Terppa. Elikkäs ongelma olisi sellainen, että minulla on xbox 360 ja siinä on normaali profiili ja live profiili. Ongelma on sellainen, että haluaisin poistaa tuon live profiilin ja tehdä tästä normaalista profiilista live profiilin? Miten onnistuu? Ensinnäkään en tiedä miten poistaa live profiili. Toiseksi en tiedä miten teen normaalista profiilistani live profiilin. Apua tarvitaan!!! Kiitokset jo etukäteen. =)
Xbox 360 live profiilin vaihto! APUA!!!
JokuJokaTarvitseeApua
1
400
Vastaukset
- johhoh
sanoisin että live gold -aikaa ei voi siirtää tililtä toiselle, eli sitä pitäisi sitten ostaa lisää. Kirjaudut ensin liveprofiilista ulos ja sitten sitten selaat nykyiset, entistä epäselvemmät valikot läpi :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941649
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.1261529Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras761345- 301262
Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne1181070Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks422991Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet46988- 21960
Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n66848- 46773