käytössä noin sadan neliön talo lämmitys sähkö ja puu väliaikainen keittiö huone wc iso olohuone takalla kaksi osaa eteis-aula ja portaat ylätassanne huone, sauna ja pesutilat kunnan vesi iso piha laatalla/nurmikolla ulkorakennus. Vuokra 500/kk sähkö vesi kolmen kuun vuokratakuu. Keskustaan noin 7km Saloon 20km uimarannalle noin 6km. Soita ja sovi esittely 0466825937.
Perniö vuokralle tarjotaan
2
377
Vastaukset
- vuokralainen1
moi olisin kiinnostunut asunnosta ja sen kunnosta .voisitko laittaa kuvia sähköpostiini? onko taloa peruskorjattu ja milloin se on rakenettu ? pieni pinta remontti ei olisi este. olemme 4 henkinen perhe ja tulossa olisi 4 lapsi. tällä hetkellä asun pienessä 3h kk ja asun liian vilkkaalla alueella ja haluaisin lasteni kanssa rauhallisen asuinalueen. ota yhteyttä jos kiinnostaa tässä on minun sähköposti osoite [email protected] tai puh 0465946068
- uusioperhe
hei olemme kovasti kiinnostuneita tästä asunnosta, olisiko mahdollista saada kuvia sekä asunnon tarkempi sijainti s-postiini
[email protected]
olemme remonttitaitoinen sekä maksukykyinen uusioperhe pk-seudulta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191712
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991548Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy391025Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29909Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?38871Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50836Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s43778Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37770Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56758Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37740