käytössä noin sadan neliön talo lämmitys sähkö ja puu väliaikainen keittiö huone wc iso olohuone takalla kaksi osaa eteis-aula ja portaat ylätassanne huone, sauna ja pesutilat kunnan vesi iso piha laatalla/nurmikolla ulkorakennus. Vuokra 500/kk sähkö vesi kolmen kuun vuokratakuu. Keskustaan noin 7km Saloon 20km uimarannalle noin 6km. Soita ja sovi esittely 0466825937.
Perniö vuokralle tarjotaan
2
371
Vastaukset
- vuokralainen1
moi olisin kiinnostunut asunnosta ja sen kunnosta .voisitko laittaa kuvia sähköpostiini? onko taloa peruskorjattu ja milloin se on rakenettu ? pieni pinta remontti ei olisi este. olemme 4 henkinen perhe ja tulossa olisi 4 lapsi. tällä hetkellä asun pienessä 3h kk ja asun liian vilkkaalla alueella ja haluaisin lasteni kanssa rauhallisen asuinalueen. ota yhteyttä jos kiinnostaa tässä on minun sähköposti osoite [email protected] tai puh 0465946068
- uusioperhe
hei olemme kovasti kiinnostuneita tästä asunnosta, olisiko mahdollista saada kuvia sekä asunnon tarkempi sijainti s-postiini
[email protected]
olemme remonttitaitoinen sekä maksukykyinen uusioperhe pk-seudulta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 205044
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r22603Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361280- 1001257
Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121210- 931084
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17883viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168835En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61753- 35732