrosiän paikkeilla. Fetissi ei myöskään vaikuta seksuaaliseen suuntautumiseen, ja poikasi luultavasti tulee nauttimaan myös normaalista seksistä, vaippojen ollessa ns. ekstraa. Fetissit koetaan puheenaiheena melko tabuiksi, ja osa fetissin viehätyksestä syntyy sen salaisuudesta. Voi olla parasta, että pidät siis näkemäsi toistaiseksi vain omana tietonasi, ja annat poikasi kertoa sinulle, jos joskus haluaa. t. 18-v. vaippafettari

    • Siriuy66

      Se ei ole nyt mikään harmiton juttu koska vanhemmiten hän liikkuu vaipat päällä ja ulostaa niihin ja on kyvytön naisen kanssa seksuaaliseen kanssakäymiseen. http://fi.wikipedia.org/wiki/Parafilia

      • FinD

        Ei kannata kommentoida jos ei mitään asiasta tiedä..... T: Täysin seksiin kykenevä ja siitä nauttiva vaippafetisti jätkä,25v


    • Helmapelti

      Juu ite aloin tuossa seurustella syksyllä yhen 23v pojan kanssa. Aloin siivota hänen huonettaan ja tein sieltä kaamean löydön eli vaippoja, dildoja, anustappeja, naistenvaatteita.. yms. Katoin jätkää silmiin ja sanoin et "vittu sä oot sairas".
      Ensin jätin hänet, mutta kävin psykiatrilla joka sai käännettyä pääni.
      Otin hänet takas.. Tosin sanoin että saa valita, mut tai vaipat.. Ja vaipat lähti veke.

      MUTTA...

      Seksiä ei näköjään kauheasti tipu. Kiva ku toinen tyydyttää itsensä dildoilla ja mä joudun kärsiin. "KUN EI HUVITA"

      Sanoin tänään että tästä lähtien lasken itsetyydytyksen pettämiseksi, että eiköhä sitä kyrpää ala tulla.

      Äiti paaponu adoptiopoikansa pilalle.

      • Jonttuaapeli

        Jos päätät joskus kuitenkin heivata sen ukkosi, niin otakko mut! Viestistäsi säteilevä älykkyys sai minut MYKÄKSI. Mykäksi kuin kuollut kukko.


      • Helmapelti
        Jonttuaapeli kirjoitti:

        Jos päätät joskus kuitenkin heivata sen ukkosi, niin otakko mut! Viestistäsi säteilevä älykkyys sai minut MYKÄKSI. Mykäksi kuin kuollut kukko.

        Sen näkee sitten jos semmoseen tilanteeseen joskus sattuu ;) Sitä paitsi lienekkö lievää piilovittuilua?

        Älykkyyteni ei oikein päässyt oikeuksiin edellisessä viestissä.
        Tai no toisaalta joo, vaa aika karua puhetta.


      • weertyy
        Helmapelti kirjoitti:

        Sen näkee sitten jos semmoseen tilanteeseen joskus sattuu ;) Sitä paitsi lienekkö lievää piilovittuilua?

        Älykkyyteni ei oikein päässyt oikeuksiin edellisessä viestissä.
        Tai no toisaalta joo, vaa aika karua puhetta.

        mää lyösin 15v poikani kaapista paketillisen pampers easy uppeja kysyin asiasta pojalta ja hän kertoi syyksi että henestä olisi kiva njos kohtelisin häntä kuin pikku lasta esim vaihdan vaipat syötänsiis kaiken niinku mitä pikku lapsille tehään mitä mieltä pitäs olla


      • Hyllymetri-Jill
        weertyy kirjoitti:

        mää lyösin 15v poikani kaapista paketillisen pampers easy uppeja kysyin asiasta pojalta ja hän kertoi syyksi että henestä olisi kiva njos kohtelisin häntä kuin pikku lasta esim vaihdan vaipat syötänsiis kaiken niinku mitä pikku lapsille tehään mitä mieltä pitäs olla

        Olen sitä mieltä että olet itse 15-vuotias poika joka tykkää vaipoista ja keksii päästään koko jutun ja lisäksi taidat olla lievästi kehitysvammainen. Osuinko oikeaan?


      • Fetish98

        Helmapelti vittu sua vois yhtä hyvin kutsua fetissirasistiksi!! tommonen puhe ei käy päinsä, mietippä jos itselläs ois jtn mistä pitäisit helvetisti ja sulta kiellettäs se iha vaan siks että muilla olis parempi olla?? huhhuh, koitappa ymmärtää, fetissi on normaali asia eikä satuta ketään. mikä siinä on helvetti soikoon ongelmana sun kaltasilla ihmisillä?? mä oon aina ollu ystävällinen laikkia kohtaan ja en pahemmin hauku muita mut tuollaset ihmiset jotka käyttäytyy ja puhuu rasistisesti muita ihmisiä kohtaan niin ovat kyllä aivan saatana inhottavia!:d


      • Anonyymi
        weertyy kirjoitti:

        mää lyösin 15v poikani kaapista paketillisen pampers easy uppeja kysyin asiasta pojalta ja hän kertoi syyksi että henestä olisi kiva njos kohtelisin häntä kuin pikku lasta esim vaihdan vaipat syötänsiis kaiken niinku mitä pikku lapsille tehään mitä mieltä pitäs olla

        On iha normaalia, tee niinku hän pyytää ja kohtele kuten pientä vauvaa ja vaadi ihan että pitää vaippoja ja tekee tarpeensa niihin!


    • kodhell

      on se

      • Pähkäilijä-94

        Joo, tää kaveri on oikeasti lähes 50-vuotias setä raumalta... Esiintyy nimimerkeillä "vaippajanne", "Muovihousupoika" ja kaikilla "wertyy" variaatioilla.

        Että Hyllymetri-Jill, väärään osuit.


      • Hyllymetri-Jill
        Pähkäilijä-94 kirjoitti:

        Joo, tää kaveri on oikeasti lähes 50-vuotias setä raumalta... Esiintyy nimimerkeillä "vaippajanne", "Muovihousupoika" ja kaikilla "wertyy" variaatioilla.

        Että Hyllymetri-Jill, väärään osuit.

        Eikä ole Janne. Kirjoittaa liian mielenterveydellisesti ollakseen. Eikä tämä mainitse kertaakaan pakkolaitos-vitsakuria ja aitoja suprima 4085-194 plastiikkihousuja ja suorakaidevaippoja ja iloista turvamieltä eikä ahdasmielisiä kaappi-reppanoita jotka vainoavat häntä ja hänen jo 70-luvulla paikalleen juuttunutta levyään. Lisäksi siitä puuttuu sähköpostiosoite ja puhelinnumero.

        Sinä olet nyt kyllä väärässä. Jannen jutut tunnistaa kilometrin päähän eikä tuo ole niitä.


      • Pähkäilijä-94
        Hyllymetri-Jill kirjoitti:

        Eikä ole Janne. Kirjoittaa liian mielenterveydellisesti ollakseen. Eikä tämä mainitse kertaakaan pakkolaitos-vitsakuria ja aitoja suprima 4085-194 plastiikkihousuja ja suorakaidevaippoja ja iloista turvamieltä eikä ahdasmielisiä kaappi-reppanoita jotka vainoavat häntä ja hänen jo 70-luvulla paikalleen juuttunutta levyään. Lisäksi siitä puuttuu sähköpostiosoite ja puhelinnumero.

        Sinä olet nyt kyllä väärässä. Jannen jutut tunnistaa kilometrin päähän eikä tuo ole niitä.

        Juu, sori Jill, taisin erehtyä. :D

        Mutta nuita massatuotantosekopäitä nyt pomppii joka kadunkulmasta vastaan nykyisin...
        Hyvin paljon muistuttavat kuitenkin jannen viestejä...

        Mitä jos se onkin vain ottanut itteään niskasta kiinni, ja pakottanut itsensä vaihtamaan levyä?
        Ottanut uuden tyyliin.


    • Esimerkiksi ite käytin 11-16v vaippoja. Lähinnä turvallisuuden takia ja sen takia että saisi tuntea vielä itsensö lapseksi. itelläni se meni pois aikanaan mutta en paheksu sitä ollenkaan.

      • laitosjanneko

        Kyl vaippaa voi käyttää jos tykkää, mä oon janne ja mä oon kohta jo kuuskymmentä ja mä tykkään erityislaitospakkosuursuorakaidevaipasta ja iloisesta tuvamielimuovihousuista ja supriman 98766543221-889 tyypin pakko-plastikkihousuista ja poikakodin vaipoista.
        mulla on 70 luvun levysoitin ja mua koko ajan reppanat vainoo kaapistaan... Että tällaista Hyllymetri-Jillille ja pähkäilijä-94:lle kaapissa on ovi ja saranat, mutta jos ei ole yksinkertaisesti voimia työntää ovea auki niin apua ei löydy kyllä mistään, kaapissa on sitten vain oltava


    • asdfghjklä

      Moi

    • Isä 22v.

      Eiköhän poikasi ole täysin terve, jos haluaa aiheuttaa itselleen hyvänolontunnetta, tässä tapauksessa käyttämällä vaippoja. Annetaan jokaisen tehdä elämänsä onnelliseksi, ei siihen tarvita meidän huolehtimistamme.

    • friikkikö

      No mä oon vähä yli 20 mimmi. Parisuhteessa. Muuten pukeudun välillä vaippoihin. Mieheni tästä ei tiedä mitään eikä näillä näkymin tuke tietämään. En käytä vaippoja luodakseni itselleni mitään seksististä. Vaan tunnen oloni todella turvalliseksi. Yksin kotona päikkäreitä nukkuessa esimerkiksi.... Kai minäkin sitten joku friikki olen

      • jepjep3

        Saatat olla friikki, mutta mitä väliä. Kai jokainen saa olla vähän friikki, jos siitä ei ole itselle ja muille haittaa.


      • Anonyymi

        Vaipat ja muotoilevat bodyt juuri turvallisuuden tuokin! Suosittelen pukemaan vaipat, bodyn ja jumpsuitin niin on myös lämmin ollessa, myös pissat vaippaan lämmittää ihanasti!


    • lila1

      joo, myös friikki 26v nainen, käytän kotona välillä vaippaa ja esin päikkärien jälkeen pissaan niihin, en kerro kellekään. nautin hyvän olon tunteesta. lapsena kastelin housuja ja myös kakat tuli vielä yläasteella housuun muutaman kerran.

      • Anonyymi

        Kun tarpeeksi kauan on vaippoja pitänyt tulevat pisut jo ennen kun herääkään <3 on siis pakko laittaa yövaipat kun siihen on tottunut. Tarpeeksi kun on harrastanut saattaa myös kakata jo unissaan vaippaan ja se onkin ihana tunne herätä vaipoissa satsit.


    • kalle22

      22v mies. Käytän vaippoja välillä, mutta en syystä että ne kiihottataisivat minua. yöllä saattaa tulla housuun unessa. :s

    • Anonyymi

      Ite oon 27v Vantaalta. Käyttäny 18-vuotiaasta asti vaippoja. Miuu kohdellaan ko pientä lasta, koska oon mieltäny oman pikkuisikäni 0-2 -vuotiaaksi. Miult löytyy kaverin autosta oma turvaistuin, kotoa löytyy tutti, body, talvihaalari, turtipullo, sinkkivoide ja talkkia. Tää on iso osa miun identiteettiä ja on muodostunu elämäntavaks. En nykyään pysty olemaan ilman vaippaa, tulee liian alaston olo. Teen myös kaikki tarpeet vaippaan.

    • Anonyymi

      Onko tutti aina suussa

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      62
      5992
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      24
      3774
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      232
      2076
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1830
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1269
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1256
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      298
      1049
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1000
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      929
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      878
    Aihe