Tietääkö kukaan edullisia Englannin ja Thain kielikursseja Bangkokissa?
Kielikursseja Bangkokissa
2
234
Vastaukset
- vuototteluvapavuosi
- Visa (student)
Students who enroll at our school in a one year course are eligible to apply for a one year non-immigrant ED visa. With this visa you do not have to leave Thailand every now and then but can stay here continually for one year. On arrival you will be permitted to stay for 90 days and then with a paperwork provided by our school you will be able to extend your stay every 90 days at the local immigration office for the duration of the course. At present extensions cost 1,900 Baht. You can enjoy studying Thai and at the same time not worrying about making any visa runs.
Tää on aika hyvä yhdistelmä pitempiaikaiseen oleskeluun thaikuissa,pari päivää viikossa kieltä ja kulttuuria,ja loput jotain muuta :)
http://www.thaiwalen.com/student_visa.php
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873247
- 622957
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332480- 802293
- 742199
- 952026
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361813- 121626
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201613Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301450