Venetsia lokakuu 2009

Pikatzu

Hei! Tänään tuli postia, että Venetsiaan lokakuussa NaturaPharman kautta. Onko muita samaan aikaan lähtijöitä? Paljon olen lukenut toisten kokemuksia ja odotan kovasti matkaa! Jos löytyisi pieni porukka, joiden kanssa voisi omatoimisesti tutustua nähtävyyksiin? Mitä siellä ainakin pitää käydä katsomassa? Matkakavereita odotellessa :)

53

2848

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • elina

      Hei, venetsiaan olen minäkin lähdössä lokakuussa joko 5.tai 12.päivä. Kerätään vaan porukka kokoon!!!

    • Nainen 48

      Matkapäiväni on myös 5 tai 12 lokakuuta. Mukava seura olisi kivaa. Matkustan yksin.

      • menoks vaan?

        Viesti tuli ja lähdössä ollaan. Uskaltaako lähteä kun italiassakin on sikaflunssaa??? Oletteko jo maksaneet matkan? Itse maksan luottokortilla, mutta jostain syystä pyytävätkin nyt käteismaksua? (teknisiä ongelmia kuulemma) Mitä tehdä. Eikö sen vois maksaa vasta sitten kun lähtee. Onko muilla sama tilanne luottokortin kanssa? Lokakuuhun on pitkä aika vielä.


      • Nainen 48
        menoks vaan? kirjoitti:

        Viesti tuli ja lähdössä ollaan. Uskaltaako lähteä kun italiassakin on sikaflunssaa??? Oletteko jo maksaneet matkan? Itse maksan luottokortilla, mutta jostain syystä pyytävätkin nyt käteismaksua? (teknisiä ongelmia kuulemma) Mitä tehdä. Eikö sen vois maksaa vasta sitten kun lähtee. Onko muilla sama tilanne luottokortin kanssa? Lokakuuhun on pitkä aika vielä.

        Varaus on voimassa vasta maksun jälkeen! Minulle ehdittiin palauttaa 100€ perumastani matkasta, koska ajankohta ei käynyt. Lupauduin lokakuun lähdölle, maksoin varausmaksun ja sain vahvistuksen matkasta. Lähtöpäivä ilmoitetaan 30 päivää ennen matkaa. Sitten on vielä 20 päivää aikaa perua, jos aika ei käy. Maksu palautetaan.


      • Pikatzu

        Kiva kun muitakin. Olen maksanut varausmaksun ja tänäänmaksan loput, kuten lentokenttävero. Mistäpäin kukakin on? Jos samalta suunnalta, kimppakyyti Hesaan kävis. Ite olen Päijät-Hämeestä (vasta muuttanut). Matkakuume rupesi nousemaan kun tuli vahvistus matkasta!! Onko muut menossa 4 pvä ja 3 yön reissuun? Voidaan vaihtaa vaikka emailejä lähempänä. Mukavaa matkaa odotellessa!


      • Elina
        Pikatzu kirjoitti:

        Kiva kun muitakin. Olen maksanut varausmaksun ja tänäänmaksan loput, kuten lentokenttävero. Mistäpäin kukakin on? Jos samalta suunnalta, kimppakyyti Hesaan kävis. Ite olen Päijät-Hämeestä (vasta muuttanut). Matkakuume rupesi nousemaan kun tuli vahvistus matkasta!! Onko muut menossa 4 pvä ja 3 yön reissuun? Voidaan vaihtaa vaikka emailejä lähempänä. Mukavaa matkaa odotellessa!

        Minä tulen Raisiosta.Vaikka kimppakyyti ei onnistukkaan niin on kuitenkin kivaa reissata porukalla!! Ollaan yhteydessä;)


      • Pikatzu
        Elina kirjoitti:

        Minä tulen Raisiosta.Vaikka kimppakyyti ei onnistukkaan niin on kuitenkin kivaa reissata porukalla!! Ollaan yhteydessä;)

        Ciao! Toivottavasti saadaan samaan aikaan matka. Osaatko Italiaa? Mitkä kiinnostaa enemmän kirkot vai museot? Ainakin olis kiva päästä sinne Muranoon. Pidetään yhteyttä tässä ennen matkaakin, jos sopii?


      • Elina
        Pikatzu kirjoitti:

        Ciao! Toivottavasti saadaan samaan aikaan matka. Osaatko Italiaa? Mitkä kiinnostaa enemmän kirkot vai museot? Ainakin olis kiva päästä sinne Muranoon. Pidetään yhteyttä tässä ennen matkaakin, jos sopii?

        Hei taas!! En osaa italiaa, mutta tuskin se mitään haittaa;=) Mua kiinostaa kaikki nähtävyydet ja Muranoon mennään ilman muuta!! Mahtaisiko se onnistua, jos otettaisiin matkatoimistoon yhteyttä ja kysyttäis onko mahdollista, että päästäis samalle reissulle?


      • Nainen 48
        Pikatzu kirjoitti:

        Kiva kun muitakin. Olen maksanut varausmaksun ja tänäänmaksan loput, kuten lentokenttävero. Mistäpäin kukakin on? Jos samalta suunnalta, kimppakyyti Hesaan kävis. Ite olen Päijät-Hämeestä (vasta muuttanut). Matkakuume rupesi nousemaan kun tuli vahvistus matkasta!! Onko muut menossa 4 pvä ja 3 yön reissuun? Voidaan vaihtaa vaikka emailejä lähempänä. Mukavaa matkaa odotellessa!

        Tärkeintä olisi saada tietoon matkapäivä (5 vai 12.10). Sitten olisi helpompi suunnitella...ja siihen on vielä aikaa. Olen Lahden seudulta. Lentokenttä kyydistä en vielä tiedä, pikavuoro on yksi vaihtoehto.


      • Pikatzu
        Elina kirjoitti:

        Hei taas!! En osaa italiaa, mutta tuskin se mitään haittaa;=) Mua kiinostaa kaikki nähtävyydet ja Muranoon mennään ilman muuta!! Mahtaisiko se onnistua, jos otettaisiin matkatoimistoon yhteyttä ja kysyttäis onko mahdollista, että päästäis samalle reissulle?

        Ciao! Ilman muuta kannattaa kysyä saadaanko sama matka, mutta en tiedä kannattaako soittaa ennen kesää? Vois tietty kokeilla laittaa sähköpostia, sieltä vastattiin mulle heti seuraavana päivänä kun vaihdoin osoitteen. Pitää vaan tietää sopimusnumero ja nimet, luulisin. Mietitään :)


      • elina
        Pikatzu kirjoitti:

        Ciao! Toivottavasti saadaan samaan aikaan matka. Osaatko Italiaa? Mitkä kiinnostaa enemmän kirkot vai museot? Ainakin olis kiva päästä sinne Muranoon. Pidetään yhteyttä tässä ennen matkaakin, jos sopii?

        Hei, eiköhän ainakin koiteta järjestää itsemme samalle matkalle..Mun sähköposti on [email protected] Laittakaa mulle postia, niin mietitään mitä tehdään asian hyväksi!! T.Elina


    • pp64

      Hei!
      Eilen tuli postia Natura Pharmasta,että ilmaiseksi Venetsiaan.Lähetin jo postia takaisinpäin ja odottelen paluupostia.Onko matka todella ilmainen? siis lenttokenttäveroja lukuunottamatta,jotka n. 55e.Retket ja syömiset tietenkin maksaa,mutta näistä edellisistä viesteistä sain käsityksen,että jotain varausmaksuja tulisi??Lokakuussa olisi tuon matkan ajankohta.

    • Nainen 48

      Sain eilen puhelinsoiton matkasta.
      Siinä tarjottiin n. 140€ lisämaksusta mahdollisuutta valita lähtöpäivä,
      ei mainittu mitään lisävuorokaudesta.
      Aiemmin luvatut lähdöt 5 tai 12.10 ovat menneet.
      Seuraavat lähdöt olisivat 19 ja 26.10 sekä 2.11.2009

      Omituista touhua, luvataan ja sitten perutaan ja vielä toistamiseen.
      Minulle oli jo luvattu matka 27.4.2009, joka peruuntui.

      Onko teille toisille käynyt näin, vai onko onnistunut?

      • Pikatzu

        Hei!
        Mulle soitti kans joku tosta Venetsian matkasta, tarjos samaa mahdollisuutta 145 euron hintaan. Mulla on kyllä varauslomake, jossa mainitaan vaan noin lokakuun päivät. Toivottavasti pääsen lokakuussa, on meinaan loma otettu siihen jo valmiiksi.
        Jos matkalle lähtijöitä on niin paljon, että joutuvat tekemään lisämatkoja.
        Toivottavasti me jotka sai tarjouksen jo alkuvuodesta, päästään ensimmäiseen reissuun syksyllä!!
        Olisin ehkä voinut harkita tuota lisämaksua, jos sillä olis saanut yhden lisäpäivän ja majoituksen!


      • Nainen 48
        Pikatzu kirjoitti:

        Hei!
        Mulle soitti kans joku tosta Venetsian matkasta, tarjos samaa mahdollisuutta 145 euron hintaan. Mulla on kyllä varauslomake, jossa mainitaan vaan noin lokakuun päivät. Toivottavasti pääsen lokakuussa, on meinaan loma otettu siihen jo valmiiksi.
        Jos matkalle lähtijöitä on niin paljon, että joutuvat tekemään lisämatkoja.
        Toivottavasti me jotka sai tarjouksen jo alkuvuodesta, päästään ensimmäiseen reissuun syksyllä!!
        Olisin ehkä voinut harkita tuota lisämaksua, jos sillä olis saanut yhden lisäpäivän ja majoituksen!

        Omituista toimintaa!
        Keväällä tarjottiin lisämaksulla ylimääräistä vuorokautta ja nyt valintamahdollisuutta päiville, jotka olisivat 19 ja 26.10. Sain siitä vastauksen s-postina. Niihin kyllä aina vastaavat!
        Olin juuri ehtinyt valita syyslomani ajankohdan matkani mukaan.
        On ikävää tämä epävarmuus.


    • Tarja Kuopiosta

      Hei, olen myös lähdössä lokakuussa Venetsiaan. Ajattelin ottaa sen ylimääräisen päivän myös. Tavoite olisi päästä 1.10 tai 8.10.

      Matkustan yksin, ja olisi mukava, jos löytyisi matkaseuraa ainakin sitten Venetsiassa pyörimiseen.

      • Pikatzu

        Moi! Tarkoitus olis lähteä Venetsiaan lokakuussa myös täällä. Varmaa päivää ei ole vielä ilmoitettu, aiemmin ilmoitettiin 5 tai 12 lokakuuta. Kun varmistuu päivä, palataan asiaan. Ollaan suunniteltu omatoimista tutustumista Venetsiaan.


      • Minne meet, mitä teet?
        Pikatzu kirjoitti:

        Moi! Tarkoitus olis lähteä Venetsiaan lokakuussa myös täällä. Varmaa päivää ei ole vielä ilmoitettu, aiemmin ilmoitettiin 5 tai 12 lokakuuta. Kun varmistuu päivä, palataan asiaan. Ollaan suunniteltu omatoimista tutustumista Venetsiaan.

        Hei!

        Meitäpä olisi 3 elliä matkalla Venetsiaan to 22.10 alkaen. Maksamme siis tuon 64 e per lärvi ylimääräistä yhdestä lisä yöstä.
        Onko muita ees ajatuksesta innostuneita samalle lennolle? Meilläkin olisi tarkoitus panna kielitaito sekä suuntavaisto koetukselle ja suunnata omin voimin sinne sun tänne =).
        törmäillesemiin!


      • Tarja jkl
        Minne meet, mitä teet? kirjoitti:

        Hei!

        Meitäpä olisi 3 elliä matkalla Venetsiaan to 22.10 alkaen. Maksamme siis tuon 64 e per lärvi ylimääräistä yhdestä lisä yöstä.
        Onko muita ees ajatuksesta innostuneita samalle lennolle? Meilläkin olisi tarkoitus panna kielitaito sekä suuntavaisto koetukselle ja suunnata omin voimin sinne sun tänne =).
        törmäillesemiin!

        Hei! Olisikko kiinnostuneita minun seurasta? Olen 59v ihan nuorekas ja iloinen ihminen ja käynyt kerran Venetsiassa. Katsotaan minkä päivän saan varattua. terkkuja!


      • Tarja Kuopiosta
        Minne meet, mitä teet? kirjoitti:

        Hei!

        Meitäpä olisi 3 elliä matkalla Venetsiaan to 22.10 alkaen. Maksamme siis tuon 64 e per lärvi ylimääräistä yhdestä lisä yöstä.
        Onko muita ees ajatuksesta innostuneita samalle lennolle? Meilläkin olisi tarkoitus panna kielitaito sekä suuntavaisto koetukselle ja suunnata omin voimin sinne sun tänne =).
        törmäillesemiin!

        heips,oletteko saaneet jo vahvistuksen matkapäivästä? Minulle ei ole vielä sitä tullut. Tavoite oli lokakuun alussa.
        Mistä päin olette lähdössä?


      • kovapää
        Tarja jkl kirjoitti:

        Hei! Olisikko kiinnostuneita minun seurasta? Olen 59v ihan nuorekas ja iloinen ihminen ja käynyt kerran Venetsiassa. Katsotaan minkä päivän saan varattua. terkkuja!

        Hei!

        Minäkin olen lähdössä Venetsiaan yksin lokakuussa 22. tai 29, matkan olen jo maksanut, alustava ilmoitus tuli ja vahvistuksen lupasivat lähettää noin 30 päivää
        ennen matkaa.
        Olen reipas kuusikymppinen raitis ja terve mies.
        Jos kiinnostaa, ota yhteyttä.
        ter.Seppo


      • Nainen 48
        Pikatzu kirjoitti:

        Moi! Tarkoitus olis lähteä Venetsiaan lokakuussa myös täällä. Varmaa päivää ei ole vielä ilmoitettu, aiemmin ilmoitettiin 5 tai 12 lokakuuta. Kun varmistuu päivä, palataan asiaan. Ollaan suunniteltu omatoimista tutustumista Venetsiaan.

        Tänään soitettiin ja lähtöpäiväkseni on varmistunut 26.10.
        Odotan vielä kirjallista vahvistusta.
        Onko muita samana päivänä lähtijöitä?


      • Sinette

        Minä tuun 1.10. ja ollaan pidemmän kaavan mukaan!


    • Tarja jkl

      Hei! Minulle tarjotut päivät 19.10 29.10. ja 02.11 Oöiskohan silloin kukaan lähdössä?

      • Minne meet, mitä teet?

        Miten nuo vahvistukset päiville tulee? s.postissa vai kirjeessä? Yritämme siis tuolle 22.10 lähdölle yhdellä ylimääräisellä päivällä. Olisi kiva saada vahvistus mahdollisimman pian. Työvuorot sovittava, liittymälennot varattava yms.
        Olen soitellut muutamaan otteeseen tuonne Naturan numeroon ja aina sieltä on vastannut hyvin ystävällinen naishenkilö. 22. päivälle pitäisi olla kyllä paikkoja, mutta lieneekö tarpeeksi lähtijöitä?


      • Tarja Kuopiosta
        Minne meet, mitä teet? kirjoitti:

        Miten nuo vahvistukset päiville tulee? s.postissa vai kirjeessä? Yritämme siis tuolle 22.10 lähdölle yhdellä ylimääräisellä päivällä. Olisi kiva saada vahvistus mahdollisimman pian. Työvuorot sovittava, liittymälennot varattava yms.
        Olen soitellut muutamaan otteeseen tuonne Naturan numeroon ja aina sieltä on vastannut hyvin ystävällinen naishenkilö. 22. päivälle pitäisi olla kyllä paikkoja, mutta lieneekö tarpeeksi lähtijöitä?

        Näin olen ymmärtänyt, että kirjeitse lähestytään.
        Hienoa,että ihan samasta citystä on porukkaa lähdössä : ). Sattuis vaan lähtö samalle päivälle.

        Katselin alustavasti Blue 1 lentoja. Jos lähtöaika on sama, mitä keväällä Venetsiassa olleilla,eli Hesasta 20.10, niin Kuopiosta pitäisi lähteä jo aamupäivällä. Mutta voi olla että ihan eri ajassa lähdetään. Mene ja tiedä...


      • Tarja jkl
        Minne meet, mitä teet? kirjoitti:

        Miten nuo vahvistukset päiville tulee? s.postissa vai kirjeessä? Yritämme siis tuolle 22.10 lähdölle yhdellä ylimääräisellä päivällä. Olisi kiva saada vahvistus mahdollisimman pian. Työvuorot sovittava, liittymälennot varattava yms.
        Olen soitellut muutamaan otteeseen tuonne Naturan numeroon ja aina sieltä on vastannut hyvin ystävällinen naishenkilö. 22. päivälle pitäisi olla kyllä paikkoja, mutta lieneekö tarpeeksi lähtijöitä?

        Hei! Meitä on kaksi tyttöstä pyrkimässä siihen 22.10. Toinen maksaa itse matkansa. Ei ole kuulunut vielä vahvistusta. Odotellaa.rauhassa, kaippa ne ilmoittelee.


      • Minne meet, mitä teet?
        Tarja jkl kirjoitti:

        Hei! Meitä on kaksi tyttöstä pyrkimässä siihen 22.10. Toinen maksaa itse matkansa. Ei ole kuulunut vielä vahvistusta. Odotellaa.rauhassa, kaippa ne ilmoittelee.

        Noniin, nyt se on taas menoa eikä meininkiä. 3x Venetsia tuolle 22. päivän lennolle. Tänään postissa oli tullut kutsu ja tietysti se maksulappu, joka meiltä kolmelta tekee yli tonnin. Et sillee se ns. ilmainen matka sai tyrmäävän lopun. Vaikka tätähän tietysti tiesimmekin odottaa. Yksi ilmainen ja muut maksaa. toivottavasti ilmat suosii ja kone on täynnä kivoja matkakumppaneita! =)


      • Tarja jkl
        Minne meet, mitä teet? kirjoitti:

        Noniin, nyt se on taas menoa eikä meininkiä. 3x Venetsia tuolle 22. päivän lennolle. Tänään postissa oli tullut kutsu ja tietysti se maksulappu, joka meiltä kolmelta tekee yli tonnin. Et sillee se ns. ilmainen matka sai tyrmäävän lopun. Vaikka tätähän tietysti tiesimmekin odottaa. Yksi ilmainen ja muut maksaa. toivottavasti ilmat suosii ja kone on täynnä kivoja matkakumppaneita! =)

        Hei! Olenkin nyt yksin lähdössä, sopisinko teidän joukkoon? Kiitos jos käy..
        Vahvistusta en ole vielä saanut, mutta 22. 10 on alustava varaus.


      • Minne meet, mitä teet?
        Tarja jkl kirjoitti:

        Hei! Olenkin nyt yksin lähdössä, sopisinko teidän joukkoon? Kiitos jos käy..
        Vahvistusta en ole vielä saanut, mutta 22. 10 on alustava varaus.

        Kiva! tule / tulkaa messiin vaan!
        Miten olette ajatellut siirtyä Helsinki-Vantaan kentälle? Me ajattelimme Blue 1 lennolla Kuopiosta, mutta varaamaan ei uskalla alkaa ennenkä varma lähtöaika on käsillä. Mielle oli tullut tieto, että vasta n. 10 pv ennen lähtöä varmistuu lopullinen lähtö. Sinäänsä aika ikävä.


      • Tarja Kuopiosta
        Minne meet, mitä teet? kirjoitti:

        Kiva! tule / tulkaa messiin vaan!
        Miten olette ajatellut siirtyä Helsinki-Vantaan kentälle? Me ajattelimme Blue 1 lennolla Kuopiosta, mutta varaamaan ei uskalla alkaa ennenkä varma lähtöaika on käsillä. Mielle oli tullut tieto, että vasta n. 10 pv ennen lähtöä varmistuu lopullinen lähtö. Sinäänsä aika ikävä.

        Heips, mistä teille tuli sellainen tieto, että 10 pv ennen lähtöä ilmoitetaan? Kuulostaa tosiaan äkkilähdöltä...
        Ajattelin myös sitä blue 1 lentoa, mutta toisaalta,voisi myös miettiä autoa, kun porukkaakin on. Paitsi mahtuuko neljän matkalaukut samaan?


      • Minne meet, mitä teet?
        Tarja Kuopiosta kirjoitti:

        Heips, mistä teille tuli sellainen tieto, että 10 pv ennen lähtöä ilmoitetaan? Kuulostaa tosiaan äkkilähdöltä...
        Ajattelin myös sitä blue 1 lentoa, mutta toisaalta,voisi myös miettiä autoa, kun porukkaakin on. Paitsi mahtuuko neljän matkalaukut samaan?

        Onko teillä matkavakuutukset? Mikäli on niin onko jatkuva vai otatteko aina / matka? Tulimme juuri viikko sitten matkalta Lontoosta. Ryanairilla oltiin ja ei todellakaan valittamista taaskaan ko. halpalentoyhtiöstä. Hintalaatusuhde enemmän kuin hyvin kohdallaan. (60 10e luottokorttimaksu monopaluu lennolta). . Palatakseni tuohon vakuutusasiaan. Lontoossa ei ollut vakuutusta. Matkatavarat menisivät kotivak. piikkiin.
        Mikäli kotivakuutus riittää korvaamaan matkatavarat niin millainen olisi sitten pelkkä henkilövakuutus?
        Hankin KELAlta eurooppalaisen sairaanhoitokortin, jolla pitäisi saada hoitoa aina kyiseisen eu maan kansalisten hintaan.
        Korvaako vakuutuksenne esim. jos ei ehdi italiasta jatkolennolle suomen puolella esim hki-kuopio? Koska silloinhan tuo ei ole enää ulkomaan matkaa vaikka siihen kyllä liittyykin.
        Tieto 10 päivää ennen matkaa... tälläisen kirjeen oli äitini saanut maksettuaan meidät 3 (itsestään 55e 64e lisävuorokaus ja tuon palautettavan 100e). Jostakin olin lukevinani, että varmistettu tieto lennonajankohdasta tulisi 40 vrk ennen matkaa ja majoitus vasta 2 pv ennen H-hetkeä.
        Ei ehkä kantsi vielä alkaa pakkaamaan =)


      • minne meet, mitä teet?
        Minne meet, mitä teet? kirjoitti:

        Onko teillä matkavakuutukset? Mikäli on niin onko jatkuva vai otatteko aina / matka? Tulimme juuri viikko sitten matkalta Lontoosta. Ryanairilla oltiin ja ei todellakaan valittamista taaskaan ko. halpalentoyhtiöstä. Hintalaatusuhde enemmän kuin hyvin kohdallaan. (60 10e luottokorttimaksu monopaluu lennolta). . Palatakseni tuohon vakuutusasiaan. Lontoossa ei ollut vakuutusta. Matkatavarat menisivät kotivak. piikkiin.
        Mikäli kotivakuutus riittää korvaamaan matkatavarat niin millainen olisi sitten pelkkä henkilövakuutus?
        Hankin KELAlta eurooppalaisen sairaanhoitokortin, jolla pitäisi saada hoitoa aina kyiseisen eu maan kansalisten hintaan.
        Korvaako vakuutuksenne esim. jos ei ehdi italiasta jatkolennolle suomen puolella esim hki-kuopio? Koska silloinhan tuo ei ole enää ulkomaan matkaa vaikka siihen kyllä liittyykin.
        Tieto 10 päivää ennen matkaa... tälläisen kirjeen oli äitini saanut maksettuaan meidät 3 (itsestään 55e 64e lisävuorokaus ja tuon palautettavan 100e). Jostakin olin lukevinani, että varmistettu tieto lennonajankohdasta tulisi 40 vrk ennen matkaa ja majoitus vasta 2 pv ennen H-hetkeä.
        Ei ehkä kantsi vielä alkaa pakkaamaan =)

        Ketju on kummasti hiljentynyt. Oletteko siirtyneet rupattelemaan muualle vai ihan tulleet toisiin ajatuksiin matkalle lähdön suhteen?
        Mennäänkö? :=)


      • Tarja jkl
        minne meet, mitä teet? kirjoitti:

        Ketju on kummasti hiljentynyt. Oletteko siirtyneet rupattelemaan muualle vai ihan tulleet toisiin ajatuksiin matkalle lähdön suhteen?
        Mennäänkö? :=)

        mulle ei ole tullut mitään tietoo, varaus oli 22.10 lähdölle, en ole hyljännyt ajatusta ainakaan vielä. täytyy vaan ootelle ja kaveria olisin vailla.


      • elina43
        Tarja jkl kirjoitti:

        mulle ei ole tullut mitään tietoo, varaus oli 22.10 lähdölle, en ole hyljännyt ajatusta ainakaan vielä. täytyy vaan ootelle ja kaveria olisin vailla.

        Mulle soitettiin tänään ja tarjottiin yhtä lisäpäivää ja päätösvaltaa lähtöpäivästä 64euroa..Ajattelin maksaa ja varata matkapäiväksi 22.10. Ollaan yhteydessä...
        T.elina


      • Tarja Kuopiosta
        minne meet, mitä teet? kirjoitti:

        Ketju on kummasti hiljentynyt. Oletteko siirtyneet rupattelemaan muualle vai ihan tulleet toisiin ajatuksiin matkalle lähdön suhteen?
        Mennäänkö? :=)

        Heips, mieli ei ole muuttunut mihinkään matkan suhteen. Odottelen tietoa lähtöpäivästä.
        Tietysti into on vähän laantunut, kun ei ole mitään kuulunut. Alussa hirmu innokkaasti etsin tietoa Venetsiasta netistä ja matkaoppaista. Mutta ilmeisesti lähtö ei ole ainakaan lokakuun alussa... Jospa se tästä vielä piristyisi : )


      • Pikatzu
        Tarja Kuopiosta kirjoitti:

        Heips, mieli ei ole muuttunut mihinkään matkan suhteen. Odottelen tietoa lähtöpäivästä.
        Tietysti into on vähän laantunut, kun ei ole mitään kuulunut. Alussa hirmu innokkaasti etsin tietoa Venetsiasta netistä ja matkaoppaista. Mutta ilmeisesti lähtö ei ole ainakaan lokakuun alussa... Jospa se tästä vielä piristyisi : )

        Iltaa!
        Minäkin odottelen tietoa matkasta, kukaan ei ole soitellut, liekö unohtaneet minut kokonaan?!Näyttää aika huonolta, että sais matkan siihen ajankohtaan kun loma varattu, toivo elää vielä :)
        Jos saan joskus jotain tietoa matkasta, palaan asiaan!!


      • Tarja Kuopiosta
        Pikatzu kirjoitti:

        Iltaa!
        Minäkin odottelen tietoa matkasta, kukaan ei ole soitellut, liekö unohtaneet minut kokonaan?!Näyttää aika huonolta, että sais matkan siihen ajankohtaan kun loma varattu, toivo elää vielä :)
        Jos saan joskus jotain tietoa matkasta, palaan asiaan!!

        Minun osalta syksyn matka on peruuntunut. Soitin eilen, kun mitään ei ole kuulunut lähtöpäivästä. Sanoivat,että minun matka on 11.3.2010. Pientä pettymystä, mutta kerkiipähän kasvattaa matkakassaa.. : )
        Te, jotka lähdette matkaan, tai olette jo käyneet, kirjoitelkaa matkakokemuksistanne.
        Mukavaa syksyn jatkoa.


    • ihk53

      mikä päivä lähtö,minulla 5.10 ,porukassa mukana

      • Tarja Kuopiosta

        Joko sait vahvistuksen sille päivälle, vai oliko tuo se toivomus, milloin haluaisit lähteä?


      • ihk53

        kyllä vahvistus on tullut,mutta minulle tuli tuo tarjous jo tammikuussa,muutama päivä sitten kyselin matka-toimistosta ja tiedustelin ollaanko matkaa tekemässä,lupasivat toimittaa liput viikon kuluttua.
        Kippa-kyytiä päijät-hämeestä , olen lähdössä yksin.


      • minne meet mitä teet?
        ihk53 kirjoitti:

        kyllä vahvistus on tullut,mutta minulle tuli tuo tarjous jo tammikuussa,muutama päivä sitten kyselin matka-toimistosta ja tiedustelin ollaanko matkaa tekemässä,lupasivat toimittaa liput viikon kuluttua.
        Kippa-kyytiä päijät-hämeestä , olen lähdössä yksin.

        Ilmeisesti yksin matkaavia pidetään pidempään jännityksessä. Täytetään heillä mahdolliset vapaat paikat =).
        Oletteko huomanneet muualla netissä keskustelua tästä loka-marrskuun matkoista?
        Aika hiljaista on kirjoittelu verrattuna edelliseen naturan matkaan. Jokseenkin silloin langalla soitteli/kirjoitteli kaikenlaiset epäilijät yms.
        Onko tietoa jo mihin aikaan tuo 22.10 oleva lento starttaa ja palajaa 26.10. (jatko lentoja ajatellen.)


      • Nainen 48
        ihk53 kirjoitti:

        kyllä vahvistus on tullut,mutta minulle tuli tuo tarjous jo tammikuussa,muutama päivä sitten kyselin matka-toimistosta ja tiedustelin ollaanko matkaa tekemässä,lupasivat toimittaa liput viikon kuluttua.
        Kippa-kyytiä päijät-hämeestä , olen lähdössä yksin.

        Tuliko matka tehtyä ja oliko onnistunut matka?
        Olisi kiva lukea syksyn matkalaisten kokemuksia.
        Olen lähdössä 26.10.


    • jonsku-TRE

      Onko muita yksinmatkaajia lähdössä Venetsiaan 29.10 (siis NaturaMedin lahjamatka)?

      • Tapi/Lahti

        Kyllä on tänään tuli tieto että 29/10/09 on lähtö ja paluu 02/11/09. ketä muita lähdössä?


      • UMS
        Tapi/Lahti kirjoitti:

        Kyllä on tänään tuli tieto että 29/10/09 on lähtö ja paluu 02/11/09. ketä muita lähdössä?

        Sama on matka. Yksin lähden.


      • UMS

        Samalle matkalle lähden. Yksinmatkaajana.


      • UMS
        Tapi/Lahti kirjoitti:

        Kyllä on tänään tuli tieto että 29/10/09 on lähtö ja paluu 02/11/09. ketä muita lähdössä?

        Lähden 29.10 viideksi päiväksi yksinmatkaajana.


      • jonskuTRE
        UMS kirjoitti:

        Samalle matkalle lähden. Yksinmatkaajana.

        Hei kaikki 29.10. matkaan lähtijät! Onko Pirkanmaalta muita lähtijöitä, yhteistä kyytiä tässä vaan ajattelin? Hotellitietoja mulla ei vielä ole, mutta kuulun A-ryhmään. Työt on pitäny olotilaa sen verran haipakkana, että matkalaukkua ei oo vielä noudettu, eikä juurikaan matkaa ehtiny miettimään, mutta kovasti kyllä odotan retkeä. Monenlaiset oppaat tuossa pöydän nurkalla odottavat lukijaansa. Ajattelin kyllä, että neljän päivän aikana ehtisi hyvin käymään Venetsian lisäksi esim.Padovassa ja Veronassa, kulku helppoa ja nopeaa junalla. Kiinostaako muita? Millasta säätä lie viikon päähän ennustettu?


      • esatap
        jonskuTRE kirjoitti:

        Hei kaikki 29.10. matkaan lähtijät! Onko Pirkanmaalta muita lähtijöitä, yhteistä kyytiä tässä vaan ajattelin? Hotellitietoja mulla ei vielä ole, mutta kuulun A-ryhmään. Työt on pitäny olotilaa sen verran haipakkana, että matkalaukkua ei oo vielä noudettu, eikä juurikaan matkaa ehtiny miettimään, mutta kovasti kyllä odotan retkeä. Monenlaiset oppaat tuossa pöydän nurkalla odottavat lukijaansa. Ajattelin kyllä, että neljän päivän aikana ehtisi hyvin käymään Venetsian lisäksi esim.Padovassa ja Veronassa, kulku helppoa ja nopeaa junalla. Kiinostaako muita? Millasta säätä lie viikon päähän ennustettu?

        Moi. Tampereen liepeiltä lähden minäkin yksikseni. Ryhmäni on D. Pitäisi varmaan kohta alkaa valmistautumaan jotenkin esim. netistä tietoja kaivelemalla. Ja laittaa vaimo preppaamaan, hän oli tällä matkalla viime keväänä.


      • Tapi/Lahti
        Tapi/Lahti kirjoitti:

        Kyllä on tänään tuli tieto että 29/10/09 on lähtö ja paluu 02/11/09. ketä muita lähdössä?

        Onko Lahdesta muita lähtijöitä 29/10/09? Tyttöni lähtee viemään minua kentälle ja muitakin mahtuisi mukaan? Ja paluukyyti olisi 02/11/09.


      • PIHE
        jonskuTRE kirjoitti:

        Hei kaikki 29.10. matkaan lähtijät! Onko Pirkanmaalta muita lähtijöitä, yhteistä kyytiä tässä vaan ajattelin? Hotellitietoja mulla ei vielä ole, mutta kuulun A-ryhmään. Työt on pitäny olotilaa sen verran haipakkana, että matkalaukkua ei oo vielä noudettu, eikä juurikaan matkaa ehtiny miettimään, mutta kovasti kyllä odotan retkeä. Monenlaiset oppaat tuossa pöydän nurkalla odottavat lukijaansa. Ajattelin kyllä, että neljän päivän aikana ehtisi hyvin käymään Venetsian lisäksi esim.Padovassa ja Veronassa, kulku helppoa ja nopeaa junalla. Kiinostaako muita? Millasta säätä lie viikon päähän ennustettu?

        Hei1 Olen tulossa Tampereelta.Bussilla pääsee täältä näppärästi kentälle,joten tulen sillä Kuulun ryhmään D .Innolla ootan matkaa ja sääkin näyttäisi olevan siellä ainakin torstaihin saakka selkeää .Toivotaan että jatkuisi loman ajan. Kentällä nähdään ja mukavaa lomaa kaikille matkalaisille toivoo mukaan tulija.


      • dragoness_
        PIHE kirjoitti:

        Hei1 Olen tulossa Tampereelta.Bussilla pääsee täältä näppärästi kentälle,joten tulen sillä Kuulun ryhmään D .Innolla ootan matkaa ja sääkin näyttäisi olevan siellä ainakin torstaihin saakka selkeää .Toivotaan että jatkuisi loman ajan. Kentällä nähdään ja mukavaa lomaa kaikille matkalaisille toivoo mukaan tulija.

        Joku perkele sitten juuri tältä matkalta on mennyt ja pöllinyt lentokoneeseen jääneen mustanpaperi kassin jossa oli pinkki meikkipussi jossa KAIKKI MATKAKUVAT !!!! Eli jos tunnistat itsesi pidä jonkun toisen omistamat meikit kuvilla tuskin teet mitään joten jos vaikka palauttaisit 0404180615... !


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      145
      2415
    2. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      400
      2029
    3. Pimahdan kohta ihan kunnolla

      Entä, jos otan sitten yhteyttä sinuun? 🫨🫥🥴
      Ikävä
      34
      1918
    4. Hauskaakin jopa...

      Että moni nainen olettaa, että kyse on vaan siitä kaanustinloukusta, kun mies jotain ehdottaa. 😄 Ja miettiikö monikaan
      Sinkut
      233
      1270
    5. Toivottavasti vielä kohdataan mies

      Ja aloitetaan juttelu. Nyt olisin valmis.
      Ikävä
      109
      1190
    6. Nainen, minkä kappaleen laittaisit nyt miehelle

      kuunneltavaksi tietäen, että hän ikävöi sinua ja kipuilee päästäkseen yhteyteen kanssasi. Jotain, joka kertoo...
      Ikävä
      119
      1149
    7. Vanhemmalle naiselle

      Aikataulu muutos. Ensi viikolla pistetään asia vireille. Ei juhannukseen asti aikaa. Kannatti valehdella!
      Ikävä
      56
      1073
    8. Koen, että minua tavallaan vainotaan

      Kyllä minä vain satun tietämään, että täälläkin on joitain serkun kaiman kummeja jotka kiusaavat minua. Lisäksi sairas n
      Ikävä
      124
      1054
    9. Jos et kaipaakaan minua täällä

      Niin miksi sinua ehkä häiritsee se, että minä kaipaan sinua? Miehelle.
      Ikävä
      11
      1047
    10. Herätänkö minä sinut itkullani nainen

      Kysyn tässä kun kaipuun aallot lyövät ylitseni ja ihmettelen missä olet toivoessani, että olisit tässä vierelläni. On va
      Ikävä
      25
      908
    Aihe