Koiran astia

Oksettaa

Syötättekö koirillenne myöskin omista astoistanne ruokia? Minun mielestä se on ällöttävää ja kummallista, jos ja kun koirille on omiakin astioita. Pesettekö koirien ruokakupit samoissa altaissa ja samalla tiskiharjalla tai koneessa, kuin omat astianne?

17

2686

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kauheeta.

      Pöpöjä! Basilleja! Yööök! Miten olet ylipäätään tullut hankkineeksi koiran? Suuri osa koiraihmisistähän antaa koirien nuolla lautasen puhtaaksi...

    • -seefferisti-

      Mielestäni on ihan hyvä, jos koiralla on oma ruoka- ja juomakuppi, mistä se saa muonansa ja vetensä latkia. Meillä koiria ei syötetä samoista astioista, kuin mistä itse syömme. Koiran kupeille on meillä oma tiskiharjansa, millä ne pestään, ihan periaatesyistä. Astianpesukonetta meillä ei olekaan, mutta kyllä me ihan samassa tiskialtaassa kupit pestään. Kukin taaplaa tavallaan, tiedän moniakin ihmisiä, jotka syöttää esim. ruoantähteitä koirille suoraan lautasilta, itse en niin tee.

      • kupit vaikka

        välillä saakin loppuja ruuasta ihan niistä astioista joissa satuu olemaan.astianpesuaineet putsaa kaiken oli mitä oli ja koiran kupit menee samaan pesukoneeseen aina omien kanssa. jos on bakteerikammoinen niin ei kannata kotirläintä ottaa sillä ethän voi antaa edes koiran pussata sinua.se nuolee tavaransa ja perseensä joka päivä 4-10 kertaa.


      • Oksettaa
        kupit vaikka kirjoitti:

        välillä saakin loppuja ruuasta ihan niistä astioista joissa satuu olemaan.astianpesuaineet putsaa kaiken oli mitä oli ja koiran kupit menee samaan pesukoneeseen aina omien kanssa. jos on bakteerikammoinen niin ei kannata kotirläintä ottaa sillä ethän voi antaa edes koiran pussata sinua.se nuolee tavaransa ja perseensä joka päivä 4-10 kertaa.

        Ei oo mulla koiraa eikä tuu. Sivusta vaan joudun seuraamaan eräiden touhuja. Koirien kans en pussaile, sekaannun vain oman rotuni kanssa pussailemaan. Koirien nuoleskelu on vain koirille ei ihmisille tarkoitettu. Onhan koiran nuoleskelusta joku saanu kuolettavan suudelmankin iholleen. Että silleen.


    • tulehyväkakku

      tiskaan ihan samalla kuin omatkin astiat. Harjakin on sama. Vain anopin käyttämät astiat pesen erikseen ;)

    • musti

      Kyllä koiralla oma ruoka- ja juomakuppi on, siitä huolimatta koira 'esipesee' meidän ihmisten ruokalautaset ja jälkiruokakupit ennen tiskikoneeseen laittoa. Ja ihan siellä samassa koneessa ne koirankupit pestään kun omatkin, ei meidän keittiöön edes mahtuis toista konetta koiran astioille! Ja ruuan jälkeen koiralta pusi kiitokseksi :)

      • tarttuu kun

        rakas koira nuolee naamaa, on sängyssä, jne. Ihanaa, ikinä en vaihtaisi muuhun lemmikkiin :)


    • Näin meillä

      on omat ruokakupit(myös omat lusikat ja haarukat ruoanvalmistusta varten) ja ne pestään vessassa ruokakuppien pesuun tarkoitetulla omalla harjalla.

    • oksettaa

      En ikinä ite antais koiran syödä muusta ku omasta kupistaan ja mielellään kupin pesu muualla kuin missä muut astiat pestään. Mua kans oksettaa kun koirien kupit tuodaan likoomaan samaan paljuun kaikkien muiden astioiden sekaan.. yäk. Tai koirat nuoleskelee ihmisten lautasilta ruokaa. Tyttöystäväni toimii just edellä mainitusti ja vaikea olla peittämättä inhoa.

      • jos asunnossa

        koira, niin eiköhän se ole ihan se ja sama pestäänkö ne ruoka-astiat keittiössä vai saunan takana! Meillä pestään sängyssä perheenjäsenten hammasharjoilla :)


      • nainen...
        jos asunnossa kirjoitti:

        koira, niin eiköhän se ole ihan se ja sama pestäänkö ne ruoka-astiat keittiössä vai saunan takana! Meillä pestään sängyssä perheenjäsenten hammasharjoilla :)

        se ei ole ihan sama,missä ne koiran ruoka-astiat pesee...mulla on semmonen tuntuma,et pikkasen enemmän bakteereita ja eri bakteerikanta on niissä koiran kipoissa ku ihmisten astioissa,vaikka se koira ois miten perheenjäsen....koiran suuhun tulee likaa ja bakteereita jo ulkoa,nuuskii toisten koirien kakkoja ym.ym.


      • nainen...
        nainen... kirjoitti:

        se ei ole ihan sama,missä ne koiran ruoka-astiat pesee...mulla on semmonen tuntuma,et pikkasen enemmän bakteereita ja eri bakteerikanta on niissä koiran kipoissa ku ihmisten astioissa,vaikka se koira ois miten perheenjäsen....koiran suuhun tulee likaa ja bakteereita jo ulkoa,nuuskii toisten koirien kakkoja ym.ym.

        pesen oman koirulin astiat siksi ihan omalla harjallakin:)


    • Zana

      Mun koiralla on omat kupit ja oma tiskiharja. Ja tiskaan ensin omat astiat ja sen jälkeen koiran kupit samassa vedessä.

    • Me W

      Siis mun koirat syö ensin kaikki ja sit vasta ihmiset jos jotain jää jälele. Ja samat kupit kakilla.

    • Hyh hyh

      Tappaako oikeesti pesukone ja aineet KAIKKI koiran pöpöt??? Kun miettii mitä kaikkea ällöä se on ulkona syönyt (kakkaa, raatoja ym) niin vähän öklöttää

      • Anonyymi

        Eikö koiralliset ihmiset noin yleisesti ottaen olen terveempiä kuin koiratomat. Itse en käytä muita kuin valurautaa panuja ja patoja, koira esitiskaa. Tilkka vettä astian pohjalle, keitetään, höyry desinfioi. Lautaset paperia. 🙃🙃🙃


    • Anonyymi

      Voi sinua, kun omat ällötykset ei riitä😂

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Onks sulle väliä, jos jokin kaivattusissa

      ei ole täydellistä? Esim. venytysmerkit, arvet, selluliitti, epäsymmetriset rinnat, vinot hampaat jne?
      Ikävä
      85
      4550
    2. Ei sinussa ollut miestä

      Selvittämään asioita vaan kipitit karkuun kuin pikkupoika.
      Ikävä
      127
      3958
    3. Shokkiyllätys! 31-vuotias Hai asuu vielä "kotona" - Anna-vaimon asenne ihmetyttää: "No ei tämä..."

      Hmmm, mitenhän sitä suhtautuisi, jos aviomies/aviovaimo asuisi edelleen lapsuudenperheensä kanssa? Tuore Ensitreffit-vai
      Ensitreffit alttarilla
      33
      2511
    4. Eikö Marin ollut oikeassa kokoomuksen ja persujen toiminnasta

      Ennen vaaleja Marin kertoi mitä kokoomus tulisi hallituksessa tekemään ja tietysti persut suostuu kaikkeen, mitä kokoomu
      Maailman menoa
      196
      1513
    5. Wiisaat Lappajärvellä iät.

      Nyt nimiä listaan menneistä ja nykyisistä Wiisaista Lappajärveläisistä. Itseäkin voi tuoda esille kaikessa Wiisaudessa.
      Lappajärvi
      12
      1286
    6. Missä Steffe hiihtää?

      Missä reppuli luuraa? Ei ole Seiskassa mitään sekoiluja ollut pariin viikkoon? Onko jo liian kylmä skulata tennistä ulko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1243
    7. Olet elämäni rakkaus

      On ollut monia ihastumisia ja syviäkin tunteita eri naisia kohtaan, mutta sinä olet niistä kaikista ihmeellisin. Olet el
      Ikävä
      36
      1198
    8. Ratkaiseva tekijä kiinnostuksen heräämisessä

      Mikä tekee deittikumppanista kiinnostavan? Mitä piirrettä arvostat / et arvosta?
      Sinkut
      62
      1193
    9. Milloin nainen, milloin?

      Katselet ja tiedän, että myös mieli tekee. Voisit laittaa rohkeasti viestin. Tiedät, että odotan. Ehkä aika ei ole vielä
      Ikävä
      61
      1153
    10. Olen menettänyt yöunet kokonaan

      Nytkin vain tunnin nukkunut. En tiedä johtuuko se sinusta vai tästä palstasta. Olis mukava nähdä oikeasti eikä arvuutel
      Tunteet
      17
      1055
    Aihe