Menen tohon edelliseen kun puhutaan kiireestä! Kyllä me kaikki täältä lähdetään. Poikkean joskus tällä palstalla. (On täällä välillä hyviä kommenttja)
Mihin on kiire
5
369
Vastaukset
täällä Tellastiina. Mihin tosiaan on kiire? Minä ainakin ajattelen, että kiireet alkavat olla ohi, onhan sitä aikansa jo tehnyt ja kiirettäkin on pitänyt. Puutarhahommia vähän olisi tehtävä, mutta en niidenkään tähden aio itseäni stressata. Sipulia, hernettä ja kurkkua laitan. niin ja tilliä ja persiljaa sekä kesäkukan siemeniä muutaman pussillisen. Niissä on tarpeeksi perkaamista, porkkanat ja punajuuret olen jo kylvöaikaan unohtanut. Perennoita pitäisi ottaa ylös, jakaa ja istuttaa hiukan sinne sun tänne suloisessa sekamelskassa. Siinä ne toukotyöt! Hyvää kevättä sinulle! Kirjoitellaan.
- vaimo jo tähtien kanssa?
Tellastellaan ja Annastellaan pihamaalla, niin teen minäkin. Eräs tuttavani kyllä kertoi, että mitä sitä kaunista kesää pilaamaan pihahommissa, pitäis vain nauttia ja löhöillä, niin niin, mutta tuo luonto, se vetää pihan rikkaruohoja katselemaan. Minäkin mies jatkuvasti tonkimassa ja siirtelemässä, mutta mutta saahan sieltä aina hyvän syyn maistaa välillä viiniä, niin tietysti vaimon kanssa.
vaimo jo tähtien kanssa? kirjoitti:
Tellastellaan ja Annastellaan pihamaalla, niin teen minäkin. Eräs tuttavani kyllä kertoi, että mitä sitä kaunista kesää pilaamaan pihahommissa, pitäis vain nauttia ja löhöillä, niin niin, mutta tuo luonto, se vetää pihan rikkaruohoja katselemaan. Minäkin mies jatkuvasti tonkimassa ja siirtelemässä, mutta mutta saahan sieltä aina hyvän syyn maistaa välillä viiniä, niin tietysti vaimon kanssa.
Keneltä kyselet? Muuten ei sitä kaunista ihailtavaa ole ellei jotain vähän tee sen eteenkin. Ilman viiniäkin voi siellä tonkia. Nimim. Kokemusta on. D))
- Hajanainen
Toivottavasti Tellastiina ottaa rennosti nämä kevätkiireet ja istutukset. Ei kannata yöuniaan niiden takia menettää. Nyt on monella ihmisellä ihan oikeitakin huolia. Hyvää kevättä vaan, nautitaan nyt auringosta kun se pitkästä aikaa tänne meille ilmestyi.
Hajanainen kirjoitti:
Toivottavasti Tellastiina ottaa rennosti nämä kevätkiireet ja istutukset. Ei kannata yöuniaan niiden takia menettää. Nyt on monella ihmisellä ihan oikeitakin huolia. Hyvää kevättä vaan, nautitaan nyt auringosta kun se pitkästä aikaa tänne meille ilmestyi.
Oletko käsittänyt hieman väärin kirjoitukseni? Kerroinhan kiireiden olevan jo ohi ja puutarhatöiden kanssa en luvannut itseäni stressata. Turhaan siis surit minun yöunieni menettämistä! Pieni lisäys vielä - täällä sataa, hienoa!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271306
- 98973
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89934Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25907Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat297789- 95748
- 109656
- 34648
Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet140589Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50581