"ohikulkenut heteromies"

nauravakettu

Tulipa tässä vain mieleeni aamukahvin lomassa, että täällä palstalla suht. usein kommentoi juttuja nimimerkki "ohikulkenut heteromies". Joihinkin ketjuihin oikein tietää odottaa kommentointia ohikulkeneelta heteromieheltä! Lieköhän yksi ja sama, vakiseurailija! Ei näy Ristoja, ei näy Pekkoja - vaan ohikulkenut heteromies! Ainakin yhden miehen tiedän itse, joka keikkuu täällä palstalla enemmän kuin minä :) "Teän jutut vaan on niin kiinnostavia"

29

1683

    Vastaukset

    • ei ihan menesty

      miesten maailmassa, siitä yleensä seuraa että se alkaa häiriköidä ns heikompaansa. Täällä hän on ajatellut että se on tämä palsta. Miehen perus pärjäämiseen kuuluu se että miehen täytyy saada päteä, jos näin ei tapahdu mies turhautuu miehisyyteensä. Täällä sitten mies purkaa turhatumistaan ja toitottaa ettei todellakaan sitä varten vaan koska lesbot vaan on tyhmempiä kuin lihaa syövä heteromies, ja mitäs me siihen sitten, no joskus joku jaksaa kimmastua mutta johan tuo täällä tiedetään. Eikä hänen pienuus kasva siitä että täällä koittaa päteä, mutta miehiseen tyyliin hän itse niin olettaa. Miehen aivoissa kun tuppaa olemaan se yksi asento, minä-asento. Sen mukaan hän tätäkin palstaa katselee, ja luulee minästään isoja asioita. Sitten on taas palattava oikeaan maailmaan. Sääliksi käy. Ai niin, jos heteromies lukisi tämän, ennen kuin tämä luonnollisesti poistetaan, hän kertoisi miten todellakin hän pärjää ja miten todellakin hänen ei tarvi päteä täällä, samaan hengenvetoon hän kertoo taas saavutuslistansa johon kuuluu nuorempi mallivaimo, omaisuutta ja älyä. Näin mies kertoo meille ettei hänen tarvitse päteä, ja näistä syystä minä en häntä usko lainkaan.

    • nyt edes oli mies, on jäänyt

      ilman huomiota ja tulee siksi kehumaan tänne mukamas omaa erinomaisuuttaan.

      • it-insinöörinainen jolla

        on liikaa vapaa-aikaa ja siksi huvittelee esittämällä heteromiestä niin uskoettavasti että nielaisemme syötin, koukun, siiman ja vielä veneenkin.


      • hih hih!
        it-insinöörinainen jolla kirjoitti:

        on liikaa vapaa-aikaa ja siksi huvittelee esittämällä heteromiestä niin uskoettavasti että nielaisemme syötin, koukun, siiman ja vielä veneenkin.

        Hyvin ainakin kirjoitit.


      • ohikulkenut heteromies
        it-insinöörinainen jolla kirjoitti:

        on liikaa vapaa-aikaa ja siksi huvittelee esittämällä heteromiestä niin uskoettavasti että nielaisemme syötin, koukun, siiman ja vielä veneenkin.

        Savosta syntyisin ja useimmiten liikaa vapaa-aikaa. Ja minusta on hauskaa kokeilla miten paljon ihmisille saa syötettyä pajunköyttä mikäli siinä on hieman totuutta mausteena. Olen kyllä oikeasti mies. Ja toisinaan varsin kiireinen etten ehdi teitä huvittaa. Tänäänkin piti kirjoittaa ummet ja lammet high performance computingista. Ja cernistäkin kutsuivat käymään, enpä taida viitsiä. Muutama täällä tietää kuka olen. Tunnistatte ne helposti, ovat nauraneet suunsa ristiin.


      • Olipa näppärää
        ohikulkenut heteromies kirjoitti:

        Savosta syntyisin ja useimmiten liikaa vapaa-aikaa. Ja minusta on hauskaa kokeilla miten paljon ihmisille saa syötettyä pajunköyttä mikäli siinä on hieman totuutta mausteena. Olen kyllä oikeasti mies. Ja toisinaan varsin kiireinen etten ehdi teitä huvittaa. Tänäänkin piti kirjoittaa ummet ja lammet high performance computingista. Ja cernistäkin kutsuivat käymään, enpä taida viitsiä. Muutama täällä tietää kuka olen. Tunnistatte ne helposti, ovat nauraneet suunsa ristiin.

        aikaansa valheisiin? Eiköhän joku muu Suomi24 palstoista voisi olla sellainen, jossa voisit olla ihan tosissasi mukana, etkä pelleilemässä.


      • ohikulkenut heteromies
        Olipa näppärää kirjoitti:

        aikaansa valheisiin? Eiköhän joku muu Suomi24 palstoista voisi olla sellainen, jossa voisit olla ihan tosissasi mukana, etkä pelleilemässä.

        Valheita on joko enemmän tai vähemmän tai ei ollenkaan, vastuu kuulijalla. Täällä sentään on muutama järkevä ihminen ja paljon sellaisia jotka ärsyyntyvät helposti. Muualla ei välttämättä sitäkään.


      • P1313
        ohikulkenut heteromies kirjoitti:

        Valheita on joko enemmän tai vähemmän tai ei ollenkaan, vastuu kuulijalla. Täällä sentään on muutama järkevä ihminen ja paljon sellaisia jotka ärsyyntyvät helposti. Muualla ei välttämättä sitäkään.

        tuhlata elämäänsä valheiden ja tarinoiden keksimiseen ja oikein tulla niitä tänne naputtelemaan. No sinänsä jokainen päättää mitä elämällä tekee, enkä ole niin sinisilmäinen, vaikka olenkin, että uskoisin kaiken mitä täällä kirjoitetaan, mutta sen kerran kun itse viitsin kirjoittaa tänne, kirjoitan faktoja ja todellisia mielipiteitäni. Miksi ylipäätänsä jos edes nimimerkkisi pitää paikkansa : ) tulet tälle palstalle...


      • ohikulkenut heteromies
        P1313 kirjoitti:

        tuhlata elämäänsä valheiden ja tarinoiden keksimiseen ja oikein tulla niitä tänne naputtelemaan. No sinänsä jokainen päättää mitä elämällä tekee, enkä ole niin sinisilmäinen, vaikka olenkin, että uskoisin kaiken mitä täällä kirjoitetaan, mutta sen kerran kun itse viitsin kirjoittaa tänne, kirjoitan faktoja ja todellisia mielipiteitäni. Miksi ylipäätänsä jos edes nimimerkkisi pitää paikkansa : ) tulet tälle palstalle...

        Ainakaan minun alallani elämä ei ole tasaista puurtamista, on kuukausien taukoja ja sitten pahuksenmoinen kiire. Joskus on vuosienkin taukoja kun pitää odottaa muun maailman kehittymistä. Ja hupailua vartenhan tämä netti on.


      • hrfhjejejwej
        ohikulkenut heteromies kirjoitti:

        Ainakaan minun alallani elämä ei ole tasaista puurtamista, on kuukausien taukoja ja sitten pahuksenmoinen kiire. Joskus on vuosienkin taukoja kun pitää odottaa muun maailman kehittymistä. Ja hupailua vartenhan tämä netti on.

        uskoa ettet ole toivottu tänne joukkoon. Sinulle on siitä sanottu monta kertaa suoraan ja vielä useammin vihjaistu.


      • omalla
        ohikulkenut heteromies kirjoitti:

        Ainakaan minun alallani elämä ei ole tasaista puurtamista, on kuukausien taukoja ja sitten pahuksenmoinen kiire. Joskus on vuosienkin taukoja kun pitää odottaa muun maailman kehittymistä. Ja hupailua vartenhan tämä netti on.

        elämälläsi, tai heteroiden palstoilla? Mitä se kertoo sinusta että otat hupailun kohteeksi palstan ja ihmiset jotka muutenkin saavat kestää heteroiden pikku "hupailuja" joka ikinen päivä.


      • juurikin,
        hrfhjejejwej kirjoitti:

        uskoa ettet ole toivottu tänne joukkoon. Sinulle on siitä sanottu monta kertaa suoraan ja vielä useammin vihjaistu.

        tuolla tervetulleeksi hänet! Jos kukaan ei noteerais häntä,ei häntä huvittaisi täällä notkua!


      • eisavolainen epäinsinööri
        ohikulkenut heteromies kirjoitti:

        Savosta syntyisin ja useimmiten liikaa vapaa-aikaa. Ja minusta on hauskaa kokeilla miten paljon ihmisille saa syötettyä pajunköyttä mikäli siinä on hieman totuutta mausteena. Olen kyllä oikeasti mies. Ja toisinaan varsin kiireinen etten ehdi teitä huvittaa. Tänäänkin piti kirjoittaa ummet ja lammet high performance computingista. Ja cernistäkin kutsuivat käymään, enpä taida viitsiä. Muutama täällä tietää kuka olen. Tunnistatte ne helposti, ovat nauraneet suunsa ristiin.

        joo, kyllä susta huvia on ollutkin. jättäsit sen Cernin vähemmälle ja stimuloisit meitä täällä enempi. kai siinä ehtii tällekin palstalle muutaman kommentin heittää kun kone on kummikin koko ajan auki, eiks vaan. ja kyllähän sä viitsit.


      • Anonyymi
        ohikulkenut heteromies kirjoitti:

        Savosta syntyisin ja useimmiten liikaa vapaa-aikaa. Ja minusta on hauskaa kokeilla miten paljon ihmisille saa syötettyä pajunköyttä mikäli siinä on hieman totuutta mausteena. Olen kyllä oikeasti mies. Ja toisinaan varsin kiireinen etten ehdi teitä huvittaa. Tänäänkin piti kirjoittaa ummet ja lammet high performance computingista. Ja cernistäkin kutsuivat käymään, enpä taida viitsiä. Muutama täällä tietää kuka olen. Tunnistatte ne helposti, ovat nauraneet suunsa ristiin.

        MG valkku.


    • ohikulkenut heteromies

      Onpa minulla ihailijoita, jo tuhat lukijaa tuli täyteen. Terveisin norjalainen vuoritrolli. ...no eipä teillä paljon olisi puheenaihetta ellen joskus kävisi hauskuuttamassa, taitaisi mennä teinipissistasolle...

      • hgelfjksakf

        niin surkeeta.


      • sun elämän

        todellisen tilan, hyvä että susta tuntuu kivalle että sulla on tuhat "ystävää" netissä. On sitten sulle lohduksi ja inspiraatioksi kun seuraavan kerran taas haluat tulla hupailemaan ihmisten kanssa jotka saavat ihan tarpeeksi idioottimaisista heteroista irl. Mutta pääasia että sulla on jokin "saavutus" elämässä. Tuhat täynnä ja katso, reippaasti jo ylikin, hyvä poika, hyvä poika.


      • Anonyymi
        sun elämän kirjoitti:

        todellisen tilan, hyvä että susta tuntuu kivalle että sulla on tuhat "ystävää" netissä. On sitten sulle lohduksi ja inspiraatioksi kun seuraavan kerran taas haluat tulla hupailemaan ihmisten kanssa jotka saavat ihan tarpeeksi idioottimaisista heteroista irl. Mutta pääasia että sulla on jokin "saavutus" elämässä. Tuhat täynnä ja katso, reippaasti jo ylikin, hyvä poika, hyvä poika.

        ”Kavereita” on varmaan kilpailevalla teleoperaattorilla?


    • ohikulkenut lesbo

      "ohikulkeneen heteromiehen" juttuja. Ne on useimmiten nimenomaan viihdyttäviä. Monetkin tuntuvat ottaneen nokkiinsa hänen kirjoittelustaan...he varmaankin ottavat tämän koko palstan hieman liian vakavasti. Itse tulen tänne lukemaan aivottomia kirjoituksia, kun haluan viihdykettä ja pääntyhjennystä. :D

      • Anonyymi

        Vaaleat gay-miesvarkaat ovat aina tähän aikaan vuodesta liikkeellä..


    • Anonyymi

      Ohi ahon ja salonkin ohi. Ohio on lähellä nevadaa pian teillekin.

    • Anonyymi

      Pitkä, hoikka, nuorehkon näköinen gay-mies. Yrittää viedä tavarasi, rahasi, pilata taloutesi, rikkoa suhteesi, kammeta sinut ulos työpaikaltasi, kiristää työpaikoilla, suhteilla, keksii perättömiä, varas, huumeiden käyttäjä/myyjä, ammatiltaan myyjä, huijari, myyrä, teleoperaattorilla itse tai kaverinsa töissä, jonkin tiedustelupalvelun likaisten töiden tekijä.

      • Anonyymi

        Liikkeellä aina perinteisesti kevättalvisin joka ikinen vuosi,alkukesä on myös suosittua aikaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Liikkeellä aina perinteisesti kevättalvisin joka ikinen vuosi,alkukesä on myös suosittua aikaa.

        Koitahan rauhottua ja mukavaa päivää 😉


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1505
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1311
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1302
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      30
      1237
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      32
      1215
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1126
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1096
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1086
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1084
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1062
    Aihe