Helsingissä myy Kiannon Huoripoika kirjaa ja muut kirjani ovat lainattavissa kirjastoista, terveisin "Rantaneuvos" Eero Seppänen Suomussalmi.
Akateeminen kirjakauppa
7
678
Vastaukset
- varmaan jo
tulee kirjallisuuden finlandiapalkinto kainuuseen.
- pekka puupää
palkintoa jaeta kirjallisuuspiireissä.
- palkinto
pekka puupää kirjoitti:
palkintoa jaeta kirjallisuuspiireissä.
annetaan kylläkin vuoden parhaalle sarjakuvapiirtäjälle, mutta onhan niissäkin kuplissa paljonkin hyvää tekstiä.
- sitä soveltaa
palkinto kirjoitti:
annetaan kylläkin vuoden parhaalle sarjakuvapiirtäjälle, mutta onhan niissäkin kuplissa paljonkin hyvää tekstiä.
jotenkin tähän tapaukseen.Tai paikkakunnalle tulisi perustaa oma palkinto niinkuin huumoripohjalta.Arvottais vuoden ******* kaikkien ilmoittautuneiden kesken.
- höpöhöö
sitä soveltaa kirjoitti:
jotenkin tähän tapaukseen.Tai paikkakunnalle tulisi perustaa oma palkinto niinkuin huumoripohjalta.Arvottais vuoden ******* kaikkien ilmoittautuneiden kesken.
Kunnanisien on syytä myöntää Neuvokselle joka vuosi palkinto.
- horiseva
Valmistaudu noutamaan seuraavassa jaossa.
- KIRJAILIJAN
kirjoja ovat kaupat pullollaan ja tekevät niillä rahaa kirjailijalle ja kaupalle itselleen. Mutta eipä taida ihmisiä tippaakaan kiinnostaa tämän "kirjailijan" höpinät. Itse keksityt "nimikkeet" kuten kirjailija, keksijä, rantaneuvos ja mitä kaikkia nimityksiä hän onkaan itselle myöntänyt, niin ne herättävät lähinnä sääliä ja joissakin ihmisissä hilpeyttä. Mitä taas vaalehin tulee, niin hän kannattaa sen puolueen aatetta, mihin milloinkin sattuu pääsemään mukaan. SE SIITÄ POLIITTISESTA MORAALISTA.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604636Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt352129Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti511608- 1701547
Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1621512Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.2721336Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm1961209- 2031132
- 811079
- 651074