Koiran astia

Oksettaa

Syötättekö koirillenne myöskin omista astoistanne ruokia? Minun mielestä se on ällöttävää ja kummallista, jos ja kun koirille on omiakin astioita. Pesettekö koirien ruokakupit samoissa altaissa ja samalla tiskiharjalla tai koneessa, kuin omat astianne?

17

2730

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kauheeta.

Pöpöjä! Basilleja! Yööök! Miten olet ylipäätään tullut hankkineeksi koiran? Suuri osa koiraihmisistähän antaa koirien nuolla lautasen puhtaaksi...

• -seefferisti-

Mielestäni on ihan hyvä, jos koiralla on oma ruoka- ja juomakuppi, mistä se saa muonansa ja vetensä latkia. Meillä koiria ei syötetä samoista astioista, kuin mistä itse syömme. Koiran kupeille on meillä oma tiskiharjansa, millä ne pestään, ihan periaatesyistä. Astianpesukonetta meillä ei olekaan, mutta kyllä me ihan samassa tiskialtaassa kupit pestään. Kukin taaplaa tavallaan, tiedän moniakin ihmisiä, jotka syöttää esim. ruoantähteitä koirille suoraan lautasilta, itse en niin tee.

• kupit vaikka

välillä saakin loppuja ruuasta ihan niistä astioista joissa satuu olemaan.astianpesuaineet putsaa kaiken oli mitä oli ja koiran kupit menee samaan pesukoneeseen aina omien kanssa. jos on bakteerikammoinen niin ei kannata kotirläintä ottaa sillä ethän voi antaa edes koiran pussata sinua.se nuolee tavaransa ja perseensä joka päivä 4-10 kertaa.

• Oksettaa
        kupit vaikka kirjoitti:

välillä saakin loppuja ruuasta ihan niistä astioista joissa satuu olemaan.astianpesuaineet putsaa kaiken oli mitä oli ja koiran kupit menee samaan pesukoneeseen aina omien kanssa. jos on bakteerikammoinen niin ei kannata kotirläintä ottaa sillä ethän voi antaa edes koiran pussata sinua.se nuolee tavaransa ja perseensä joka päivä 4-10 kertaa.

Ei oo mulla koiraa eikä tuu. Sivusta vaan joudun seuraamaan eräiden touhuja. Koirien kans en pussaile, sekaannun vain oman rotuni kanssa pussailemaan. Koirien nuoleskelu on vain koirille ei ihmisille tarkoitettu. Onhan koiran nuoleskelusta joku saanu kuolettavan suudelmankin iholleen. Että silleen.

• tulehyväkakku

tiskaan ihan samalla kuin omatkin astiat. Harjakin on sama. Vain anopin käyttämät astiat pesen erikseen ;)

• musti

Kyllä koiralla oma ruoka- ja juomakuppi on, siitä huolimatta koira 'esipesee' meidän ihmisten ruokalautaset ja jälkiruokakupit ennen tiskikoneeseen laittoa. Ja ihan siellä samassa koneessa ne koirankupit pestään kun omatkin, ei meidän keittiöön edes mahtuis toista konetta koiran astioille! Ja ruuan jälkeen koiralta pusi kiitokseksi :)

• tarttuu kun

rakas koira nuolee naamaa, on sängyssä, jne. Ihanaa, ikinä en vaihtaisi muuhun lemmikkiin :)

• Näin meillä

on omat ruokakupit(myös omat lusikat ja haarukat ruoanvalmistusta varten) ja ne pestään vessassa ruokakuppien pesuun tarkoitetulla omalla harjalla.

• oksettaa

En ikinä ite antais koiran syödä muusta ku omasta kupistaan ja mielellään kupin pesu muualla kuin missä muut astiat pestään. Mua kans oksettaa kun koirien kupit tuodaan likoomaan samaan paljuun kaikkien muiden astioiden sekaan.. yäk. Tai koirat nuoleskelee ihmisten lautasilta ruokaa. Tyttöystäväni toimii just edellä mainitusti ja vaikea olla peittämättä inhoa.

• jos asunnossa

koira, niin eiköhän se ole ihan se ja sama pestäänkö ne ruoka-astiat keittiössä vai saunan takana! Meillä pestään sängyssä perheenjäsenten hammasharjoilla :)

• nainen...
        jos asunnossa kirjoitti:

koira, niin eiköhän se ole ihan se ja sama pestäänkö ne ruoka-astiat keittiössä vai saunan takana! Meillä pestään sängyssä perheenjäsenten hammasharjoilla :)

se ei ole ihan sama,missä ne koiran ruoka-astiat pesee...mulla on semmonen tuntuma,et pikkasen enemmän bakteereita ja eri bakteerikanta on niissä koiran kipoissa ku ihmisten astioissa,vaikka se koira ois miten perheenjäsen....koiran suuhun tulee likaa ja bakteereita jo ulkoa,nuuskii toisten koirien kakkoja ym.ym.

• nainen...
        nainen... kirjoitti:

se ei ole ihan sama,missä ne koiran ruoka-astiat pesee...mulla on semmonen tuntuma,et pikkasen enemmän bakteereita ja eri bakteerikanta on niissä koiran kipoissa ku ihmisten astioissa,vaikka se koira ois miten perheenjäsen....koiran suuhun tulee likaa ja bakteereita jo ulkoa,nuuskii toisten koirien kakkoja ym.ym.

pesen oman koirulin astiat siksi ihan omalla harjallakin:)

• Zana

Mun koiralla on omat kupit ja oma tiskiharja. Ja tiskaan ensin omat astiat ja sen jälkeen koiran kupit samassa vedessä.

• Me W

Siis mun koirat syö ensin kaikki ja sit vasta ihmiset jos jotain jää jälele. Ja samat kupit kakilla.

• Hyh hyh

Tappaako oikeesti pesukone ja aineet KAIKKI koiran pöpöt??? Kun miettii mitä kaikkea ällöä se on ulkona syönyt (kakkaa, raatoja ym) niin vähän öklöttää

• Anonyymi

Eikö koiralliset ihmiset noin yleisesti ottaen olen terveempiä kuin koiratomat. Itse en käytä muita kuin valurautaa panuja ja patoja, koira esitiskaa. Tilkka vettä astian pohjalle, keitetään, höyry desinfioi. Lautaset paperia. 🙃🙃🙃

• Anonyymi

Voi sinua, kun omat ällötykset ei riitä😂

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      131
      7105
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      165
      4350
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      54
      3442
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      493
      3096
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      293
      2070
    6. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1733
    7. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      20
      1651
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1563
    9. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      176
      1472
    10. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      15
      1426
    Aihe