GSF600 N Bandit ensimmäiseksi pyöräksi

ditdit

Olen siis mahdollisesti laittamassa tuommoista GSF 600 N bandiittia talliini. Kokemusta ei isommista pyöristä ole ollenkaan, rajoittuu vähäiseen ajeluun 250 cc monttupyörillä. Ko. bandit on käsittääkseni aivan kelpo pyörä, siksi olisi mielenkiintoista kuulla kokemuksia juuri tämän mallin kuljettajilta.

16

8828

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bandiitin

ja oli paska. Tehoton kone. Ei mitään asiaa moottoritielle kyseisellä pelillä. Ja jos olet pidempi kuin 180cm niin ajaminen tuskaa.

• ditditdit

kiitti vastauksesta. olis kuitenkin mukava kuulla muitakin kokemuksia ja eritoten rosvon soveltumisesta matka-ajoon sekä kyytiläisen oltavista. oon 181 cm pitunen. kooltaan pyörä vaikuttaa olevan kuitenkin suurempi kuin hondan hornetti? tekniikan maailman arvostelussa bandiitti sijoittui parhaimmistoon nakupyörissä ja arvostelussa kiitettiin ajoasentoa mukavaksi ja ergonomiseksi. moottorista kyllä annettiin risuja sen verran, että alle 6000 kiekan ei tahdo jaksaa vetää. miten lienee..

• tietoa 
        ditditdit kirjoitti:

kiitti vastauksesta. olis kuitenkin mukava kuulla muitakin kokemuksia ja eritoten rosvon soveltumisesta matka-ajoon sekä kyytiläisen oltavista. oon 181 cm pitunen. kooltaan pyörä vaikuttaa olevan kuitenkin suurempi kuin hondan hornetti? tekniikan maailman arvostelussa bandiitti sijoittui parhaimmistoon nakupyörissä ja arvostelussa kiitettiin ajoasentoa mukavaksi ja ergonomiseksi. moottorista kyllä annettiin risuja sen verran, että alle 6000 kiekan ei tahdo jaksaa vetää. miten lienee..

täältä http://www.suzukibandit.org

• aatoksiin ...

Jos yli 200 km/h kulkevalla pyörällä ei ole asiaa motarille, niin vika taitaa olla kyllä muualla kuin pyörässä. Mulla oli 57 heppaa pyörässä, jolla ajelin myös Saksan baanoilla. Nyt on huimat 67 heppaa, joilla on myös ajettu Saksassa, Alpeilla ja eteläistä Eurooppaa myöten reissattu, tosin ei ole laukkusatsin kanssa tarvinnut paljoa yli 160 km/h mennä. Ohitukset noilla kummallakaan ei tuottaneet mitään ongelmaa, vaihteillahan sitä heitetään ohitse autoista ja mopojen kanssa mulla ei ole mitään tarvetta kisaillakaan. Uskoisin, että pikkubandiitillakin kannattaa uskaltautua jopa 120 km/h -teille ;-) http://www.motorcyclenews.com/MCN/bikereviews/searchresults/Bike-Reviews/Suzuki/Suzuki-GSF600-Bandit-1996-05/?&R=EPI-421

• GSF 600n -03
        ditditdit kirjoitti:

Hyvä harjoittelupyörä. Itse omistan ym. mainitun pyörän ja ajattelin ajaa tämän alkukesän ja sitten ostan vähän tehokkaamman. Kaikki on sinusta kiinni. Muista, että pyörän tärkeimmät piirteet, vaikka jotkut muut väittää ovat joko ulkonäkö, saundit tai sitten nämä elementit yhdessä. Itse en kuullut banditin saundeja ennen, kuin ostin sen ja otin keväällä käyttöön, mutta ulkonäkö teki vaikutuksen. Parhaimman näkönen 600-naku mitä löytyy ja sillä siisti. vrt. Esim. Kawasaki Er6n. Jos pidät ko. pyörästä, käy ihmeessä katsomassa ja ajamassa sillä. En usko, että petyt.

• Moottoriäijä
        aatoksiin ... kirjoitti:

Jos yli 200 km/h kulkevalla pyörällä ei ole asiaa motarille, niin vika taitaa olla kyllä muualla kuin pyörässä. Mulla oli 57 heppaa pyörässä, jolla ajelin myös Saksan baanoilla. Nyt on huimat 67 heppaa, joilla on myös ajettu Saksassa, Alpeilla ja eteläistä Eurooppaa myöten reissattu, tosin ei ole laukkusatsin kanssa tarvinnut paljoa yli 160 km/h mennä. Ohitukset noilla kummallakaan ei tuottaneet mitään ongelmaa, vaihteillahan sitä heitetään ohitse autoista ja mopojen kanssa mulla ei ole mitään tarvetta kisaillakaan. Uskoisin, että pikkubandiitillakin kannattaa uskaltautua jopa 120 km/h -teille ;-) http://www.motorcyclenews.com/MCN/bikereviews/searchresults/Bike-Reviews/Suzuki/Suzuki-GSF600-Bandit-1996-05/?&R=EPI-421

Kyl ainakin mun 600 bandit nousee ykkösellä sateseen,ja ei 180km/t tee heikkoakaan,että kyl 80hv ja yli 200km/t tuntuu motarilla riittävältä.Ohitukset menee hurahtaen,vaikka edellä ajava ajaa 120km/t.Jos bandit ei siis kulje,on kone säädöistä pois.

• sass
        ditditdit kirjoitti:

honda hornet 600 ajoon korttini ja luulin pyörää isommaksi ku 600 kuutioseksi.. tuo sun banditos on mopo siihen verrattuna :P

• xj...

Parempi ratkaisu olisi ostaa 1200 tai 1250 bandit, olisi ainakin turvallisempi ajella, kun olis aina vaoimaa käytössä pelkällä kaasun lisäyksellä, eikä tarttis hakea paria pykälää pienempää silmään jos tulee tilanne missä tarttis päästä alta pois... Ainakin 1250 on todella hienolla moottorilla ja vaihteistolla toteutettu peli.

• ,,,,,,,,,,,

Mulla oli 650 bandit ensimmäinen pyörä, pituutta mulla on 189 ja hyvä peli se oli. Tulet vaihtamaan ensimmäisen pyöräsi luultavimmin 1-2 kesän jälkeen eli ota se sellasena treenivehkeenä ilman liikoja kriteerejä. Tosin 600-650 pärjää ihan hyvin missä vaan, motarillakin 8-) Isompaa ei kannata välttämättä ottaa senkään takia jos tulet ajatuksiin että se oikea pyörätyyppi onkin enska/kyykky/customi.

• Ok.,,

Kyllä kulkee pienempi ihan hyvin,senpuolesta ei estettä jos tykkää tommosesta peruspyörästä johon kyllästyy nopeasti ja muista ostaessa että eroon siitä pääsee vain pilkkahintaan....

• -

Eipä noissa arvo kovin nopeasti laske ja varmasti saa kaupaksi. Edullinen pyörä jo uutenakin...

• Motoräijä

Mulla on ollut 600gsf Bandit vuosimallia -98 käytössäni 3v.On helppo ajaa,teho ihan riittävä mulle.Olen 56v vanha,ja ajelen mielelläni Banditillani.Kokemuksia mulla ei kyl ole kun edellisestä pyörästä,joka oli Kawasaki 500 ER 5.Nyt ku vertaa,niin vakaampi on Bandit ajaa.Kawassa kone huusi,jos ajoi 140km/t,tää menee sitä ihan matkanopeutena.Ainut,joka kiusaa,ku Bandit on nelipyttynen,ni ainakin vakioputkella pitää semmoista singerin ompelukonemaista ääntä vain,vähä "ärinää" kaipais.Tehoputken laitoin,ni kyl vähä parempaa semmoist matalaa mörinää tuli.

• osta kerralla kunnon

Tuolla taustalla ostasin suoraan nykyaikaisen, nestejäähdytteisen, ruiskukoneisen ketterän ja isokoneisen minimissään 900cc

Saahan tuota banduakin 650 vesikoneella ja ruiskulla toki, mut tuommonen 2 tahti monttu lähtee kuiteski sen verran rivkasti, että tuommone 600 kyllästyttää nopeasti.

Mitään vikaahan ei varsinaisesti tuommosessa ilma/öljy kaasarikoneessa oo, ne on ikiliikkujia, mut nykyaikainen runkorakenne, ketteryys, ruisku kone yms. on mannaa!!

• osta cruiseri

Tuossa alempana suzuki -ketjussa on M1800R juttua, osta semmonen, älä mitään kusiasia!

On komee peli ja vääntö ja teho riittää ja vaikka on ihan yleinen japanialainen pyörä nii ei silti ihan jokakuömalla tuu vastaan!

• jnshdbhedjh

Yksin ajaessa riittävä,kaksin sitten isobandiitti,osta uudehko mihinkään vanhaan 4-pyttyseen ei kannata mennä,menee välirahat huoltoihin jos ei itse pysty korjailemaan pyörää.

• Bandit you

Alkpureäinen kysyjä (vuonna 2009) on tainnut jo valintansa tehdä, mutta kyllä keskustella saa...

Itsellä Bandit 600 vm.-04 enkä ymmärrä miksi mopon pitäisi olla isompi (JOS ajaa 1 päällä EIKÄ tee mitään Euroopan rundia..). Ihastuin aikanaan sen ulkonäköön (noloa) ja ajoasentoon alhaalta napakasti vetävään koneeseen

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      41
      1743
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      164
      1637
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      1378
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      238
      1316
    5. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      200
      1214
    6. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      128
      1145
    7. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      332
      1127
    8. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      78
      1076
    9. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      227
      1057
    10. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      314
      1057
    Aihe