rndm. , miten jaksat vastailla kaikkien kysymyksiin täällä? Olit täällä kun aoin pelaamaan, ja kun kyllästyin ja pidin pitkän tauon, olit täällä vieläkin :o Miten jaksat ja miten tiedät kaiken? :D Oletko joku pokemonnero? Varmaan ainakin yli 20v, kun tidät kaiken! (:
rndm. !!
32
850
Vastaukset
- Puolueen Johtaja
Hän yksinkertaisesti etsii vastaukset netistä, toisin kuin muut...
- rndm.
tekee vaan mieli auttaa. Ja kyllä, etsin jotkut vastauksista netistä, mutta vähän tulee omasta päästäkin. Enkä todellakaan ole yli 20v... Enkä mikään "pokemonnero".
- diivu_87
Mustakin on kiva auttaa. (tai sitten oot ottanut tehtävekseen vastiall ihmisten kysymyksiin täällä) tai sulle on tullut siittä pakkomille xD No minkä ikänen sit oot,oli pakko kysyy ku oon ns niin "mystinen" ja ikäänkuin suosittukki tääl. Niih ja sä viittit nähdä vaivaa jos et tiiäjotian ihan hyvin voisit sano vaan "kato ite tuolta" tai jotian vastaavaa. No pokemon on niin laaja alue et siin olis vikee olla pokemonnero.. toki voi asioit aulkooki mustaa..
- berrynekoh
Miten "neroudesta" voi päätellä ikää... Oon mäkin yhtä "nero" kun.... 5 vuotias...? Vaikka oon yli puolet vanhempi x)
- rndm.
no läppä. :)
- berrynekoh
rndm. kirjoitti:
Minä? h0h00 XDDD
- joku randomi vaa :D
berrynekoh kirjoitti:
Minä? h0h00 XDDD
berrynekoh/ eli olet puolet vanhempi kuin 5? Olet siis 7½? Sori pilkunviilaus, ärsyttää vaan. ja jokatapauksessa kukaan ei ole sanonut että tiedät pokemoneista mitään
- rndm.
joku randomi vaa :D kirjoitti:
berrynekoh/ eli olet puolet vanhempi kuin 5? Olet siis 7½? Sori pilkunviilaus, ärsyttää vaan. ja jokatapauksessa kukaan ei ole sanonut että tiedät pokemoneista mitään
Esimerkki, jolla hän selvensi sitä, ettei ikää voi päätellä nerouden perusteella.
- rndm.
berrynekoh kirjoitti:
Minä? h0h00 XDDD
Sanoin neroksi, koska tajusit, että sinua voisi luulla 5-vuotiaaksi... :D kuten sanoin, läppä. :)
- berrynekoh
rndm. kirjoitti:
Sanoin neroksi, koska tajusit, että sinua voisi luulla 5-vuotiaaksi... :D kuten sanoin, läppä. :)
Taas oot täällä...-.- XD
- rndm.
berrynekoh kirjoitti:
Taas oot täällä...-.- XD
Niinhän säkin.
- Aynba Mughoa
Berrykenoh = 10v?
- rndm.
Aynba Mughoa kirjoitti:
Berrykenoh = 10v?
Heititkö hatusta...?
- Aynba Mughoa
rndm. kirjoitti:
Heititkö hatusta...?
"5 vuotias...? Vaikka oon yli puolet vanhempi"
Aynba Mughoa kirjoitti:
Tiiän mäki pokemoneista yhtä sen toista.
- berrynekoh--
rndm. kirjoitti:
Niinhän säkin.
ei siinä mitään... h0h000!!!!!!!!!!! SASUKE-KUN!
- berrynekoh--
Aynba Mughoa kirjoitti:
Meinasin sitä että oon vielä yli puolet vanhempi eli, 10 v mutta vielä siitä yli... oon noin 12, kohta 13 v... Haista sinä 10... Tai, älä...
- Pokémon_94
berrynekoh-- kirjoitti:
Meinasin sitä että oon vielä yli puolet vanhempi eli, 10 v mutta vielä siitä yli... oon noin 12, kohta 13 v... Haista sinä 10... Tai, älä...
Itse olen 15 enkä pääse pokemon goldissa eteenpäin,koska en osaa siirtää kiviä ;(( Tässä oon jumittannu jo kauan ..
- lol, I pop
Pokémon_94 kirjoitti:
Itse olen 15 enkä pääse pokemon goldissa eteenpäin,koska en osaa siirtää kiviä ;(( Tässä oon jumittannu jo kauan ..
Vuonna 95/96 syntynyt? Heheheh... Itse sain playstationin tuohon aikaan...
- rndm.
Pokémon_94 kirjoitti:
Opeta se jollekin pokellesi ja paina siirrettävää kiveä. Strenght aktivoituu ja voit siirtää kiviä kävelemällä niitä päin. Strenght pitää aktivoida uudestaan aina, kun vaihdat paikkaa. (Menet ovesta, rappusista jne...)
- berrynekoh
lol, I pop kirjoitti:
Vuonna 95/96 syntynyt? Heheheh... Itse sain playstationin tuohon aikaan...
h0h00
- diivu_87
rndm. kirjoitti:
Hitto vie mähän sit oon luonnostani nero ku oon yli 20! Siistii! xD
Mistä mahtaa tulla nimen rndm. lyhenne ja mikset oo rekannu? Ja kyllä mäkin tiedän melkein kaiken pokemonista vaikka en mikään pokemon friikki olekkaan. Ja jos en tiedä, googlen käyttö on sallittua edelleenkin...
- Pokémon_94
Kokeillaan =)
- rndm.
rndm. = random. En vain halua rekata. Alun perin se oli vain "rndm", mutta joku (jota ei sen jälkeen ole näkynyt) rekkasi sen. laitoin pisteen perään ja kaikki hyvin :D
rndm. kirjoitti:
rndm. = random. En vain halua rekata. Alun perin se oli vain "rndm", mutta joku (jota ei sen jälkeen ole näkynyt) rekkasi sen. laitoin pisteen perään ja kaikki hyvin :D
mut mä en käytä googlee, jos autan jotain täl palstalla. Ja tiedän varsin paljon pokemoneista ilman googlea.
- pokemonhullu
flareon85 kirjoitti:
mut mä en käytä googlee, jos autan jotain täl palstalla. Ja tiedän varsin paljon pokemoneista ilman googlea.
Tehän laitatte roppakaupalla tänne viestejä! D 8
- --...--
pokemonhullu kirjoitti:
Tehän laitatte roppakaupalla tänne viestejä! D 8
on ollut ketju jossa on ollu jotain 400 viestii joku berrynekoh (marjakissa ? XD) ja rndm spämmivät täällä kuin pukit vuorilla
- berrynekoh
--...-- kirjoitti:
on ollut ketju jossa on ollu jotain 400 viestii joku berrynekoh (marjakissa ? XD) ja rndm spämmivät täällä kuin pukit vuorilla
späm späm späm hh0h00000 dfjlb gd g fh
- diivu
SUOTAVAA.
- diivu
rndm. kirjoitti:
Milkeeni Sponttaani..
- diivu
berrynekoh kirjoitti:
späm späm späm hh0h00000 dfjlb gd g fh
jolaon ketää taas 3 tntii tai enemmän lukee ja kaikki ja vastailla (ku samal tekee muuta)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa712705- 552657
Uskallanko vielä kaivata sinua?
Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun162066- 401999
- 491974
Jani Mäkelä ihmettelee työministeri Satosen matkaa Aasiaan hoitajia rektyroimiseksi sieltä Suomeen.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cfba6abc-f871-4ce2-b327-41aa5819934c Kokoomus on lähtenyt omin päin ilman hallitus2751944Hymyilyttää
Kun mietin, että kun vielä kohdataan, niin nauretaan tälle meidän palstasuhteelle 😅. Ihanaa päivää sulle mies. Olet mi211261- 371076
Missä meetwursti on keksitty?
Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo01010Aamun Trump
"DR: Trumpin väki lahjoi kodittomia grönlantilaisia esittämään Trump-faneja" Sillä lailla.95966