oliskos joku niin ystävällinen ja neuvois jos on tietoa,kun meidän nymfipapukaijalla tuli verta nokasta,sitten se raapi sen vielä pahemmaksi.on kyllä aikaisemmin lentänyt päin esteitä ja loukannut sitä joskus.onko jollakin vastaavia ongelmia ollut?muuten on vointi hyvä.kiitoksia jos voitte auttaa!
Vastaukset 3
- juuro
Kannattaa varmuudeksi (jos et ole näin jo tehnyt) soittaa eläinlääkärille ja kysäistä ongelmasta tai ehkä käydä näyttämässäkin.
- Kmlahti
Mistä kohtaa nokasta veri tulee? Tuleeko se nokan yläpuolelta, sivulta vai sisältä,
- POIKA VAUHDISSA
Heippa vaan!
Sitä verta tuli sieraimen sisältä.On otettu yhteyttä eläinlääkäriin(hoitajaan).On vaikee saada yhteys lintualan lääkäriin ainakin tällä suunnalla.----!!!???.Asia on kunnossa ja poika voi hyvin.Se loukkaa tuon nokan joskus kun se on päivisin vapaana ja leikkii "Hornettia"ja tekee taitolento kuvioita.Kiitos myötätunnosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771610
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.106832En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203608- 129578
- 48556
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50538- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 42496