Mihin on kiire

annastiina

Menen tohon edelliseen kun puhutaan kiireestä! Kyllä me kaikki täältä lähdetään. Poikkean joskus tällä palstalla. (On täällä välillä hyviä kommenttja)

5

369

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • täällä Tellastiina. Mihin tosiaan on kiire? Minä ainakin ajattelen, että kiireet alkavat olla ohi, onhan sitä aikansa jo tehnyt ja kiirettäkin on pitänyt. Puutarhahommia vähän olisi tehtävä, mutta en niidenkään tähden aio itseäni stressata. Sipulia, hernettä ja kurkkua laitan. niin ja tilliä ja persiljaa sekä kesäkukan siemeniä muutaman pussillisen. Niissä on tarpeeksi perkaamista, porkkanat ja punajuuret olen jo kylvöaikaan unohtanut. Perennoita pitäisi ottaa ylös, jakaa ja istuttaa hiukan sinne sun tänne suloisessa sekamelskassa. Siinä ne toukotyöt! Hyvää kevättä sinulle! Kirjoitellaan.

      • vaimo jo tähtien kanssa?

        Tellastellaan ja Annastellaan pihamaalla, niin teen minäkin. Eräs tuttavani kyllä kertoi, että mitä sitä kaunista kesää pilaamaan pihahommissa, pitäis vain nauttia ja löhöillä, niin niin, mutta tuo luonto, se vetää pihan rikkaruohoja katselemaan. Minäkin mies jatkuvasti tonkimassa ja siirtelemässä, mutta mutta saahan sieltä aina hyvän syyn maistaa välillä viiniä, niin tietysti vaimon kanssa.


      • vaimo jo tähtien kanssa? kirjoitti:

        Tellastellaan ja Annastellaan pihamaalla, niin teen minäkin. Eräs tuttavani kyllä kertoi, että mitä sitä kaunista kesää pilaamaan pihahommissa, pitäis vain nauttia ja löhöillä, niin niin, mutta tuo luonto, se vetää pihan rikkaruohoja katselemaan. Minäkin mies jatkuvasti tonkimassa ja siirtelemässä, mutta mutta saahan sieltä aina hyvän syyn maistaa välillä viiniä, niin tietysti vaimon kanssa.

        Keneltä kyselet? Muuten ei sitä kaunista ihailtavaa ole ellei jotain vähän tee sen eteenkin. Ilman viiniäkin voi siellä tonkia. Nimim. Kokemusta on. D))


      • Hajanainen

        Toivottavasti Tellastiina ottaa rennosti nämä kevätkiireet ja istutukset. Ei kannata yöuniaan niiden takia menettää. Nyt on monella ihmisellä ihan oikeitakin huolia. Hyvää kevättä vaan, nautitaan nyt auringosta kun se pitkästä aikaa tänne meille ilmestyi.


      • Hajanainen kirjoitti:

        Toivottavasti Tellastiina ottaa rennosti nämä kevätkiireet ja istutukset. Ei kannata yöuniaan niiden takia menettää. Nyt on monella ihmisellä ihan oikeitakin huolia. Hyvää kevättä vaan, nautitaan nyt auringosta kun se pitkästä aikaa tänne meille ilmestyi.

        Oletko käsittänyt hieman väärin kirjoitukseni? Kerroinhan kiireiden olevan jo ohi ja puutarhatöiden kanssa en luvannut itseäni stressata. Turhaan siis surit minun yöunieni menettämistä! Pieni lisäys vielä - täällä sataa, hienoa!


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      127
      1306
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      98
      973
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      934
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      907
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      297
      789
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    9. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      589
    10. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    Aihe