Menen tohon edelliseen kun puhutaan kiireestä! Kyllä me kaikki täältä lähdetään. Poikkean joskus tällä palstalla. (On täällä välillä hyviä kommenttja)
Mihin on kiire
5
345
Vastaukset
täällä Tellastiina. Mihin tosiaan on kiire? Minä ainakin ajattelen, että kiireet alkavat olla ohi, onhan sitä aikansa jo tehnyt ja kiirettäkin on pitänyt. Puutarhahommia vähän olisi tehtävä, mutta en niidenkään tähden aio itseäni stressata. Sipulia, hernettä ja kurkkua laitan. niin ja tilliä ja persiljaa sekä kesäkukan siemeniä muutaman pussillisen. Niissä on tarpeeksi perkaamista, porkkanat ja punajuuret olen jo kylvöaikaan unohtanut. Perennoita pitäisi ottaa ylös, jakaa ja istuttaa hiukan sinne sun tänne suloisessa sekamelskassa. Siinä ne toukotyöt! Hyvää kevättä sinulle! Kirjoitellaan.
- vaimo jo tähtien kanssa?
Tellastellaan ja Annastellaan pihamaalla, niin teen minäkin. Eräs tuttavani kyllä kertoi, että mitä sitä kaunista kesää pilaamaan pihahommissa, pitäis vain nauttia ja löhöillä, niin niin, mutta tuo luonto, se vetää pihan rikkaruohoja katselemaan. Minäkin mies jatkuvasti tonkimassa ja siirtelemässä, mutta mutta saahan sieltä aina hyvän syyn maistaa välillä viiniä, niin tietysti vaimon kanssa.
vaimo jo tähtien kanssa? kirjoitti:
Tellastellaan ja Annastellaan pihamaalla, niin teen minäkin. Eräs tuttavani kyllä kertoi, että mitä sitä kaunista kesää pilaamaan pihahommissa, pitäis vain nauttia ja löhöillä, niin niin, mutta tuo luonto, se vetää pihan rikkaruohoja katselemaan. Minäkin mies jatkuvasti tonkimassa ja siirtelemässä, mutta mutta saahan sieltä aina hyvän syyn maistaa välillä viiniä, niin tietysti vaimon kanssa.
Keneltä kyselet? Muuten ei sitä kaunista ihailtavaa ole ellei jotain vähän tee sen eteenkin. Ilman viiniäkin voi siellä tonkia. Nimim. Kokemusta on. D))
- Hajanainen
Toivottavasti Tellastiina ottaa rennosti nämä kevätkiireet ja istutukset. Ei kannata yöuniaan niiden takia menettää. Nyt on monella ihmisellä ihan oikeitakin huolia. Hyvää kevättä vaan, nautitaan nyt auringosta kun se pitkästä aikaa tänne meille ilmestyi.
Hajanainen kirjoitti:
Toivottavasti Tellastiina ottaa rennosti nämä kevätkiireet ja istutukset. Ei kannata yöuniaan niiden takia menettää. Nyt on monella ihmisellä ihan oikeitakin huolia. Hyvää kevättä vaan, nautitaan nyt auringosta kun se pitkästä aikaa tänne meille ilmestyi.
Oletko käsittänyt hieman väärin kirjoitukseni? Kerroinhan kiireiden olevan jo ohi ja puutarhatöiden kanssa en luvannut itseäni stressata. Turhaan siis surit minun yöunieni menettämistä! Pieni lisäys vielä - täällä sataa, hienoa!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101653
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup161312- 61970
Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA
Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR329822- 64808
J miehestä oikeaa
Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen75778- 1760
- 45710
Kysyit firman bileissä..
.. että tulisinko luoksesi yöksi... Oliko se vain heitto. Mitäs jos olisin tullut? Naiselta9661Miksi Suomessa uskotaan Usan kanssa tehtyihin sopimuksiin
Kaikki viestit Usan suunnasta on ollut jo pitkän aikaa sen kaltainen että muiden liittolaismaidenkin sotilaallista autta58637