Google-apuaaaa!!!!

darlla.

http://www.google.fi/ig?source=ig&hl=fi&rlz=1G1GGLQ_FIFI327&btnG=Google-haku&lr= Auttakaa nyt hyvänen aika jos joku osaa. Leikin tuossa koneella etsiäkseni sellasta sivua, että löydän tietoja Googlesta, ja kirjoitin tohon googlen hakukenttäänm että Google ja nyt se meni tuollaiseen, kun uudelleen otan, että jotain etsin. Siis miks toi "iGoogle tulee nyr tähän ensin eikä pelkkä tuttu ikiainatullut Google? Voi ärsytyksen ärsytys. mutta kiitos.

6

444

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • O - O

      Jos etsit Googlen omaa sivua, mene sivulle: www.google.fi Siellä voit käyttää myös hakutoimintoja kirjoittamalla hakusanan sivun keskellä olevaan palkkiin tai klikkaamalla sen oikealla puolella olevaa "Tarkennettu haku"-tekstiä. Jos haluat käyttää hakukonetta, tämänkin sivun yläreunassa on Eniron, "Hae Internetistä" -lokero haluamaasi hakusanaa tai sanoja varten ja "Hae"-näppäin klikattavaksi. Vähän ylempänä, nettiosoite-kentän jälkeen samassa linjassa, oikealla ylhäällä on näkyvissä Googlen hakupalkki, johon voit kirjoittaa haluamasi hakusanan ja klikata suurennuslasin kuvaa. Ellei näistä ohjeista ollut apua, kerro lisää, niin varmasti joku osaa opastaa sinua. Kyllä etsivä aina löytää ja täällä(kin) ihmiset näyttävät olevan ilahduttavan valmiita auttamaan. Hyvää päivää "etsivällä" ja muillekin.;))

    • Lukeehan tässä "uudessa" googlessasi siellä oikealla ylhäällä perinteinen google, klikkaa siitä ja pääset lailliselle sivulle.

      • kun sanoit noin, olipas

        olipas hauska. Mutta lukihan siellä just niin! Olin silloin niin sokee. et en kuollaksenikaan sitä nähnyt, ja kun maailman sivu miun konneen ensimmäinen aukeema on ollut toi "vanha Google, tuli ihan panniikki et minne se nyt hävisi, tota uutta en jaksa kattoo, se oli niin outo esitys. En tiedä, miten sen vahingossa sainkaan huomaamattani otettua tähän. :)) kaikki alkoi siitä kun ajattelin kurkata, millaisia työpaikkoja Googlella on. Vaikkei (hih, hih) ne minuu kosketa yhtään mitenkään, mut päläkähti vain päähän tutkii sitäkin asiaa. no nyt on palattu turvalliseen tavalliseen arkeen. Kiitos neuvojille, tässä vaikeessa kysymyksessä!!! Nyt keitän ensin kaffit! :) kyl tämä netti sit vain on mukava keksintö.


      • varmaan kahvi
        kun sanoit noin, olipas kirjoitti:

        olipas hauska. Mutta lukihan siellä just niin! Olin silloin niin sokee. et en kuollaksenikaan sitä nähnyt, ja kun maailman sivu miun konneen ensimmäinen aukeema on ollut toi "vanha Google, tuli ihan panniikki et minne se nyt hävisi, tota uutta en jaksa kattoo, se oli niin outo esitys. En tiedä, miten sen vahingossa sainkaan huomaamattani otettua tähän. :)) kaikki alkoi siitä kun ajattelin kurkata, millaisia työpaikkoja Googlella on. Vaikkei (hih, hih) ne minuu kosketa yhtään mitenkään, mut päläkähti vain päähän tutkii sitäkin asiaa. no nyt on palattu turvalliseen tavalliseen arkeen. Kiitos neuvojille, tässä vaikeessa kysymyksessä!!! Nyt keitän ensin kaffit! :) kyl tämä netti sit vain on mukava keksintö.

        hyvälle. Toisella koneella aloitin kirjeen tekoa, mutta ei siitä hitaasta mihinkään ole. Tarviin minäkin miehistä apua.. Tosi mukava ajanviete tämä on ja tiedon lähde.


      • tämä netti,
        varmaan kahvi kirjoitti:

        hyvälle. Toisella koneella aloitin kirjeen tekoa, mutta ei siitä hitaasta mihinkään ole. Tarviin minäkin miehistä apua.. Tosi mukava ajanviete tämä on ja tiedon lähde.

        minulle ei ole kyllä meidän ukosta tietokone- ongelmissa mitään apua, se ei ymmärrä siitä mitään. Sanoo, että oppisi, muttei viitsi opetella... Lapsenlapsilta kysyn neuvoa, ja heidän vanhemmiltaan jos he eivät tiedä.


      • tämä netti, kirjoitti:

        minulle ei ole kyllä meidän ukosta tietokone- ongelmissa mitään apua, se ei ymmärrä siitä mitään. Sanoo, että oppisi, muttei viitsi opetella... Lapsenlapsilta kysyn neuvoa, ja heidän vanhemmiltaan jos he eivät tiedä.

        tai paremminkin nähdä, että jollain toisellakin on yhtä tumpelo mies. Meidän isäntä ei ymmärrä koneesta muuta kuin sen, että se tässä nurkassa on. En minäkään paljoa tästä tiedä, jälkikasvu sitten auttaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      141
      1478
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      115
      1225
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1043
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      984
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      871
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      722
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      676
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      644
    Aihe