MIES, VARMISTA ISYYTESI

Konsta P.

Miesten on hyvä vaatia heti lapsen syntymän jälkeen isyyden tarkistamista DNA-menetelmällä, ettei jää salaisuuksia ikuisesti. Kaikkien isien pitäisi tutkituttaa jo syntyneiden lasten isyys ja se varmistaa nykyaisiksin menetelmin, koska on tiedeossa se seikka, että naiset ovat suuressa määrin (jopa 15 %lapsista) kaapanneet miehen isäksi jo muhivalle sikiölle tai ovat olleet uskottomia avion aikana. Näin naisen petollisuus saadaan armotta paljastetuksi.

16

5148

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • manno

      Ja miehille joku lukollinen tuppi päälle-avain vaimolle!Eipä tarvia pelätä yllätyslapsia kyliltä.

    • Petteri

      Naisten asia on valita lapselleen parhaat mahdolliset geenit. Mitä sillä on käytännössä väliä kuka se isä loppujen lopuksi on, kunhan lapsi on terve ja onnistunut. Se on totta, että käenpoikia on huomattavsti enemmän kuin voisi kuvitella, mutta entä sitten?

      Naisen biologinen käyttäytymismallihan on

      1. Hankkiutua raskaaksi alfauroksesta, joka ei välttämättä ole sopiva lapsen kasvattajaksi mutta geeneiltään paras mahdollinen

      2. Hankkia itselleen ja lapselleen sopiva elättäjä, joka ei välttämättä ole geeneiltään erikoinen yksilö, mutta kuitenkin toimeentulo on turvattu

      • pölöpölö

        Jos hankkiutua raskaaksi alfauroksesta, joka ei välttämättä ole sopiva lapsen kasvattajaksi mutta geeneiltään paras mahdollinen, syntyy lapsi, joka on siten haluttujen geeniensä kantajan kaltainen.

        Ajattelumalli on hyvinkin totta ja siten aivan tuhoon tuomittu.

        Tulos:
        Meillä on maailma, jossa kukaan ei ota vastuuta mistään.


      • Petteri
        pölöpölö kirjoitti:

        Jos hankkiutua raskaaksi alfauroksesta, joka ei välttämättä ole sopiva lapsen kasvattajaksi mutta geeneiltään paras mahdollinen, syntyy lapsi, joka on siten haluttujen geeniensä kantajan kaltainen.

        Ajattelumalli on hyvinkin totta ja siten aivan tuhoon tuomittu.

        Tulos:
        Meillä on maailma, jossa kukaan ei ota vastuuta mistään.

        Geenit antavat tietyn lähtökohdan, mutta kyllä se kasvuympäristö kuitenkin on se joka todella vaikuttaa ihmisen kehitykseen. Alfauros on siis paras siittäjä mutta silti virallinen isä eli aviomies ihan hyvä kasvattaja. Ja kunnon alfauros on laatu-uros kaikin puolin. Ei siis välttämättä mikään vastuuton paska. Valitettavasti alfauroksia ei riitä kaikille naisille aviomiehiksi.


    • Sari

      älä nyt tuommoisia huutele, minäkin olen ottanut spermaa vieraasta kullista ja ajatellut aina että lapset ovat aviomieheni ja hän on heille (2kpl) ainut oikea isä, eikä sitä tutkita. Nyt en tee enää lapsia, mutta joskus otan piristysruiskeita sopivista vieraista kaluista

      • sir hopea78

        sari sä oot siis just semmonen mistä toi kaveri puhu, jos mä saisin tietää et mun lapseni ei olis mun , en tiä mitä kävis varmaankaan kovin hyvää kellekkään. ja naiset on just tollaasi jakareita, et oikein vituttaa kun ei enää voi kehenkää luottaa.ö


      • Poison
        sir hopea78 kirjoitti:

        sari sä oot siis just semmonen mistä toi kaveri puhu, jos mä saisin tietää et mun lapseni ei olis mun , en tiä mitä kävis varmaankaan kovin hyvää kellekkään. ja naiset on just tollaasi jakareita, et oikein vituttaa kun ei enää voi kehenkää luottaa.ö

        ... jonka kanssa en taatusti seurustelisi, ainakin jos tietäisin edellisen kommentin. Ai miksi?

        "ja naiset on just tollaasi jakareita, et oikein vituttaa"

        Ai ku kiva kun kerroit mullekin minkälainen olen. Ei-sovinistinen tapaus minulle, kiiitooos.


      • sir hopea
        Poison kirjoitti:

        ... jonka kanssa en taatusti seurustelisi, ainakin jos tietäisin edellisen kommentin. Ai miksi?

        "ja naiset on just tollaasi jakareita, et oikein vituttaa"

        Ai ku kiva kun kerroit mullekin minkälainen olen. Ei-sovinistinen tapaus minulle, kiiitooos.

        poison käytkö ihan kaikilla ruuveilla?
        mä oon realisti korkeintaan.
        ja miksän mä en kelpais vaik sulle ai ku oon ite uskollinen vai???
        tell me baby


    • Itä-Helsinki

      Et ilmeisesti ole ollut parisuhteessa, kun tuollaisia kirjoittelet?

    • Kata

      Eiköhän tässä maailmassa ole aika samantekevää kuka se lapsen biologinen isä on, jos nainen pitää huolen siitä että siittäjänä on laadukas tyyppi. Ja niinhän se on että tieto lisää tuskaa. Tuskin kovin moni käenpoikaa kasvattava mies ilahtuisi, jos saisi lapsen todellisen alkuperän selville. Ja en tosiaan käsitä mistä olet noi prosenttiluvut haalinut? Ehkä jossain polyandrisessa kulttuurissa voi ollakin, mutta suomalaiset naiset ovat yleensä aika uskollisia.

      • ...

        Tuosta tuli joku aika telkussa dokumentti, että nimen omaan naiset eivät ole kovin uskollisia.
        Siinä oli juttu siitäkin kun yksi mies oli kasvattanut kahta poikaansa omina, vaikka he eivät oikeasti olleet biologisesti hänen lapsiaan.

        Vittumaisia noi naiset kun niiden pitää pettää noin.


    • m33

      Olisikohan oikea ratkaisu pysyä tyystin erossa
      naisesta joka vähänkään osoittaa uskottomuuden
      merkkejä.

    • surullinen

      Olen samaa mieltä kanssasi.Pahoin pelkään että lähipiirissäni on tapahtunut näin.

    • Rii

      Todella hyvä luottamus! Eipä ole sellaisen miehen kanssa suhde kunnossa.

    • lastentarhanope

      Miksi minä näitä foorumeita luen, kun aina alkaa suututtaa!!! Tämän foorumin "aikuiset" ei ole aikuisia nähneetkään, kun koko elämä on saatanan leikkiä nykyään.
      Miesten mielestä nainen on huora jakoipa tai pihtasi, mies on "pelimies", mitä enemmän naisia petiinsä kaataa. Hankkikaa ihmiset jonkin näköinen itsekontrolli elämäänne, niin ei tarvitse "piristys ruiskeita vieraasta kalusta ottaa", niinkuin tämä Sari mainitsi.

      Minulle riittää ainakin yksi piristysruiske ja kun on vain yksi, niin sen kanssahan sitä voi mitä erillaisempaa piristystä keksiäkin, onpahan ainakin haastetta.. Se, että "puhti loppuu" ja tarvitsee MUKA vaihtelua riippuu tasan yhdestä asiasta: omasta LAISKUUDESTA!

      "Älkää tehkö huorin", saatte huomattavasti onnellisemman ja huolettomamman elämän:

      - Ei tarvitse miettiä isyyksiä
      - Ei tarvitse huolehtia taudeista
      - Ei tarvitse pelätä kiinni jäämistä
      - Ei tarvitse laittaa parisuhdetta pölkylle
      - Ei tarvitse potea huonoa omaa tuntoa
      - Ei tarvitse valehdella itselleen

      Tehkää nyt se perkeleen leikkinne yksinkertaiseksi!

    • Kaappo

      Notta kannattaa hankkia tällaanen turpavärkki. Ei tuu kollitkaan soittelemahan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1478
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1022
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      761
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      35
      755
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      707
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      690
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      669
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      654
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      70
      628
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      303
      597
    Aihe