Onko kenelläkään tietoa Mistä johtuu 1500 VN Kawan merkillinen kilinä isommilla kieroksilla vedätettäessä??!!
VN1500 97vm
JPP59
1
510
Vastaukset
- Vn 15
Itsellä VN 1500 Classic FI -02 ja ohjeeksi on annettu että huolestu vasta kun kilinä ja kolina loppuu.. Eli itsellä kilinät ja kolinat ovat pienillä kierroksilla seuraavaksi kokeilen Delvaccia ;-)(diesel öljy) Eli luulen että hydrauliset venttiilin säätimet ääntelee mutta isoilla kierroksilla voisi olla mahd. resonanssi ääniä eli ajessa kokeile tarttua kaikkeen mihin yllät ajaessa myös kypärän osiin (kokemuksia ylim. äänistä)..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.713318Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91881Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241269- 1291078
- 1001023
- 60954
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67946Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6905- 84889
- 34820