yh-äiti ja lapsi

mihin asuu???

heips, olen muuttamassa poriin ja haluisin asjallisii vastauksia missä lähellä keskustaa olisi kaupungin asuntoja joihin kannattaa hakea tai ei???

46

3151

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihmeessä

      mun luokse asuu asun toijoella noin 4 kilsaa keskustaan asun omakotitalossa yksn ja mulla olis tilaa minkäs ikäsiä ootte?

      • mihin asuu

        pyysin asjallisia vastauksia!!!mikähän suomalaisia miejiä riivaa kun eivät osaa enään lukea ja se toinen..eivät ymmärrä lukemaansa..ei kun kouluun takas!!!


      • Kirjoita oikein.
        mihin asuu kirjoitti:

        pyysin asjallisia vastauksia!!!mikähän suomalaisia miejiä riivaa kun eivät osaa enään lukea ja se toinen..eivät ymmärrä lukemaansa..ei kun kouluun takas!!!

        "asjallisia" ?
        "miejiä" ?
        "enään" ?
        " takas"

        Kukahan se joutaisi koulun penkille takaisin? Ei ainakaan lukijat..


    • tervetuloa vaan!

      Meillä ei olekaan ennestään yhtään yh-äitsyköitä täällä sossusta rahaa roudaamassa joten tervetuloa vaan! Pistetään sulle porkasta joku kiva kolmio jossa voit viihdyttää baari-illan jälkeen isäehdokkaitasi. No worries, sossu hoitaa!

      • mihin asuu

        sanoinko että haen sossusta rahaa....en muistaakseni. Olen työssäkäyvä ihminen ja en käytä alkoholia ja muutenkaan en ravintoloissa viihdy, nuo omat ja lapsen harrastukset vie paljon aikaa... taidat olla ihan teini kun luulet että TÄNÄPÄIVÄNÄ kun meitä yh.äitejä sekä isiä on paljon kaikki olisivat noita sossun asjakkaita ja baareis liehuvii...eihän vaan sun lapsuutes ollut semmonen koti.??? ps. osaatko lukea ja ymmärrätkö lukemas..katso yltä..asjalliset vastaukset!!!


      • on liikaa pyydetty
        mihin asuu kirjoitti:

        sanoinko että haen sossusta rahaa....en muistaakseni. Olen työssäkäyvä ihminen ja en käytä alkoholia ja muutenkaan en ravintoloissa viihdy, nuo omat ja lapsen harrastukset vie paljon aikaa... taidat olla ihan teini kun luulet että TÄNÄPÄIVÄNÄ kun meitä yh.äitejä sekä isiä on paljon kaikki olisivat noita sossun asjakkaita ja baareis liehuvii...eihän vaan sun lapsuutes ollut semmonen koti.??? ps. osaatko lukea ja ymmärrätkö lukemas..katso yltä..asjalliset vastaukset!!!

        asialliset vastaukset, ja varsinkin tältä noiden kakaroiden juorupalstana toimivalta S-24:lta!


      • lapsi!

        Me yh-äidit juurikin lyömme rahoiksi sossun kustannuksella! Minä lapseni kanssa saamme sieltä talosta ainoastaan elatusavun, jota lapseni isä EI suostu maksamaan! JA SILLÄKÖS me yh-äidit ostelemme leveitä mersuja ja omakotitaloja.


      • kyse oli sossun asiakkuudesta
        lapsi! kirjoitti:

        Me yh-äidit juurikin lyömme rahoiksi sossun kustannuksella! Minä lapseni kanssa saamme sieltä talosta ainoastaan elatusavun, jota lapseni isä EI suostu maksamaan! JA SILLÄKÖS me yh-äidit ostelemme leveitä mersuja ja omakotitaloja.

        Vuodesta toiseen sossu betalar.Siitä oli kyse.Ei mersuista.Jospa lapsesi "isä" ei koe olevansa biologinen isä kun ei maksuja kuulu?Onko baarista raahattu joka viikonloppu uusi ehdokas ja nyt "syytetyn penkille" saatu vihdoin joku?


    • Äiti 79

      Tervetuloa-. Prisma lähjellä siellä hyviä kauppoja.

      • Porkkaan äläkä Väinölään

        viikkari ja kuukkari kans siin kiikunkaakun.Ja sampola ehdottomasti killettyjen listalla. Saa toki muuttaa,mutta älä anna edullisten vuokrien hämätä.


      • näin on
        Porkkaan äläkä Väinölään kirjoitti:

        viikkari ja kuukkari kans siin kiikunkaakun.Ja sampola ehdottomasti killettyjen listalla. Saa toki muuttaa,mutta älä anna edullisten vuokrien hämätä.

        Ei ole vapaana asuntoja,vaikka moititaan vuokra asunnoissa asuu kunnon väkeä.
        Annikintie,Kalskeentie parasta aluetta.


    • ihmeessä

      ihmeessä impolaan koska alue erittäin rauhallinen ja prisma,citymarket yms apteekkeja myöden lähellä ja edulliset vuokrat,jotkut haukkuvat impolaa rikollisten tyyssijaksi mutta tämä väitä on täysin tuulesta temmattua ja impolan morkkaamista sillä alueella asuu erittäin paljon lapsiperheitä ja alueen ihmiset ovat erittäin ystävällisiä,suosittelen ottamaan yhteyttä talojen isännöitsijöihin jotka ovat asiasta täysin samaa mieltä,vvo tai ammatti isännöitsijältä hannu heinilältä saa välittömästi asunnon.....

      • PORKAS

        ÄLÄ MEN PORKKAA AINASKAA ALAHANGANTIELLE. VOISHAN SE OLLA ETTÄ YH ÄITI SAIS SIELLÄ RAUHASA ASUA,MUTTA EI SITÄ KOSKAA TIEDÄ, EI OLE KOKEMUSTA


    • täällä asuva

      YH-asunnot ja VVO välittävät impolan asuntoja. Päivitäis palvelut lähellä ja kolukin sopivan matkan päässä. Terve tuloa.

    • netistä

      Tällainen,kuin YH-asunnot/Pori.Katso netistä/soita sinne jne.

      • mihin asuu

        katson kiitos ja mielelläni otan vastaan fiksuja viestejä!!!


      • mihin asuu

        vuokrat. kolmioissa? entäpä tietääkö joku kuinka pitkä matka on keskustaan: leppäkorvesta? herralahdesta? luotsinmäestä?


      • oik.mihin asuu
        mihin asuu kirjoitti:

        vuokrat. kolmioissa? entäpä tietääkö joku kuinka pitkä matka on keskustaan: leppäkorvesta? herralahdesta? luotsinmäestä?

        no nyt taas joku fiksu alkoi minuksi... oikea asunnon hakija tätä nyt kirjoittelee.. en minä tarvitse kolmioo, kaksiota haen ja nuo alueet en niistä tiedä mitään!!


    • älä tule.

      Sinua ei tarvita täällä aviottoman pentus kanssa!

      • mihin asuu

        kuin niin..aviottoman pennun kanssa. olin naimisissa kun hänet sain, ja toiseksi ei hän ole pentu kun sattuu oleman ihmisen jälkeläinen, heitä sanotaan LAPSIKSI!! luulen etten sinulta mitään vie vaikka sinne tulen, taidan tykätä erisortin miehistä kuin sinä..eikös vaan sitähän monet naiset pelkää että uusi nainen tulee ja miesmarkkinat supistuu!!!


      • siellä on
        mihin asuu kirjoitti:

        kuin niin..aviottoman pennun kanssa. olin naimisissa kun hänet sain, ja toiseksi ei hän ole pentu kun sattuu oleman ihmisen jälkeläinen, heitä sanotaan LAPSIKSI!! luulen etten sinulta mitään vie vaikka sinne tulen, taidan tykätä erisortin miehistä kuin sinä..eikös vaan sitähän monet naiset pelkää että uusi nainen tulee ja miesmarkkinat supistuu!!!

        enemmän lepsoja, et erotu massasta.


      • kylläporiinmahtuu
        mihin asuu kirjoitti:

        kuin niin..aviottoman pennun kanssa. olin naimisissa kun hänet sain, ja toiseksi ei hän ole pentu kun sattuu oleman ihmisen jälkeläinen, heitä sanotaan LAPSIKSI!! luulen etten sinulta mitään vie vaikka sinne tulen, taidan tykätä erisortin miehistä kuin sinä..eikös vaan sitähän monet naiset pelkää että uusi nainen tulee ja miesmarkkinat supistuu!!!

        ...että yh-äideillä ei ole mitään valtavaa kysyntää miesten keskuudessa ;)


      • mihin asuu..
        kylläporiinmahtuu kirjoitti:

        ...että yh-äideillä ei ole mitään valtavaa kysyntää miesten keskuudessa ;)

        tuommoinen ajatus että miehiä sinne tulen katsomaan, en ole maininnut onko minulla JO MIESYSTÄVÄ JOSSAIN.minulle ihan sama onko yh-äideillä kysyntää vai ei!! Tuo niin vanhanaikainen käsitys yh-äideistä että he eläisivät puutteessa ja olisivat miesten perään, ihan samanlaisia NAISIA olemme kuin lapsettomat, meissä ei muuta eroa kuin yksi elämän suurimmista rikkauksista on tullut elämäämme!!!


      • kylläporiinmahtuu
        mihin asuu.. kirjoitti:

        tuommoinen ajatus että miehiä sinne tulen katsomaan, en ole maininnut onko minulla JO MIESYSTÄVÄ JOSSAIN.minulle ihan sama onko yh-äideillä kysyntää vai ei!! Tuo niin vanhanaikainen käsitys yh-äideistä että he eläisivät puutteessa ja olisivat miesten perään, ihan samanlaisia NAISIA olemme kuin lapsettomat, meissä ei muuta eroa kuin yksi elämän suurimmista rikkauksista on tullut elämäämme!!!

        "luulen etten sinulta mitään vie vaikka sinne tulen, taidan tykätä erisortin miehistä kuin sinä..eikös vaan sitähän monet naiset pelkää että uusi nainen tulee ja miesmarkkinat supistuu!!!" Edelliseen vastasin seuraavasti: "yh-äideillä ei ole mitään valtavaa kysyntää miesten keskuudessa ;)" En halua sen kummemmin tietää oletko puutteessa vai et, kunhan kerroin tällaisen faktan, minkä suurin osa ihmisistä jo silti tietääkin.


    • Hei! Väinölä OK nykyään vaikka muutakin puhutaan, yllättänyt rauhallisuudellaan. Palveluista vaan pulaa. Sampola tai Impola ehkä kuitenkin ne viimeiset vaihtoehdot. Tuosta mainitsemastasi Lepääkorvesta pitkähkö matka keskustaan, samoin Luotsinmäestä ... Herralahti jotakuinkin keskustan kupeesta. Pormestarinluoto ollut maineeltaan paha, siistiytynyt viime vuosina ja olen KUULLUT alueen parantuneen, omaa kokemusta ei ole. Mutta on Porin lähiöistä ehkä kauneinta seutua ja lähellä keskustaa. Itse juuri muuttamassa Vähäraumalle Väinölästä, tuolla asunut ennenkin eikä ole alueesta juuri pahaa sanottavaa. Palvelut kunnossa eikä keskustaankaan mikään paha matka. Entiset kaupungin asunnot hoitaa nykyään YH-asunnot, eli heiltä kannattaa kysyä, mutta yksityisten kohteita välittää sujuvasti OVV ja Vuokralukaali, noista kannattaa kysellä. Yksityisten kohteissa se hyvä puoli ettei ole sidottu noihin perinteisiin vuokra-alueisiin, osaketaloissa voi päästä jo ihan eri seudulle. Tsemppiä asunnon hakuun, valikoimaa tällä hetkellä Porissa on.

      • mihin asuu

        paljon kiitoksia vaivannäöstäsi kun oli aikaa kirjoittaa minulle asjallinen viesti!!! otin neuvoista vaarin.. katsotaan mistä lapseni kanssa itsemme löydetään, alueita on paljon!! aikomus olisi sitten vuoden tai kahden päästä ostaa omatalo kun selviää mistä sen ostaa, en halua sikaa säkissä!!


    • seutua

      on leppäkorvessa. Siellä on mukavat ulkoilupaikat ja paljon lapsia.

      • asjallinen

        opettele ny yh edes kirjoittamaan.


      • jo aloitettuja
        asjallinen kirjoitti:

        opettele ny yh edes kirjoittamaan.

        ketjuja asuinpaikoista tällä palstalla, niin näet mihin kannattaa muuttaa ja mihin ei. juuri viime viikolla asiasta taidettiin keskustella ;) mutta siis taas kerran, muuta Länsi-Poriin, eli esim. Vähärauma, Musa, Liinaharja. ihanan rauhallinen alue. vältä tuota Impolaa ja Sampolaa, en tajua miksi joku niitä vielä suositellut?? liikaa juoppoja siellä.


      • jo aloitettuja kirjoitti:

        ketjuja asuinpaikoista tällä palstalla, niin näet mihin kannattaa muuttaa ja mihin ei. juuri viime viikolla asiasta taidettiin keskustella ;) mutta siis taas kerran, muuta Länsi-Poriin, eli esim. Vähärauma, Musa, Liinaharja. ihanan rauhallinen alue. vältä tuota Impolaa ja Sampolaa, en tajua miksi joku niitä vielä suositellut?? liikaa juoppoja siellä.

        Sama kävi itsellä mielessä kun mainitsi että asunnon osto mielessä lähivuosina. Siinä tapauksessa ehdottomasti tuonne Länsi-Porin puolelle koska kun tuo osto on ajankohtainen, itse ainakin lähtisin hakemaan tuolta puolelta. Joten miksei pyrkisi jo nyt samalle seudulle.


      • kun itse en
        jo aloitettuja kirjoitti:

        ketjuja asuinpaikoista tällä palstalla, niin näet mihin kannattaa muuttaa ja mihin ei. juuri viime viikolla asiasta taidettiin keskustella ;) mutta siis taas kerran, muuta Länsi-Poriin, eli esim. Vähärauma, Musa, Liinaharja. ihanan rauhallinen alue. vältä tuota Impolaa ja Sampolaa, en tajua miksi joku niitä vielä suositellut?? liikaa juoppoja siellä.

        ole täällä impollassa pahemmin juoppoja nähnyt.. Paljon lapsiperheitä täällä nykyään on.. juopot ja nistit sekä kulmapuntit on sampolassa


    • mihin asuu

      aikeissa ostaa omatalo kunhan ensin kotiudun poriin ja tiedän mist sen ostaisin, en tule siis veronmaksajien elätiksi!!lapseni ei vielä koulussa joten aikaa katsella sitä taloa.

      • harmaalinna

        Harmaalinna,Ruosniemi, Leppäkorpi, Pietniemi, Kalaholma jne..hyviä omakoti/rivitaloalueita, kustakin n5km keskustaan. Kannattaa kysellä asuntoa Vuokralukaalista tai opiskeijoiden vuokravälityksestä (myös ei opiskelijoille=), kolmion hinnat 550-700e


      • kokoista

        asunto etsit? Edelliset vuokralaiset häipyivät ja nyt olis Länsi-Porissa rivitalo kaksio tyhjillään.


      • minäkin sinulle,
        kokoista kirjoitti:

        asunto etsit? Edelliset vuokralaiset häipyivät ja nyt olis Länsi-Porissa rivitalo kaksio tyhjillään.

        pyri ottamaan vuokraajan tiedot selville, suunta on hyvä! Terveisin entinen kiinteistönvälittäjä


      • mihin asuu
        kokoista kirjoitti:

        asunto etsit? Edelliset vuokralaiset häipyivät ja nyt olis Länsi-Porissa rivitalo kaksio tyhjillään.

        kaksiokin.... Maksan sitten vuokranRAHALLA!!!


      • tottakai
        mihin asuu kirjoitti:

        kaksiokin.... Maksan sitten vuokranRAHALLA!!!

        eihän sitä leipää muuten pöytään saa kuin rahalla. Oliko tarkempia muutto aikoija?


      • yhteyttä
        mihin asuu kirjoitti:

        kaksiokin.... Maksan sitten vuokranRAHALLA!!!

        [email protected] niin lähetän tarkempaa tietoa.


    • jo tarpeeksi.

      MUUTA VAIKKA INARIIN !

      • mihin asuu

        mistähän sait käsityksen että olisin ROMAANI, en ole olen ihan "valkolainen" samoin lapseni. Ikävää jos romaaneja siellä paljon en itsekkään heistä pidä, entisinä naapureina oli joten tiedän kokemuksesta ettei he ihanne naapureita, he kun eivät asu perheen kesken vaan koko suku sit asustelee kaikkien luona vuoronperään!!


      • romaani vs romani
        mihin asuu kirjoitti:

        mistähän sait käsityksen että olisin ROMAANI, en ole olen ihan "valkolainen" samoin lapseni. Ikävää jos romaaneja siellä paljon en itsekkään heistä pidä, entisinä naapureina oli joten tiedän kokemuksesta ettei he ihanne naapureita, he kun eivät asu perheen kesken vaan koko suku sit asustelee kaikkien luona vuoronperään!!

        romaani = kirja.Sivuja joissa on tekstiä. romani = henkilö joka kuuluu vähemmistöön suomessa. Ihannenaapuri (yhdyssana) Ole hyvä.


      • pilkun..
        romaani vs romani kirjoitti:

        romaani = kirja.Sivuja joissa on tekstiä. romani = henkilö joka kuuluu vähemmistöön suomessa. Ihannenaapuri (yhdyssana) Ole hyvä.

        nussija...mukavata ku jollain aivoille töit, ja aikaa/energiaa tarkastelle toisten kirjotuksii...motakos virhet löysit täst jaarittelust???hih ja heh,heh.PISTE!!


      • kirjoittaa
        pilkun.. kirjoitti:

        nussija...mukavata ku jollain aivoille töit, ja aikaa/energiaa tarkastelle toisten kirjotuksii...motakos virhet löysit täst jaarittelust???hih ja heh,heh.PISTE!!

        sanat oikein. Eri asia lyöntivirheet,niitä ei jaksa tällä suolipalstalla ihmetellä. Kertoo jo niin paljon ihmisestä kun ei osaa edes oikein kirjoittaa. Kirjoita sinä vain dorka yhdys sanat erikseen äläkä välitä siitä sun yleis sivistyksestä kun et siitä kuitenkaan ymmärrä kun olet van käyny ammatti koulun, siellä ei varmaan äidin kieltä edes opeteta.


    • Asiaa!!!

      En suosittele sinulle ainakaan yh-asunnot oy:tä koska jos olet aikaisemmin kuullut he huijaavat jo vuosia ihmisiä, vakuusrahan kanssa niitä he eivät palauta , jos otat niin kannattaa ottaa kuvia vuokrasta kun olet lähdössä , nimittäin muuten jäät ilman vakuusrahojasi sekä joudut vielä jostain keksityistä jutuista maksamaan.Just sillai Porin Yh-asunnot tekevät.

      • ????????????????????

        Me alamme moittiin Sampola,Impola,Pormestari,Väinölä,Pihlava,kuukkari ,viikkari,
        j,n,e,-------------------
        joku halusi taas tämän asuinalue keskustelun.
        YH-ÄITI JA LAPSI OTA YHTEYTTÄ ASUNNON VÄLITYS TOIMISTOIHIN.


      • vuosiluku
        ???????????????????? kirjoitti:

        Me alamme moittiin Sampola,Impola,Pormestari,Väinölä,Pihlava,kuukkari ,viikkari,
        j,n,e,-------------------
        joku halusi taas tämän asuinalue keskustelun.
        YH-ÄITI JA LAPSI OTA YHTEYTTÄ ASUNNON VÄLITYS TOIMISTOIHIN.

        Oliskohan nuo yh-äiti ja lapsi löytäneet jo sen asunnon, kun alkuper. viesti lähetetty kuitenkin jo puolitoista vuotta sitten...??


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      274
      2890
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      215
      1870
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1532
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      2
      1310
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      77
      1208
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      258
      1144
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      80
      1042
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      983
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      79
      930
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      142
      794
    Aihe