forever living tuotteet

kiinnostunut

Onko tietoa?
Aloe vera?
Siis onko hyviä tuotteita?
Kannattako ruveta markkinoimaan...verkostomarkkinointi.

10

6285

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lähde

      Verkostomarkkinointi on aina pyramidijärjestelmä, joka ei kerta kaikkiaan voi kannattaa muille, kuin ylimpänä oleville. Jos lähdet yrittäjäksi, menetät KAIKKI työttömyys- ja sosiaaliturvaetuudet, Kelan etuuksiin on tullut jotakin helpotusta sairauden varalle.!!!! tähän riittää jo pelkkä toiminimen rekisteröinti vaikka toimintaa ei vielä olisikaan. Varo!

      • kiinnostunut

        Asun ulkomailla ja aion aloittaa sen taalla ja enpa taida ilmoitella mihinkaan siis verotoimistoon tms... etta aloitan oman yrityksen ennen kun katon miten sen saa alkuun.
        Onko jollain kokemusta aloe vera tuotteista?
        Ja forever living tuotteiden myynnista?


    • minäpä

      Älä ainakaan täällä!

      • kiinnostunut

        perustelkaa...ja onko muita mielipiteitä????
        siis onko tuotteet hyviä???


      • Aloe rules !!
        kiinnostunut kirjoitti:

        perustelkaa...ja onko muita mielipiteitä????
        siis onko tuotteet hyviä???

        Moikka!!
        Olen Flp:n jälleenmyyjä ja olen tehnyt hommaa tämän vuoden ja kyllä kannattaa !! Tuotteet ovat loistavia ja jokainen pääsee kyllä palkkioille, ei vain ylin porras! Ota yhteyttä niin kerron lisää !!


      • Tyytyväinen
        kiinnostunut kirjoitti:

        perustelkaa...ja onko muita mielipiteitä????
        siis onko tuotteet hyviä???

        Olen erittäin tyytyväinen sekä FLP-Aloe Vera tuotteisiin että saman tuoteryhmän kosmetiikkaan. Asiakkaita kyllä löytyy!


    • piia

      Kannattaa,mutta on paljon erilaisiakin juttuja,missä voi myydä luontaistuotteita ja paljon muutakin.Jos kiinnostuit:[email protected]

    • forever on elämäsi mahdollisuus. Olen käyttänyt perheeni kanssa tuotteitta 2kk ja ihan kaikki on huomannu muutokssia terveydessä ruuansulatuksessa ja voinnissa. Ja verkostomarkkinointi EI ole mikään PYRAMIDIHUIJAUS vaan maailman paras yrityssysteemi! Maailman paras bisnesmies donald trump suosii verkostomarkinnointia. Alussa teet kovaa työtää huom e kuitenkaa liian kovaa ja sitten 5 vuodewn päästä saat jo tarpeeksi bonuksia omista jälleenmyyistä että sillä elää. Tässä ei voi menettää rahaa. FLP ssä kaikki voittavat!

      • Mä olen ollu flp:ssä nyt mukana vajaa 3 kk. Omaa rahaa olen pienen summan (reilu 200 € ) sijoittanut ja se on jo poikinut itsensä takaisin :). Oikeestaan poiki jo parissa päivässä. Summahan tuplaantui noin 400 euroon. Rikkauksiin en ole vielä päässyt, enkä odotakaan niin nopeasti pääseväni vaan ihan ajan kanssa. Omaa ryhmää olen koko ajan kasvattamassa.

        Tuotteet on aivan huippu laadukkaita ja niillä on ihan taattu menekki asiakkaiden keskuudesta. Sana tuotteista kiirii eteenpäin koko ajan, joten jo pelkästään tuotteet myy itse itseään. Laadun takaa myös 3 kk asiakastyytyväisyystakuu.

        Olen myös samaa mieltä, ettei kyseessä ole mikään pyramidihuijaus. Kaikilla on mahdollisuus rakentaa verkostoa. Jopa uusi jälleenmyyjä voi nousta verkostossa oman sponsorinsa ja ylemmällä taholla olevien ohi. Kaikki riippuu siitä, kuinka paljon on valmis itse yrittämään.

        Tosi hyvä juttu on myös se, että tässä saa ylälinjalta ihan jatkuvan koulutustuen, eli ei tartte lähtee ees yksin myymään :). Tää homma perustuu täysin auttamiseen ja jopa oma sponsori voi lähteä myymään jälleenmyyjänsä tuotteita yhdessä jälleenmyyjän kanssa. Sponsori puhuu ja myy ja jälleenmyyjä oppii sivussa :).

        Bonukset myös tosi huikeet tällä hetkellä Foreverillä ja marraskuun alusta palkkiojärjestelmä tulee mullistuun entistä enemmän. Bonuksiahan kertyy omista ostoista, uusista jälleenmyyjistä sekä oman ryhmänsä ja alaryhmien tuotoista. Mitä ylemmäs nousee niin bonukset kasvaa jopa reiluun 60 prosenttiin ja jälleenmyyjällä mahdollisuus saada tuotteet lähes 50 % halvemmalla käyttöönsä. Sitten on vielä autoedut sun muut kivat jutut, joita kannattaa tavoitella :).


    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      377
      3608
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      198
      1720
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      66
      1347
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      148
      1224
    5. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      873
    6. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      164
      865
    7. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      56
      833
    8. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      117
      830
    9. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      24
      819
    10. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      46
      792
    Aihe