7 poikaa

kerttuli

Meillä on 7 poikaa ja nyt on tulossa kuulemma tyttö..ja nimi uupuu...poikien nimet on

Tino Taavi Taneli 10v
Tenho Tomi Tuukka 8v
Terno Toivo Timotei 7v
Timo Tane Tapani 5v
Tony Tarmo Taito 3v
Tommy Teppo Tomas 3v
Timi Teukka Tuomas 3v

Tytölle pitäs saada myös kolme nimeä t-kirjaimista...yksi on kyllä mielessä mutta mitäs pidätte???
Tinka Taika Tuulia

18

1548

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suurperheläinen

      antaa etunimi, joka alkaa Tu- tai Ta-, niin erottuu enemmän muiden nimistä (ja siis helpompi muistaa, kun on äkkiä kutsuttava paikalle)?

    • mummo

      TAIJA TINKA TUULIAA

    • peppi

      Tinka ja Taika peräkkäisinä niminä kuulostavat mielestäni hullunkurisilta. Ehdottaisin, että valitsisitte noista kahdesta vain toisen. T-alkuisista nimistä ehdottaisin Tildaa, muttei sekään oikein taida sopia kummankaan noista kanssa. Entäs Tua/Tuua, Tia/Tiia, Tara? Tinka Tuua Tuulia?

      • kerttuli

        Tara kuulostaa tosi kivalta...mietintään menee...


      • tyttö23

        Jes Tilda on minustakin ihana nimi, sattuupa olemaan vielä mieheni vanhan mummon nimi, joten taidanpa varata sen jo:) Mutta varmaankaan ei puhuttelunimeksi.


      • tyttö23
        kerttuli kirjoitti:

        Tara kuulostaa tosi kivalta...mietintään menee...

        Tara on mun kaverin koiran nimi, ja mulla itellä siitä tulee mieleen hevonen..mut näähän on makuasioita:)


      • Sansku
        tyttö23 kirjoitti:

        Tara on mun kaverin koiran nimi, ja mulla itellä siitä tulee mieleen hevonen..mut näähän on makuasioita:)

        Mutta ehkä se voisi tytön nimenäkin olla ihan kiva. Tinka ja Taika kuitenkin jotenkin samanlaisia joten ehdotan ennemmin Tinja Taika Tuulia. Miten olette tosiaan keksineet noin paljon T:llä alkavia poikien nimiä, ehkä se vielä menettelee, että ekat nimet, mutta kun jokaisella kolme. Suuret onnittelut tulevan pikku prinsessan johdosta!!!


    • Aada

      mites ois nimet,
      Taina Tilda Tuulia,
      Tanja Tiia Teresa,
      Taru Terhi Tuulikki,
      ja sit tää Tara josta tykkäsit, Tara Tinka Tuulia
      tai sit noista nimistä joku muu kiva yhdistelmä. Onnea tulevasta tytöstä.

      • ihmettelijä

        en halua tuomita, mutta saanko kysyä, että miksi kaikki nimet alkavat T-kirjaimella ja ovat saman tapaisia? mistä juontaa? Aika paljon muksuja, jotta onnea vaan! itse olen päättänyt, että annan lapsilleni mahd. erilaiset ja omaperäiset nimet, mutta makuasioista ei voi kiistellä...


    • Tuulia

      Herranjestas, miten voi olla mahdollista tuo 7 poikaa??? :) En tajua, miten kestät..

      Serkkuni nimi on Tuulia, ja olen aina toivonut, että se olisi minun nimeni mutta kun se kerran oli suvussa jo varattu, minusta tuli Tea.

      Laittakaa vaikka Tara Tea Tuulia =)

      Erittäin paljon onnea tulevan tyttölapsen johdosta!!!

      • tepa

        onnea jos totta mutta..heh hiukka epäilen :-)
        Ja nuo nimetkin :-) ihan kuin vitsi.
        Jos totta niin laittakaa nyt edes tytölle ihan oma persoonallinen nimi, vaikka Ritva Kerttuli tai Sanni Elviira, mutta ei missään nimessä enempää Tee-kirjaimia.


      • *meeri*
        tepa kirjoitti:

        onnea jos totta mutta..heh hiukka epäilen :-)
        Ja nuo nimetkin :-) ihan kuin vitsi.
        Jos totta niin laittakaa nyt edes tytölle ihan oma persoonallinen nimi, vaikka Ritva Kerttuli tai Sanni Elviira, mutta ei missään nimessä enempää Tee-kirjaimia.

        miks ei vois olla totta... ite tunnen yhen perheen missä kaikki 8 lasta on poikia. Sille ei voi mitään jos ei tuu muita. Ja jos on haluttu et kaikki alkaa t-kirjaimilla ni sit ne alkaa.

        Onnea teille Kerttuli et saatte nyt tytön poikien kaveriks. Tulee varmaan aikamoinen poikatyttö ku veljiä niin paljon. =) itellänikin on neljä isooveljee ja meno on välillä ollut sen mukainen. pärjäilkää.


    • tyttö23

      Minusta se Taika keskellä on jotenkin töksähtävä, en kyllä osaa ehdottaa muuta..

    • ehdotus

      Tiina Tiukka Toukka

      olisi ainakin kauniisti sointuva kuten veljensäkin :)

    • tellervo

      Tinja Terttu Tellervo
      Tilda Tiia Tamara
      Tea Tiinu Tarleena
      Tutta Tea Tuulikki
      Tessa Tiia Tuulia
      Tuomi Tuire Tuovikki
      Tuija Tertta Tuomikki
      Tässäpä muutama ehdotus....

      • hyviä

        Taina Taka Tuuppari

        Tuula Tuuli Tunneli

        Teija Teeren Tekemä


    • 6tyttöä3poikaa

      Mikähän lapsesta/ tytöstä lopulta tuli. Pitäsehän tää nyt uteliaille kertoa.

    • Keijo-Kullinen

      Tiukka Tussu Tulikukka

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 169
      4809
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      125
      4383
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2851
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1921
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1784
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1699
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1690
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      104
      1665
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1593
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1541
    Aihe