Elvis kuunteli ja mitkä oli kyseisen herran suosikki bändit tai artistit...Tietääkö kukaan?
Millasta
3
242
Vastaukset
- Selvis
Elviksen musiikkimakuun vaikutti suuresti se mitä hän kuuli lapsuudessaan ja nuoruudessaan - aivan kuten meillä kaikilla. Elvis rakasti hengellistä musiikkia ja countrya. Nimistä voisi mainita esimerkiksi The Ink Spots, joiden kappaleen "My Happiness" Elvis levytti yksityisesti kesällä 1953. Suomalaisten tuntemista artisteista esimerkiksi Dean Martin kuului Elviksen suosikkeihin. Yleisesti voi sanoa, että Elvis ei pitänyt koulutetuista äänistä, vaan kuunteli mieluummin luonnonlahjakkuuksia, joiden laulutekniikkaa ei ollut muokattu kouluttamalla. Laulutunnithan on tarkoitettu niille, jotka eivät muuten osaa laulaa. Elvis ei itse ottanut ainuttakaan laulutuntia elämänsä aikana. Mainittakoon myös, että Elvis ei pitänyt minkäänlaisesta jazzista.
- kysyjä kysyy Selvikseltä
Eiks niin ollut että Tony Joe Whitesta tykkäs http://www.youtube.com/watch?v=KEpBdDv0waY ja mitä Gospelista tottakai Stamps,,,ja Beatlestä inhosi vaikka varmaan piti niistä biiseistä mitä levytti....Mut toi Elvishän kuunteli jotain runon lausuntaa hempeän musiikin taustalla..Mikäköhän se juttu oli? Selvis tai muut?
- musiikki.
tänne piti tämä vastaus laittaa mutta ajatuksissani laitoin sen uudeksi aloitukseksi.Kyllä elvis ainakin kirjojen mukaan mitä olen lukenut niin tykkäsi 60 luvulla beatlesien ja rolling stonesin musiikista ainain.Dusty springfield ja Tom Jones musiikista tykkäsi.Vanhemmista blues laulajista taisi tykätä todella paljon kuten Muddy Waters.Itse tykkään myös paljon vanhoista blues lauluista.Voisi sanoa että kaikenlaista kuunteli ainakin mitä minä olen kuullut
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682640
- 622582
- 681772
- 241597
- 201520
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81177- 251096