mitkä firmat hakevat diilereitä? ei löydy mol:ista tai mistään. omakohtaiset osakesijoitukset on nostanut kiinostusta tällaisista töistä.
arvopaperinvälittäjän töitä
2
1000
Vastaukset
- välittäjistä
Pitkän työkokemuksen omaavia maistereita on jo työttömänä - jos joku hakee, hakijoita kyllä on.
- pankkilainen
diilerinä oleminen on juuri asiakkaiden löytäminen. Firma joka hakee diilereitä on nyt asiakkaasi, ja eka tehtäväsi on löytää tällainen asiakas jolle voit myydä osaamistasi ja intohimoasi, jos et edes osaa löytää netistä potentiaalisia työnantajia epäilen aika paljon onko sulla muutenkaan tarvittavaa luonnetta tuohon työhön. Omakohtaiset osakesijoitukset eivät muuten liity mitenkään diileröintiin, diilerinä olet ikäänkuin asiakkaiden parittajana. Toiseksi diilerinä toimiminen hankaloittaa omakohtaisten osakesijoitusten hoitamista, on kaikenmaailman black out jaksoja ja sisäpiirisäännöksiä jne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S618150- 1334624
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.353956- 213268
- 232832
- 292777
- 532517
- 252240
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3992184- 322119