toimiiko kyseinen dna-arvo liittymä turkissa? matkalle lähdössä joten olis kiva tietää kun en saanut tota tiedostoa dna:n sivuilta auki?
dna arvo
2
672
Vastaukset
- taitaa toimia
koska mä ainakin sain tuon sivun auki. Ettei ollut se pdf-dokumentti jota et saanut auki pdf-lukuohjelman puutteen vuoksi? http://www.dna.fi/Yksityisille/Matkaviestinta/Hinnastot/Sivut/Latausliittymatulkomailta.aspx ja tuossa tuo PDF-dokumentti USSD-maat hintaryhmittäin. Turkki kuuluu tuon mukaan ns. USSD-operaattoreihin eli siis käyttää USSD-tekniikkaa. Dnan yhteistyöoperaattoreita Turkissa on AVEA, Turkcell ja Vodafone.
- tiedonantaja
Kuten sanottua, dna Arvo (ja Prepaid) toimivat siellä Turkissakin. Käytettävissä olevat verkot siellä ovat kaikki Turkin verkko-operaattorit Turkcell, Vodafone (ex. Telsim) ja Avea. Dnan Prepaid-roaming on toteutettu Turkissa ns. CallBack tekniikkaan perustuen, uhelun soittaminen edellyttää USSD-koodin *140*# lisäämistä vastaanottajan puhelinnumeroon. Soittaminen siellä tapahtuu näin; Esim jos haluat soittaa dnan asiakaspalveluun Suomeen 044144044, näppäilet numeron muotoon *140*35844144044#. Paina vihreää luuria. Hetken kuluttua puhelimesi soi. Kun vastaat siihen, puhelu yhdistyy ja välittyy haluttuun numeroon. Esim. 2. Soitat dna Käyttöpalveluun 0800412582 ladataksesi lisää saldoa, näppäilet sen muotoon *140*358800412582# Paina vihreää luuria. Tekstiviestit toimivat ilman kikkailuja, kunhan nimiluettelossasi olevat numerot ovat kansainvälisessä muodossa, eli maatunnus on mukana ( 358 Suomeen, 46 Ruotsalaiseen liittymään jne.) Hinnat ovat Turkissa todella kalliita, myös puheluun vastaaminenkin. Tekstiviestitkin ovat n. 7 kertaa kalliimpia kuin Suomessa. Suosittelen tulostamaan nämä ohjeet matkalle mukaan, ja puheaikaakin kannattaa ostaa matkalle reippaasti mukaan. Lisäkysymyksiä? Vastailen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72518- 1211791
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1241488Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill391487Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1731320Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1601290- 1481265
- 521198
- 591138
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.631078