Eli toi vanha keskustelu uusiks tähän, jos samat tyypit nyt eksyis tännekin niin saatais vihdoin se porukka kasaan! Eli että päästään alkuun niin pidettäiskö ensi lauantaina (9.5) tapaaminen helsingissä?? jos ois hyvä ilma niin mennään vaikka kampin aukiolle istuskeleen ja hengaan ja tutustumaan? Eli siis meitä oli ihan hyvän kokonen porukka perikymppisiä yttöjä pk seudulta. Eli ketkä on mukana? Ajankohta olisi vaikka lauantai klo 14-18 välillä joskus ym. Onko kiinnostusta?
KAVERIPORUKKA HKI!!!
4
896
Vastaukset
- Yonx
Damn kun oon Tampereelta :( Tosi kiva idea, toivottavasti onnistuu ja tulee paljon uusia kavereita :)
- mirror86
Heippa! Minkäikäisiä tämän "meetingin" tytöt ovat? Minä olen 23-vuotias tyttönen ja etsin myös uusia hauskoja tuttavuuksia / kavereita pk-seudulta tänne vastikään muuttaneena! Olikos teillä jo se yhteistapaaminen??
- linda_88
Oon 20 vuotta vanha :) Mulle kävisi näillä näkyminen se tapaaminen :)
- mirror86
linda_88 kirjoitti:
Oon 20 vuotta vanha :) Mulle kävisi näillä näkyminen se tapaaminen :)
Heips,
Aloitin uuden viestiketjun tuolla ylempänä omalla nimimerkillä! Eksyisköhän kenties samat tyypit sinne?? Kirjoittelemisiin ja tapaamisiin (?) :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 522127
- 622042
SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p131561- 621372
- 501339
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?41855Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit90727Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.118717Sotekeskus
Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit33688- 40653