Minulla on ongelma! Autoni on ollut seisonnassa puolisen vuotta. Nyt yritin sitten mennä autoon sisälle, mutta kaukosäätimet eivät avaa ovia, siis kumpikaan kaukosäädin, joka minulla on. Tuskin kummastakin yhtäaikaa mennyt paristot? Onkohan autosta mennyt akku ja ei siksi toimi keskuslukitus? Mutta suurin ongelma on nyt se, että miten pääsen avaimen kanssa sisälle autoon,että saisin edes konepellin auki... kun en löydä yhtään avaimen reikää mistään ovesta eikä takaluukussakaan ole??? Mikä siis neuvoksi, kun en keksi mitään ratkaisua päästä autoon sisälle. Onko jossain avaimen reikä piilossa, onko oven kahvan "maskin" alla, irtoaako se jotenkin tms??? Apua!
ovien lukot
kuinka auki?
4
4497
Vastaukset
- autoni on
Nissan Primera sedan, visia, neliovinen vm 2003.
- vngjngfjngf
Kuskin ovessa on lukkopesä kahvan kiinteässä osassa olevan muovisuojan alla. Katso alaviistosta niin näet mistä napsautat suojan pois.
- jortti
Kuljettajan puoleiessa etuovenkahvassa pieni läppä sen alla avaimen reikä.
- apua tarvinnut nainen
kiitos paljon vastauksesta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Karhuryhmä
Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?283366- 973156
- 763004
Raisionkaaren koira hyökkäys
Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim702928"Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"
Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m522862Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti
Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.862642- 352460
- 572311
Satuit vain olemaan
Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se432175- 321943