Kihloihin Meno Ja Sormukset

Nimetön

Olisin halunnut kysyä teiltä joita on kosittu tai jotka olette kosineet että minkälainen kosiminen olisi hieno? Itse en keksi mitään .. olen siis nainen ja haluaisin kihloihin mieheni kanssa josta onkin jo puhuttu moneen otteeseen eli halukkuutta on. Olen ajatellut käydä ostamassa sormukset jo valmiiksi (asumme eripaikkakunnilla) jotta voin sitten yllättää mieheni kun hän sellaista pyysi että yllättäisin hänet jos näin aijon tehdä. Mietinkin kun haluaisin sen hetken olevan ainutlaatuinen ja muutenkin mieleen jäävä. Eli mitä pitäisi tehdä tai sanoa jotta hetkestä saisi täydellisen? Olen todella huono näissä ja varmasti sitten ujostuttaa ja takeltelen sanoissani mutta ajatushan on tärkein. Kertokaapa vielä että mistä päin Tamperetta saisi mahdollisimman halvat sormukset (mie vaatimalla vaati etten laittaisi sormuksiin miljoonia!) ihan keltakultaiset ja esim. 1-4mm paksut. Ei tässä muutenkaan Roope Ankkoja olla joten ihan tavalliset sormukset on hyvät. Kiitos ja hyvää kevättä!

5

1592

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ostaisi

nykyisin naiset tekee miehen puolesta kaiken. jopa sormusten oston.... olen ehkä vanhanaikainen kun näin ajattelen, mutta ehkä olen vähän romantikko joka tykkää että mies tekee tietyt jutut.. meillä puhuttiin kihloista aika kauankin ja kuinka ollakaan, hetkenä jolloin vähiten osasin odottaa, mies kosi, oli ostanut sormukset jne... se tuntui tosi hyvälle. toki jos teillä on ollut puhetta että sinä ostat niin siinätapauksessa... onnea matkaan ja jos mietit että mitä sanot, takelteleeko puhe niin anna tulla kaikki vaan sieltä sydämestä, ilman erityistä suunnittelua.. se on aitoa!! :) tsemii..

• bernadett

Perussormukset saat edukkaasti jokaisesta kultasepänliikkeestä. Tuosta kosimisesta....älä turhaan lataa odotuksia tyyliin "tän on nyt oltava jotain tosi ihmeellistä ja romanttista ja hienoa". Kosinta on JOKA TAPAUKSESSA ainutlaatuista, mieleenjäävää ja hienoa. Turhaa yrittää järjestellä täydellistä auringonlaskua taustalle, ruusunlehtiä ja hempeää musiikkia tai satakielen laulua. Aivan arkiaskareiden lomassa, sanot vaan, että tuletko aviomiehekseni? Tai....Mennäänkö naimisiin? Ei se sen ihmeempää tarvitse olla. Liika yrittäminen ja suunnittelu ei kuulosta oikein hyvältä. Onnea teille!

• mäkin. Mä vaan yhtenä ehtoona polvistuin ukon istuessa sen viereen lattialle ja kysyin. Kyllähän se tietty ois hienoa, jos sais vähän sellasen järjestellymmän kosinnan, mut mieleen se jää varmasti pienemmälläkin.

• DaKulta

Niin ja tietenkin se sormuksen rungon paksuuskin on huomioitava, eikä sitä leveyttä. Osta nyt sellainen mikä kestää miehelläsikin yli vuoden.

• Romus

Mitä jos... odotat sormukset taskussa sopivaa tilaisuutta. Kun ootte käsi kädessä kävelemässä jossain tai olette tehneet jotain tosi kivaa (hehe. Myös seksi lasketaan) niin sujautat vaan sen sormuksen hänen kämmenelleen ja painat kämmenen kiinni että hän huomaa että siellä on jotain. Oman sormuksesi olet jo pistänyt omaan sormeesi vaivihkaa. Sellaisena hetkenä kun olette yhdessä oikeasti ja tunnette sen molemmat varmasti ja syvästi. Mitään sanoja ei tarvita, se ele ja tilanne itsessään kertoo kaiken.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Joskus mietin

miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi
      Ikävä
      31
      6988
    2. Miten reagoisit

Jos ikäväsi kohde ottaisi yhteyttä?
      Ikävä
      88
      3879
    3. Ryöstö hyrynsalmella!

Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313
      Hyrynsalmi
      68
      3862
    4. Mitä haluaisit sanoa

Nyt kaivatullesi?
      Ikävä
      267
      3312
    5. Olisiko kaivattusi

Sinulle uskollinen? Olisitko itse hänelle?
      Ikävä
      61
      2807
    6. Ihana nainen

Suukotellaanko illalla?☺️ 🧔🏻🫶
      Ikävä
      52
      2765
    7. Sukuvikaako ?

Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne
      Iisalmi
      32
      2620
    8. Ootko koskaan miettinyt että

miksi kaivatullasi ei ole puolisoa?
      Ikävä
      153
      2490
    9. Huomenta ihana

Mussu ❤️.
      Ikävä
      32
      2094
    10. Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa

Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok
      Maailman menoa
      139
      1995
    Aihe