Hei! Tietääkö kukaan mistä pääkaupunkiseudulta (enimmäkseen Espoo-Helsinki-alueelta) löytyisi tälläinen paljon kehuttu päänhierontalaite? Ainakin nimellä Bokoma ja Yarra Yarra näitä on mainostettu. En vain millään haluaisi tilata niitä nettikaupasta... Eli jos joku ei tiedä, niin kyseessä on sellainen vispilää muistuttava päänhierontaväline. Kiitos vastauksista!
Vastaukset 8
- .........
Isossa omenassa oli eilen luontaistuote kaupan ikkunassa mainos/lappu päänhieronta laitteesta. Ei ollut kuvaa, eli en tiedä oliko tuo "vispilä" malli (onkohan niitä edes muita?). Kysy voiko sitä kokeilla, itse olen "hivenen" skeptinen;)
- olen...
nähnyt sellaisia eräässä luontaistuotekaupassa. Myyjä myös esitteli ja kokeili minulle sitä. Tuntui aika jännältä, kihelmöivältä, ihan mukavalta. Se kai maksoi jotain toistakymppiä, en muista tarkkaan.
- paikka?
olen... kirjoitti:
nähnyt sellaisia eräässä luontaistuotekaupassa. Myyjä myös esitteli ja kokeili minulle sitä. Tuntui aika jännältä, kihelmöivältä, ihan mukavalta. Se kai maksoi jotain toistakymppiä, en muista tarkkaan.
Mikähän luontaistuotekauppa oli kyseessä? Itse olen laitetta kokeillut serkuillani ja pidin kovasti.
- Pohjois-Pohjanmaalla
paikka? kirjoitti:
Mikähän luontaistuotekauppa oli kyseessä? Itse olen laitetta kokeillut serkuillani ja pidin kovasti.
Raahessa on.
- Bullman
löytyy sekä os:sta www.musta-lammas.net. Tiesitkö, että netistä tilaamalla sulla myös palautusoikeus?
- *********xxxx'*'..
Ainakin näistä: La Cascade, töölö (www.lacascade.fi) Life Sello ja Heikintori..
- Xcn
MINUN ASUNTOLASSA ON SEMMOINEN HIERONTA LAITA JOKU NAIS OHJAAJA HIEROO MINUA SILLÄ AINA KUN PYYDÄN :D
- Missä
Mistä saisi 2018 stadissa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1082227- 103896
- 66843
- 47818
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???21776Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha518725Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76650- 65630
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23590- 57561