Eli missä kannattaa majoittautua? Toiveissa on suht liki keskustaa, kohtuukuntoinen huoneisto, mielummin hotelli kun inni ja tietty halpa..
Majoitus losissa
2
1114
Vastaukset
- keskustaa?
Ota vahan enemman selvaa LAsta, keskustassa on vaan toimistoja, illalla kuollut.
- usein
ihmisillä vääränlainen käsitys. Se ei ole eurooppalaisen mallin mukaan rakentunut kaupunki, kuten jotkut itärannikon keskukset voivat jossain määrin olla. Esimerkkinä New York ja siellä Manhattan. Turisti voi eurooppalaisittain tallustella pitkin ja poikin.
Suur-Losin alueella asuu n. 25 miljoonaa ihmistä. Alue rakentuu kymmenistä eri kaupungeista, jotka ovat käytännössä kasvaneet toisiinsa kiinni. Kaikki on rakennettu autoilla liikkumista ajatellen. Jos saavut alueelle etelästä San Diegon suunnasta ja haluat ajaa sen läpi pohjoiseen voi siihen vuorokaudenajasta riippuen mennä esim. neljä tuntia - sitten taas koet olevasi urbaanin alueen ulkopuolella.
Losin keskusta on pilvenpiirtäjineen toimistokeskus. Tutki karttaa eri kaupungeista ja alueista, mihin haluaisit mahdollisesti majoittua - ehkä Santa Monica?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu1104334Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv572478Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?781650Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko61113- 66854
- 21833
Olet mies aika ailahteleva luonteeltasi
Olen nähnyt kuinka olet iloinen, sosiaalinen ja osallistuva. Autat ja kannustat muita. Ja sitten olen nähnyt kuinka istu118823- 39792
Olisin valmis tutustumaan uudelleen
En menneisyyden kautta vaan haluaisin tutustua ihmiseen, jollaiseksi olet kasvanut.50779- 62768