18 vuotias kissa

makaa saunanlauteiden alla.. eikä pääse mihinkään.. syö kyllä kun sille vie nenän eteen ruoan.. näyttäisi että takajalat ei ota päälle.. mitenkähän tuota hoidettaisiin.. vai voiko hoitaa ollenkaan?

16

1069

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nyt ihan

tosissasi? Soitto eläinlääkärille välittömästi!! Kissa tarvitsee ehdottomasti eläinlääkärin apua! Kukaan ei voi näkemättä tietää minkä kohtauksen kissa on saanut. Vai olisitko tyytyväinen, jos saisit neuvoksi antaa vaikka puolikkaan kyytabletin tai maitoa?

• jamminen

Soittele tosiaan eläinlääkäriin. Juuri tällainen on mielestäni sellainen asia, mitä ei kannata ensin kysellä edes täällä vaan samantien soitto. Moni täällä on sitä mieltä, että ei aina tarvitse mennä eläinlääkäriin, mutta tosiaan kun ihan voi sitä lääkäriä konsultoidakin ja kysyä, mitä mieltä hän on. Jos kissan takajalat eivät toimi, on päivänselvää, että lääkäriin on päästävä! Kissa tosiaan on jo vanha ja voi olla, ettei ole enää mitään tehtävissä, mutta saa sitten sielä eläinlääkäriltä ainakin sen viimeisen helpotuksen...

• ELÄINLÄÄKÄRIIN

KUIN OISIT JO!äläkä ihmettele siellä mikä mahtaa olla vika !!!!!!!!!!!

• cat people

kissa eläinlääkäriin joka armahtaa sen tuskistaan. Ei voi enää mitään tehdä sen parantamiseksi, kissa on jo vanha ja sen PITÄÄ saada arvoisensa loppu, ei saa itsekkäästi roikkua eläimessä kiinni vaan pitää tietää milloin on aika päästää irti, niin kurjaa kun se onkin. Eläin ei voi itse auttaa itseään, ihmisen on se tehtävä.

• oon koko päivän yrittänyt mutta sieltä vain kuuluu että tuut, tuut ja puhelu siirtyy jonnekkin jostai ei vastata.. yritä siinä sitten saada kissalle apua..

• ......

Soittoa lähikuntien klinikoille sitten.. Kissa on joutunut nyt jo aika pitkään kärsimään ilman apua..

• hjfueyew
        ...... kirjoitti:

Soittoa lähikuntien klinikoille sitten.. Kissa on joutunut nyt jo aika pitkään kärsimään ilman apua..

kuuluu koko päivän vain tuut tuut ja tuut? ja ei tule mieleen soittaa toiselle eläilääkärille??? jotkut ihmiset........ NO WORDS!!!!!!!!!!!

• puhelinluettelo ja

soita vaikka kaikkiin sieltä löytyviin eläinlääkärien numeroihin, vaikka toisessa kunnassa oleviin. Tai ota netistä selvää eläinlääkäreistä olivatpa ne sitten vaikka maassa tai kuussa! AINA voi kysyä neuvoa vaikka ihan vieraan paikkakunnan eläinlääkäriltä!!! Oheen laitan linkin eräästä kissaklinikasta josta olen vuosien saatossa saanut puhelimitse apua ja neuvoja vaikka en heidän asiakkaansa olekaan: http://www.felina.fi/felina.aspx pirre-tyttö, oletko provo vai idiootti? Anteeksi jos loukkaan, mutta yritäppäs nyt tehdä jotain kissasi hyväksi.

• että kun kyseinen kissa on ollut mulla 18 vuotta, eli ihan pienestä nyrkin kokoisesta pennusta lähtien.. Mä oon miettinyt tätä kauan.. kevät talvella kun käytin tuota ekakerran eläinlääkärissä se lekuri sanoi.. että kissa on nukutettava.. käski laittaa pakastimeen kun kysyin mihin laitetaan kuoleman jälkeen.. Täällä maalla ei taida olla pieneläin krematorioita.. tai tehneekö eläinlääkärit mitenkään yhteistyötä sitten jonkun muun paikkakunnan pisteen kanssa.. eihän tällä alueella tarvis olla kun yksi krematorio.. Tänään kissa söi ison annoksen ruokaa.. kun laitoin sen eteen.. nousi jo hieman jaloilleenkin.. kovasti hoippui kylläkin.. laihtunut polonen on.. kun makaa vain.. oon syöttänytkin sitä.. lusikalla.. se on mulle kun perheenjäsen.. nähty yhdessä kissani kanssa monet asiat..

• ...

Olet syyllistynyt eläinsuojelurikokseen, kun olet jättänyt hoitamatta (viemättä eläinlääkäriin) selkeästi avun tarpeessa olevan kissan! Katselisitko muidenkin perheenjäsenten kuolemaa ja kärsimystä vierestä, viemättä hoitoon? Mikä kissalla oli vialla, kun se olisi pitänyt jo aikaa sitten lopettaa? Krematorion puute naapurustossa ei ole mikään syy olla lopettamatta kissaa, jos sen kunto sitä vaatii. Nettiin kun kerran itsesi löydät, googlettelepa eläinkrematorioita ja sovi järjestelyt suoraan sitä kautta, jos eläinlääkäri ei vaivaudu. Yleensä klinikoiden palveluun kuuluu kyllä tuokin.. Kannattaisi vaihtaa eläinlääkäriä ehkä kokonaan..

• dkfjg

Mä en ymmärrä. Siis raukka piti oikeastaan lopettaa jo ajat sitten koska ei ollut enää hyvässä kunnossa? NO OLETKO HANNKKITUT SILLE ELäIN LääKäRILTä EDES LääKETTä KIPUJA VARTEN! jos kissa ei pysty nousta sillä on KIPUJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!! se KITUUUUUU!! ( tässä ihan suututtaa! Ja miten niin ' täällä MAALLA ei taida olla krematoria?? onko tarpeellista sellaista MAALLA OLLAKKAAN? KUN OMA PIHA ON NIIN SUURI että kissan voi haudata omaan pihaan! kauniinpaa hautaa kissalla ei voi olla kuin lähellä omaa kotia!

• ymmärrän

oikein hyvin että olet trolli!

• että joku voi

antaa elikan kärsiä, eikä osaa sitä lopettaa tai edes yrittää auttaa!!! on se niin kumma että tollaisessa tilabteessa ei hälytyskellot soi ja ala ettii apua. ihan sama onko maalla vai ei , olisin hakeutunt lähimpään naapuriin vaikka pakkasessa paljasvarpain kissa sylissä ja sieltä ottanut kyydin jonnekin eläinlääkäriin. toivotaan ettei kissaparka kitubut kotona näin pitkään vaan sai nopean ja hyvän lopun...

• taivaan isän huomaan tänään aamupäivällä.

• naakaa

Eäinlääkärin piikistä (joka olisi ollut ressukan arvoinen) vai tuskiinsa, joista sitä ei päästetty tyhmyytesi takia?

• kissani on haudattu omalle tontille.. Sai avun eläinlääkäriltä, kuten sai apua koko menneen talven.. Kysymys joka koskee kaikkia muitakin joilla on lemmikkieläimiä, eli kun suomessa on talvi ja maa jäässä, niin mihin silloin laitetaan pois nukkuneet tai nukutettavat lemmikit.. Miten kaupungeissa on asiat hoidettu, entä monissa kunnissa.. Onko kukaan ottanut noita asioita huomioon.. Maalla maatiloilla kuolleet eläimet viedään jonnekkin muualle, mutta miten on kissojen ja monien muiden eläinten laita, muidenkin eikä yksin vain minun. Täällä parjataan sitä kun kirjoitin ja kyselin sitä voiko kissalleni tehdä mitään muuta. Minulla oli koko ajan tiedossa kissani terveys, kysynkin onko luontaishoitoja tms. jotka auttaa tiettyjä sairauksia myös lemmikkieläimillä. Onko niitä kehitetty missään ja mihin vaivoihin niitä on ja mistä saatavilla? Kissani eli pitkän elämän ja ansiokkaan elämän.. on nyt taivaan isän hoivissa tuolla kissojen taivaassa..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      82
      4777
    2. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      184
      2083
    3. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      132
      1782
    4. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      174
      1400
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1281
    6. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      1096
    7. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      16
      1077
    8. Sunnuntain terveiset kaivatulle

Mitä ajattelet hänestä tänään? Mitä haluaisit sanoa hänelle?
      Ikävä
      78
      993
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      300
      977
    10. Miks et tahtonut

Enää nähdä? Haluaisin ymmärtää
      Ikävä
      52
      966
    Aihe