Kihloihin Meno Ja Sormukset

Nimetön

Olisin halunnut kysyä teiltä joita on kosittu tai jotka olette kosineet että minkälainen kosiminen olisi hieno? Itse en keksi mitään .. olen siis nainen ja haluaisin kihloihin mieheni kanssa josta onkin jo puhuttu moneen otteeseen eli halukkuutta on. Olen ajatellut käydä ostamassa sormukset jo valmiiksi (asumme eripaikkakunnilla) jotta voin sitten yllättää mieheni kun hän sellaista pyysi että yllättäisin hänet jos näin aijon tehdä. Mietinkin kun haluaisin sen hetken olevan ainutlaatuinen ja muutenkin mieleen jäävä. Eli mitä pitäisi tehdä tai sanoa jotta hetkestä saisi täydellisen? Olen todella huono näissä ja varmasti sitten ujostuttaa ja takeltelen sanoissani mutta ajatushan on tärkein. Kertokaapa vielä että mistä päin Tamperetta saisi mahdollisimman halvat sormukset (mie vaatimalla vaati etten laittaisi sormuksiin miljoonia!) ihan keltakultaiset ja esim. 1-4mm paksut. Ei tässä muutenkaan Roope Ankkoja olla joten ihan tavalliset sormukset on hyvät. Kiitos ja hyvää kevättä!

5

1549

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ostaisi

      nykyisin naiset tekee miehen puolesta kaiken. jopa sormusten oston.... olen ehkä vanhanaikainen kun näin ajattelen, mutta ehkä olen vähän romantikko joka tykkää että mies tekee tietyt jutut.. meillä puhuttiin kihloista aika kauankin ja kuinka ollakaan, hetkenä jolloin vähiten osasin odottaa, mies kosi, oli ostanut sormukset jne... se tuntui tosi hyvälle. toki jos teillä on ollut puhetta että sinä ostat niin siinätapauksessa... onnea matkaan ja jos mietit että mitä sanot, takelteleeko puhe niin anna tulla kaikki vaan sieltä sydämestä, ilman erityistä suunnittelua.. se on aitoa!! :) tsemii..

    • bernadett

      Perussormukset saat edukkaasti jokaisesta kultasepänliikkeestä. Tuosta kosimisesta....älä turhaan lataa odotuksia tyyliin "tän on nyt oltava jotain tosi ihmeellistä ja romanttista ja hienoa". Kosinta on JOKA TAPAUKSESSA ainutlaatuista, mieleenjäävää ja hienoa. Turhaa yrittää järjestellä täydellistä auringonlaskua taustalle, ruusunlehtiä ja hempeää musiikkia tai satakielen laulua. Aivan arkiaskareiden lomassa, sanot vaan, että tuletko aviomiehekseni? Tai....Mennäänkö naimisiin? Ei se sen ihmeempää tarvitse olla. Liika yrittäminen ja suunnittelu ei kuulosta oikein hyvältä. Onnea teille!

      • mäkin. Mä vaan yhtenä ehtoona polvistuin ukon istuessa sen viereen lattialle ja kysyin. Kyllähän se tietty ois hienoa, jos sais vähän sellasen järjestellymmän kosinnan, mut mieleen se jää varmasti pienemmälläkin.


    • DaKulta

      Niin ja tietenkin se sormuksen rungon paksuuskin on huomioitava, eikä sitä leveyttä. Osta nyt sellainen mikä kestää miehelläsikin yli vuoden.

    • Romus

      Mitä jos... odotat sormukset taskussa sopivaa tilaisuutta. Kun ootte käsi kädessä kävelemässä jossain tai olette tehneet jotain tosi kivaa (hehe. Myös seksi lasketaan) niin sujautat vaan sen sormuksen hänen kämmenelleen ja painat kämmenen kiinni että hän huomaa että siellä on jotain. Oman sormuksesi olet jo pistänyt omaan sormeesi vaivihkaa. Sellaisena hetkenä kun olette yhdessä oikeasti ja tunnette sen molemmat varmasti ja syvästi. Mitään sanoja ei tarvita, se ele ja tilanne itsessään kertoo kaiken.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      68
      4873
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      15
      2310
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1836
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1546
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      37
      1520
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1338
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1257
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1171
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1166
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      13
      1156
    Aihe