Koiran astia

Oksettaa

Syötättekö koirillenne myöskin omista astoistanne ruokia? Minun mielestä se on ällöttävää ja kummallista, jos ja kun koirille on omiakin astioita. Pesettekö koirien ruokakupit samoissa altaissa ja samalla tiskiharjalla tai koneessa, kuin omat astianne?

17

2888

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kauheeta.

Pöpöjä! Basilleja! Yööök! Miten olet ylipäätään tullut hankkineeksi koiran? Suuri osa koiraihmisistähän antaa koirien nuolla lautasen puhtaaksi...

• -seefferisti-

Mielestäni on ihan hyvä, jos koiralla on oma ruoka- ja juomakuppi, mistä se saa muonansa ja vetensä latkia. Meillä koiria ei syötetä samoista astioista, kuin mistä itse syömme. Koiran kupeille on meillä oma tiskiharjansa, millä ne pestään, ihan periaatesyistä. Astianpesukonetta meillä ei olekaan, mutta kyllä me ihan samassa tiskialtaassa kupit pestään. Kukin taaplaa tavallaan, tiedän moniakin ihmisiä, jotka syöttää esim. ruoantähteitä koirille suoraan lautasilta, itse en niin tee.

• kupit vaikka

välillä saakin loppuja ruuasta ihan niistä astioista joissa satuu olemaan.astianpesuaineet putsaa kaiken oli mitä oli ja koiran kupit menee samaan pesukoneeseen aina omien kanssa. jos on bakteerikammoinen niin ei kannata kotirläintä ottaa sillä ethän voi antaa edes koiran pussata sinua.se nuolee tavaransa ja perseensä joka päivä 4-10 kertaa.

• Oksettaa
        kupit vaikka kirjoitti:

välillä saakin loppuja ruuasta ihan niistä astioista joissa satuu olemaan.astianpesuaineet putsaa kaiken oli mitä oli ja koiran kupit menee samaan pesukoneeseen aina omien kanssa. jos on bakteerikammoinen niin ei kannata kotirläintä ottaa sillä ethän voi antaa edes koiran pussata sinua.se nuolee tavaransa ja perseensä joka päivä 4-10 kertaa.

Ei oo mulla koiraa eikä tuu. Sivusta vaan joudun seuraamaan eräiden touhuja. Koirien kans en pussaile, sekaannun vain oman rotuni kanssa pussailemaan. Koirien nuoleskelu on vain koirille ei ihmisille tarkoitettu. Onhan koiran nuoleskelusta joku saanu kuolettavan suudelmankin iholleen. Että silleen.

• tulehyväkakku

tiskaan ihan samalla kuin omatkin astiat. Harjakin on sama. Vain anopin käyttämät astiat pesen erikseen ;)

• musti

Kyllä koiralla oma ruoka- ja juomakuppi on, siitä huolimatta koira 'esipesee' meidän ihmisten ruokalautaset ja jälkiruokakupit ennen tiskikoneeseen laittoa. Ja ihan siellä samassa koneessa ne koirankupit pestään kun omatkin, ei meidän keittiöön edes mahtuis toista konetta koiran astioille! Ja ruuan jälkeen koiralta pusi kiitokseksi :)

• tarttuu kun

rakas koira nuolee naamaa, on sängyssä, jne. Ihanaa, ikinä en vaihtaisi muuhun lemmikkiin :)

• Näin meillä

on omat ruokakupit(myös omat lusikat ja haarukat ruoanvalmistusta varten) ja ne pestään vessassa ruokakuppien pesuun tarkoitetulla omalla harjalla.

• oksettaa

En ikinä ite antais koiran syödä muusta ku omasta kupistaan ja mielellään kupin pesu muualla kuin missä muut astiat pestään. Mua kans oksettaa kun koirien kupit tuodaan likoomaan samaan paljuun kaikkien muiden astioiden sekaan.. yäk. Tai koirat nuoleskelee ihmisten lautasilta ruokaa. Tyttöystäväni toimii just edellä mainitusti ja vaikea olla peittämättä inhoa.

• jos asunnossa

koira, niin eiköhän se ole ihan se ja sama pestäänkö ne ruoka-astiat keittiössä vai saunan takana! Meillä pestään sängyssä perheenjäsenten hammasharjoilla :)

• nainen...
        jos asunnossa kirjoitti:

koira, niin eiköhän se ole ihan se ja sama pestäänkö ne ruoka-astiat keittiössä vai saunan takana! Meillä pestään sängyssä perheenjäsenten hammasharjoilla :)

se ei ole ihan sama,missä ne koiran ruoka-astiat pesee...mulla on semmonen tuntuma,et pikkasen enemmän bakteereita ja eri bakteerikanta on niissä koiran kipoissa ku ihmisten astioissa,vaikka se koira ois miten perheenjäsen....koiran suuhun tulee likaa ja bakteereita jo ulkoa,nuuskii toisten koirien kakkoja ym.ym.

• nainen...
        nainen... kirjoitti:

se ei ole ihan sama,missä ne koiran ruoka-astiat pesee...mulla on semmonen tuntuma,et pikkasen enemmän bakteereita ja eri bakteerikanta on niissä koiran kipoissa ku ihmisten astioissa,vaikka se koira ois miten perheenjäsen....koiran suuhun tulee likaa ja bakteereita jo ulkoa,nuuskii toisten koirien kakkoja ym.ym.

pesen oman koirulin astiat siksi ihan omalla harjallakin:)

• Zana

Mun koiralla on omat kupit ja oma tiskiharja. Ja tiskaan ensin omat astiat ja sen jälkeen koiran kupit samassa vedessä.

• Me W

Siis mun koirat syö ensin kaikki ja sit vasta ihmiset jos jotain jää jälele. Ja samat kupit kakilla.

• Hyh hyh

Tappaako oikeesti pesukone ja aineet KAIKKI koiran pöpöt??? Kun miettii mitä kaikkea ällöä se on ulkona syönyt (kakkaa, raatoja ym) niin vähän öklöttää

• Anonyymi

Eikö koiralliset ihmiset noin yleisesti ottaen olen terveempiä kuin koiratomat. Itse en käytä muita kuin valurautaa panuja ja patoja, koira esitiskaa. Tilkka vettä astian pohjalle, keitetään, höyry desinfioi. Lautaset paperia. 🙃🙃🙃

• Anonyymi

Voi sinua, kun omat ällötykset ei riitä😂

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Janne Ahonen E R O A A

Taas 2 lasta jää vaille ehjää perhettä!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      105
      1699
    2. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
      Maailman menoa
      127
      1452
    3. En kai koskaan saa sinua

Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
      Ikävä
      92
      1312
    4. Nyt on aika laittaa parit selkoon.

Onko pareja täällä. Laita kirjaimet kuka tykkää kenestäkin ?
      Ikävä
      62
      1163
    5. The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."

Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut
      Tv-sarjat
      10
      1048
    6. Saran ökytyyli käänsi katseita.

On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      111
      1019
    7. Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä

Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall
      Maailman menoa
      214
      820
    8. Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta

Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht
      Ikävä
      57
      773
    9. Ootko huomannut miten

pursuat joka puolelta. Sille joka luulee itsestään liikoja 🫵🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      122
      753
    10. Miksi ihmeessä?

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
      Ateismi
      20
      718
    Aihe