Mitä tarkoittaa varustetaso Metro Sport ?

Nainen 22v

Hankinnassa on siis pian Opel Tigra, löysin tuolta nettiautosta ks auton jonka varustetasoksi on ilmoitettu Metro Sport, mitä tämä varustelu sisältää? Onko hinta mielestänne kohdallaan jos auto on 1998 vuosimallia ja ajettu 184 tkm, hinta 4500e ? Kiitos vastauksista etukäteen. :)

6

1071

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • BVectra

MetroSport oli MetroAuton paketti, mikä on sisältänyt ulkonäköön liittyviä koristeita kuten spoilerit, maskit ym. riippuen Opelin mallista.

• tärkeä osa pakettia

Älä unohda tarroja. Hienot ja upeat metro sport tarraty olivat tärkeä osa tuota arvokasta/irvokasta pakettia!

• a,s,

noin 11 vuotta vanhana käyttöautona ajatellen hinta on korkea mutta kyseessä on harvinainen malli jota voisi ehkä kuvailla vaikka kaupunkisportiksi. Jos olet mieltynyt autoon ulkonäköseikoin niin ei voi sitten mitään muuta tehdä kuin tinkiä hinnasta.

• porari

Mamman kauppakassissa vm. 01 Steinmetz korisarja, Bilstein alustasarja(toimii vieläkin) monitoimiratti, sähkökattoluukku, iso moottori..

• astraali

Siis vm. -01 Astra farkku.. ei oo yhtään tarraa.. 2.2 kone on.. lähtee nopeemmin, kun kuppa teijän kotoo.. LOL!!
        26

• Tuohan
        astraali kirjoitti:

Siis vm. -01 Astra farkku.. ei oo yhtään tarraa.. 2.2 kone on.. lähtee nopeemmin, kun kuppa teijän kotoo.. LOL!!
        26

2.2 l moottori on huonoin Opelin kone ikinä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      184
      8505
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4608
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4168
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      59
      3692
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3166
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      2930
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2636
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      38
      2404
    9. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2103
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      2076
    Aihe