Mikä näistä kolmesta

on paras?

Olen aikoinaan opiskellut noin vuoden verran valokuvausta ja kamerana oli silloin järjestelmä Minolta. Nyt olen monien vuosien jälkeen ruvennut taas valokuvaamaan mutta olen digijärjestelmäkamera maailmassa kieltämättä aika hukassa... :( Joten periaattessa olen aloittelija unohtuneella kokemuksella. ;) Olen miettinyt Sonya ja myyjä kaupitteli ahkerasti alfa 200, täällä sen sijaan puhutaan paljon alfa 300 ja 350 :sistä, mikä näistä on paras ja millaista objektiivia kannattaa näille metsästää?? Myyjän näyttämässä tulisi mukaan 18-70 & 75-300 (vastaa pakettia: http://www.pixmania.com/fi/fi/1777491/packpromo/sony/alpha-dslr-a200-objektiiv.html ), ilmeisesti kameran "omat" objektiivit. Mulle riittäisi yli 200mm obj. Hinta saisi kokonaisuudessaan mielellään jäädä alle 700€. Mielipiteitä?

6

1030

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • wewwerwerök