Kämppämme on TÄYSIN kalustettuna ja valmiina siistejä kesävuokralaisia varten ajalle 1.6.- 29.8.2009. Asuntomme sijaitsee rauhallisella ja kauniilla paikalla Viikissä. Asunnon pinta-ala on 56,5m2, ja siihen kuuluu 1h tpk parveke. Huoneisto on uusi, valoisa, tilava ja liikenneyhteydet keskustaan ovat hyvät. Julkisilla matka-aika keskustaan n.25min. Kiinnostuneet ottakaa rohkeasti yhteyttä! :) Osoite: Alempi Talonpojantie 4 C, Viikki. Vuokra sisältää veden, sähkön, netin kalusteet. Takuuvuokra 1kk. Yhteydenotot: [email protected] tai 0407262537 Kuvia asunnosta: http://picasaweb.google.com/AnnaKnuu/Asunto02?authkey=Gv1sRgCPO9pujH_e3YlAE#
Kesäasunto Helsingistä
SampoKk
1
861
Vastaukset
- Tuula
Kiinnostaa kyllä. Minulla on vähän liikumisvaikeuksia, joten onko kulkuyhteydet lähellä ja tietty kauppa. Laita vähän tarkempaa tietoa vaikka sähköpostiin tuula.t.savolainen@ gmail.com
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242431Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3472047Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä261902Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101723Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581508Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121042Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181029- 55890
- 63875
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2828