Missä vika kun yritän tulostaa osoitetarroja, niin printteri sylkäisee ulos paperin, missä on vasen sarake keskellä ja keskimmäinen puoliksi oikeassa laidassa? Koetulostuksen tein A4:lle kun en ollut varma miten ne mahtuu 8x3 arkille.
Osoitetarran tulostaminen
5
956
Vastaukset
- HeikkiH76
Kaikki muut asiakirjat pystyy tulostamaan ongelmitta, ainoastaan nuo osoitetarrat ei onnistu. Esikatselussa kaikki näyttää siltä kuin pitääkin. Käyttiksenä XP, jos sillä on merkitystä.
- Enterprise 2007
Siis ootko sä tehnyt nämä jutut aloittaen sieltä postitukset/tarrat ?
- HeikkH76
Kyllä, ihan siitä osoitetarrat -> muotoilu jne. Ei vaan ota toimiakseen.
- asetukset.........
kohdalleen ennen tulostusta... Eli tarkistat tarrojen reunat jne... :)
- merkonomiksko?
en löydä postitusta oppen offisesta mistään :( miten usein se pitää päivittää?
ps. katso tietokoneen asetukset, omasi, itsellä ollut samanyylsiiä ongelmia, nyt tulostin vain lakkasi toimimasta :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606394- 1003302
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252636- 212238
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3561806- 271781
- 251540
- 491432
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261423- 321398