airBaltic on aloittamassa lennot reitillä Tampere - Kuopio - Tampere. Riika - Tampere ja Riika - Kuopio -reitit yhdistetään yhdeksi Riika - Tampere - Kuopio -reitiksi, jolloin myös Tre - Kuopio -väli tulee mahdolliseksi. Sikäli hyvä, että nyt Kuopiosta pääsee kätevästi Treelle Ryanairin lennoille. http://www.lennalomalle.com/content/view/1186/43/
airBalticin lennot Tampere-Kuopio
4
592
Vastaukset
- Airt Balticilla
Voi lentää myös Helsinki-Riika-Tampere-Kuopio reittiä Kuopioon ;)
- matkakuume.info
jep, leppoisa reitti eikä matka-aikakaan ole kuin 17h.
Aika hyvin AirBaltic laajentaa Suomeen, heinäkuussa alkaa Turku-Riika neljä kertaa viikossa. Harmi ettei Kuopioon ja Tampereelle jatku erilliset lennot, mutta onhan Suomi kuitenkin pinta-alaansa nähden harvinainen maa Euroopassa, ettei ole juurikaan kotimaanlentoja muualta kuin isoimmalta kentältä, että hyvä että laajentuu tämäkin verkosto. Toki on kuitenkin totta, ettei Suomessa riitä porukka esim Kajaani-Seinäjoki- reitille.
- Kokeile itse!
AirBaltic mahdollistaa järkevän hintaisen matkustamisen esimerkiksi Euroopan kulttuuripääkaupunkiin 2009, Vilnaan.
Kaupunki on tosissaan tutustumisen arvoinen ja siellä on paljon nähtävää ja koettavaa.
Välilasku ja koneenvaihto Riikassa. Sen jälkeen pääseekin tutustumaan Vilnan vanhaan kaupunkiin. Suosittelen vaikkapa suuskuiseksi viikonloppumatkaksi.
Toinen Liettuan ihastuttava kaupunki on mielestäni Kaunas.
Kaupunki joenvarsineen on minusta näkemisen arvoinen.
Vaikka itsekin olen matkustanut paljon Baltiassa ja minulle matka Tallinnaan ei ole enää mitään lomaa tai tutustumista, niin Liettua on mielestäni erilainen maa jo ihmisten ystävällisyyden perusteella.
Suosittelen etenkin nyt Euroopan kulttuuripääkaupunkivuotena 2009.
Hotellihuoneen tai hyvän ravintolaruokailun hinta ei todellakaan huimaa päätä Liettuassa!
Suomalaisittain kiinnostavia asioita kannattaa seurata esimerkiksi Suomen Vilnan lähetystön sivuilta.
Miltä kuulostaisi saunamatka Vilnaan Nerisjoen rannalle?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174056
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1842449Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731597Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641167Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella231127- 171894
Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42892Junan kylkeen autolla
Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä74863- 103845
Oletko päättänyt
Jo varmasti että ensi vuonna keräät rohkeutesi ja sanot tunteesi vai et? Sitä odottaessa ja toivoessa72810