rndm. !!

Joku randomi vaa :D

rndm. , miten jaksat vastailla kaikkien kysymyksiin täällä? Olit täällä kun aoin pelaamaan, ja kun kyllästyin ja pidin pitkän tauon, olit täällä vieläkin :o Miten jaksat ja miten tiedät kaiken? :D Oletko joku pokemonnero? Varmaan ainakin yli 20v, kun tidät kaiken! (:

32

918

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Puolueen Johtaja

      Hän yksinkertaisesti etsii vastaukset netistä, toisin kuin muut...

    • rndm.

      tekee vaan mieli auttaa. Ja kyllä, etsin jotkut vastauksista netistä, mutta vähän tulee omasta päästäkin. Enkä todellakaan ole yli 20v... Enkä mikään "pokemonnero".

      • diivu_87

        Mustakin on kiva auttaa. (tai sitten oot ottanut tehtävekseen vastiall ihmisten kysymyksiin täällä) tai sulle on tullut siittä pakkomille xD No minkä ikänen sit oot,oli pakko kysyy ku oon ns niin "mystinen" ja ikäänkuin suosittukki tääl. Niih ja sä viittit nähdä vaivaa jos et tiiäjotian ihan hyvin voisit sano vaan "kato ite tuolta" tai jotian vastaavaa. No pokemon on niin laaja alue et siin olis vikee olla pokemonnero.. toki voi asioit aulkooki mustaa..


    • berrynekoh

      Miten "neroudesta" voi päätellä ikää... Oon mäkin yhtä "nero" kun.... 5 vuotias...? Vaikka oon yli puolet vanhempi x)

      • rndm.

        no läppä. :)


      • berrynekoh
        rndm. kirjoitti:

        no läppä. :)

        Minä? h0h00 XDDD


      • joku randomi vaa :D
        berrynekoh kirjoitti:

        Minä? h0h00 XDDD

        berrynekoh/ eli olet puolet vanhempi kuin 5? Olet siis 7½? Sori pilkunviilaus, ärsyttää vaan. ja jokatapauksessa kukaan ei ole sanonut että tiedät pokemoneista mitään


      • rndm.
        joku randomi vaa :D kirjoitti:

        berrynekoh/ eli olet puolet vanhempi kuin 5? Olet siis 7½? Sori pilkunviilaus, ärsyttää vaan. ja jokatapauksessa kukaan ei ole sanonut että tiedät pokemoneista mitään

        Esimerkki, jolla hän selvensi sitä, ettei ikää voi päätellä nerouden perusteella.


      • rndm.
        berrynekoh kirjoitti:

        Minä? h0h00 XDDD

        Sanoin neroksi, koska tajusit, että sinua voisi luulla 5-vuotiaaksi... :D kuten sanoin, läppä. :)


      • berrynekoh
        rndm. kirjoitti:

        Sanoin neroksi, koska tajusit, että sinua voisi luulla 5-vuotiaaksi... :D kuten sanoin, läppä. :)

        Taas oot täällä...-.- XD


      • rndm.
        berrynekoh kirjoitti:

        Taas oot täällä...-.- XD

        Niinhän säkin.


      • Aynba Mughoa

        Berrykenoh = 10v?


      • rndm.
        Aynba Mughoa kirjoitti:

        Berrykenoh = 10v?

        Heititkö hatusta...?


      • Aynba Mughoa
        rndm. kirjoitti:

        Heititkö hatusta...?

        "5 vuotias...? Vaikka oon yli puolet vanhempi"


      • Aynba Mughoa kirjoitti:

        "5 vuotias...? Vaikka oon yli puolet vanhempi"

        Tiiän mäki pokemoneista yhtä sen toista.


      • berrynekoh--
        rndm. kirjoitti:

        Niinhän säkin.

        ei siinä mitään... h0h000!!!!!!!!!!! SASUKE-KUN!


      • berrynekoh--
        Aynba Mughoa kirjoitti:

        "5 vuotias...? Vaikka oon yli puolet vanhempi"

        Meinasin sitä että oon vielä yli puolet vanhempi eli, 10 v mutta vielä siitä yli... oon noin 12, kohta 13 v... Haista sinä 10... Tai, älä...


      • Pokémon_94
        berrynekoh-- kirjoitti:

        Meinasin sitä että oon vielä yli puolet vanhempi eli, 10 v mutta vielä siitä yli... oon noin 12, kohta 13 v... Haista sinä 10... Tai, älä...

        Itse olen 15 enkä pääse pokemon goldissa eteenpäin,koska en osaa siirtää kiviä ;(( Tässä oon jumittannu jo kauan ..


      • lol, I pop
        Pokémon_94 kirjoitti:

        Itse olen 15 enkä pääse pokemon goldissa eteenpäin,koska en osaa siirtää kiviä ;(( Tässä oon jumittannu jo kauan ..

        Vuonna 95/96 syntynyt? Heheheh... Itse sain playstationin tuohon aikaan...


      • rndm.
        Pokémon_94 kirjoitti:

        Itse olen 15 enkä pääse pokemon goldissa eteenpäin,koska en osaa siirtää kiviä ;(( Tässä oon jumittannu jo kauan ..

        Opeta se jollekin pokellesi ja paina siirrettävää kiveä. Strenght aktivoituu ja voit siirtää kiviä kävelemällä niitä päin. Strenght pitää aktivoida uudestaan aina, kun vaihdat paikkaa. (Menet ovesta, rappusista jne...)


      • berrynekoh
        lol, I pop kirjoitti:

        Vuonna 95/96 syntynyt? Heheheh... Itse sain playstationin tuohon aikaan...

        h0h00


      • diivu_87
        rndm. kirjoitti:

        no läppä. :)

        Hitto vie mähän sit oon luonnostani nero ku oon yli 20! Siistii! xD


    • Mistä mahtaa tulla nimen rndm. lyhenne ja mikset oo rekannu? Ja kyllä mäkin tiedän melkein kaiken pokemonista vaikka en mikään pokemon friikki olekkaan. Ja jos en tiedä, googlen käyttö on sallittua edelleenkin...

      • Pokémon_94

        Kokeillaan =)


      • rndm.

        rndm. = random. En vain halua rekata. Alun perin se oli vain "rndm", mutta joku (jota ei sen jälkeen ole näkynyt) rekkasi sen. laitoin pisteen perään ja kaikki hyvin :D


      • rndm. kirjoitti:

        rndm. = random. En vain halua rekata. Alun perin se oli vain "rndm", mutta joku (jota ei sen jälkeen ole näkynyt) rekkasi sen. laitoin pisteen perään ja kaikki hyvin :D

        mut mä en käytä googlee, jos autan jotain täl palstalla. Ja tiedän varsin paljon pokemoneista ilman googlea.


      • pokemonhullu
        flareon85 kirjoitti:

        mut mä en käytä googlee, jos autan jotain täl palstalla. Ja tiedän varsin paljon pokemoneista ilman googlea.

        Tehän laitatte roppakaupalla tänne viestejä! D 8


      • --...--
        pokemonhullu kirjoitti:

        Tehän laitatte roppakaupalla tänne viestejä! D 8

        on ollut ketju jossa on ollu jotain 400 viestii joku berrynekoh (marjakissa ? XD) ja rndm spämmivät täällä kuin pukit vuorilla


      • berrynekoh
        --...-- kirjoitti:

        on ollut ketju jossa on ollu jotain 400 viestii joku berrynekoh (marjakissa ? XD) ja rndm spämmivät täällä kuin pukit vuorilla

        späm späm späm hh0h00000 dfjlb gd g fh


      • diivu

        SUOTAVAA.


      • diivu
        rndm. kirjoitti:

        rndm. = random. En vain halua rekata. Alun perin se oli vain "rndm", mutta joku (jota ei sen jälkeen ole näkynyt) rekkasi sen. laitoin pisteen perään ja kaikki hyvin :D

        Milkeeni Sponttaani..


      • diivu
        berrynekoh kirjoitti:

        späm späm späm hh0h00000 dfjlb gd g fh

        jolaon ketää taas 3 tntii tai enemmän lukee ja kaikki ja vastailla (ku samal tekee muuta)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1606
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      931
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      17
      618
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      159
      497
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      188
      428
    Aihe