Moi! Mulla on ollut nyt vuoden käytössä Renault Clio vuosimallia -92. Siihen on tullut vähän aikaa sitten sellainen vika, että nopeusmittari ei toimi koko ajan. Välillä se näyttää ihan oikein, mutta joskus se jää väpättämään esim. 60 km/h kohdalle, eikä nouse sen yläpuolelle. Missähän vika on ja onko se kallis/vaikea korjata? Opiskelijan budjetilla en voi ruveta mihinkään suurempaan remonttiin, mutta kyllähän tuo vika vähän haittaa ajamista :D Jos joku tietää asiasta jotain tai on itsellä kokemusta samasta asiasta, niin toivottavasti jaat tietosi minulle :) Kiitos jo etukäteen.
nopeusmittari
4
1179
Vastaukset
- clionisti
Vika voi olla mittarivaijerissa, esim. poikki, lähtenyt pois paikaltaan, päät menneet huonoksi. Eli tutki vaijeri ekana. Harvinasempia ovat mittari itsessään rikki, vaihteistossa oleva vaijeria pyörittävä ratas vioittunut.
- apua tahtoisin
Kiitos paljon :)
- Ennen autoilua
Muistan kun polkupyöräni nopeusmittari alkoi väpättää. En tiedä syytä, en osaa korjata. Vika ei ole siis vain Cliojen juttu... :)
- turhautunu
mulla nopeusmittari on rikki toimii ja ei toimi eli sama vika ku tänne kirjotettu. haluisin tietää nyt että missä tämä nopeusmittarin anturi sijaitsee ja miltä se näyttää nii olis hyvä lähtee korjailee. ja jos joku on saanu toimimaan taas oman mittarinsa nii olis kiva tietää että miten sen teki?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1472589
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1541659Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1331633Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1491358- 661338
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut131180Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall2821165- 156976
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek22924Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht58889