Tietäiskö kukaan ninkä takia kylmäaineet ei kestä järjestelmässä. Merkkiliike ei löytäny vikaa eikä toinenkaan paja. Vuotoa ei löydetty.
Vastaukset 3
- tarkistappa
autosi vuosimalli!!! Siis 01, ei jumalauta, autosihan on jo ramuttamo kamaa!!! hei haloo!!! mulla 06 mallinen 3.2 litranen v6 veggu ja jumalauta ilmastointi fuugaa, elis pelittää, vittu.
- sanottu
Olipa tosi mahtavasti sanottu natsi! Taitaa olla jokin kamari kylmänä sulla kun viittii autolla omaa egoa nostaa. Meinaatko että ei oo kellään muulla nuin uutta autoa voi voi.
- on se vaan nii hyvä peli
Väriaineella löytyi kennosta vuoto, uudet aineet hävis viikonlopun aikana.
Työ ja kenno ~600€, pitkä kuuma kesä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän511001Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll17896Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl501802- 46737
- 42674
- 37619
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30596Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE166553Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37540Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan57518