Moi! Mulla on ollut nyt vuoden käytössä Renault Clio vuosimallia -92. Siihen on tullut vähän aikaa sitten sellainen vika, että nopeusmittari ei toimi koko ajan. Välillä se näyttää ihan oikein, mutta joskus se jää väpättämään esim. 60 km/h kohdalle, eikä nouse sen yläpuolelle. Missähän vika on ja onko se kallis/vaikea korjata? Opiskelijan budjetilla en voi ruveta mihinkään suurempaan remonttiin, mutta kyllähän tuo vika vähän haittaa ajamista :D Jos joku tietää asiasta jotain tai on itsellä kokemusta samasta asiasta, niin toivottavasti jaat tietosi minulle :) Kiitos jo etukäteen.
Vastaukset 4
- clionisti
Vika voi olla mittarivaijerissa, esim. poikki, lähtenyt pois paikaltaan, päät menneet huonoksi. Eli tutki vaijeri ekana. Harvinasempia ovat mittari itsessään rikki, vaihteistossa oleva vaijeria pyörittävä ratas vioittunut.
- apua tahtoisin
Kiitos paljon :)
- Ennen autoilua
Muistan kun polkupyöräni nopeusmittari alkoi väpättää. En tiedä syytä, en osaa korjata. Vika ei ole siis vain Cliojen juttu... :)
- turhautunu
mulla nopeusmittari on rikki toimii ja ei toimi eli sama vika ku tänne kirjotettu. haluisin tietää nyt että missä tämä nopeusmittarin anturi sijaitsee ja miltä se näyttää nii olis hyvä lähtee korjailee. ja jos joku on saanu toimimaan taas oman mittarinsa nii olis kiva tietää että miten sen teki?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää63779- 157753
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa25750Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.98712Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä27708Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93667Kerro minulle totuus
Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒193636- 22582
- 61572
VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa40539Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks34516On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit78460- 39455
- 57445
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25427- 70423
sinulle....
Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.74422Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.9419- 54408
On kyllä tosi surullista
jos kaivattuni (nainen) luulee palstan tyhmien viestien olevan multa. 😔Ei ole mitään syytä, miksi kirjoittaisin sellais68397