Harasoo, vai miten se meni;-) Kävin viimex pikkujouluis kostamuxes noin vuonna -92. Nyt ois tarkoitus lähteä kesäkuus reittiä Kuusamo-kiestinki-pääjärvi-louhi-kantalahti-salla-Kuusamo. Matkakaveri o käynyt jo 3 v sitten saman reitin. Tarkoitus o lähtee mun "biilillä". Särkymisvaarahan tietenkin on ja vauhdil olennainen merkitys. Reissu tulee olemaan lyhyt ja paikkojen päältä päin katselua pääasiassa!!!. Voisko joku antaa jonkun vinkin majoituspaikoista Aufwiederschreiben Kusti
Venäjällekki tauon jälkeen!!!!????
5
900
Vastaukset
- Vienan vinkkari
Suosittelen alussa ajamaan reittiä Kuusamo-Pääjärvi-Kiestinki, muutoin tulee turhaa edestakasajoa vähän turhan paljon. Tuohan on yöttömien öiden parasta aikaa ja rauhaisia telttailupaikkoja löytyy harvaanasutuilta alueilta.
- joukkoon
alempana on keskusteluketju Kostamuksen suunnan aihepiiristä. Joku näytti olevan sitä mieltä, että kotimajoitus järjestyy Vienassa helposti, mummot kantaa pöytään vaikka viimeiset suolakurkut vieraan viihtymiseksi. Kalaa syödään paljon, siellä järvien äärellä. Hiltonit eivät ole siellä vielä poikenneet suunnitelmia tekemässä, vaikka onhan siellä jo Ikea, auttaa kuulemma liialliseen metsittymiseen...
- Kosser2
Strastuits, vai miten se meni;-) Aattelin, tos et rubliehan reissul tarvitsee. Kais siel jossain on pankkiautomaatteja rahantarpeeseen?. Thaimaas tuli siel jossain pari krt "tenkkapo), ku ilmeni laitettuani kortin sisään laitteen olevan kiinankielisen. Kyl mä rahat sain. Venäjänkielinen pankkiautomaatti tois tietenkin mielenkiintoa rahansaantiin. En varsinaisesti oo mikään shoppailija, mut reissus tahtoo rahaa aina kulua. En kyl itse tältä istumalta tiedä mitään mitä mul sielt jostain kannais ostaa. Kusti
- on...
Tuolla alueella luultavasti Kostamuksessa lähimmät...
- automaatista
Olet oikeassa Kostamuksessa lähin ja kielen voi vaihtaa englanniksi. Välttämättä et voi vaihtaa rajalla ruplia, joten ota mukaan euroja ja vaihda pääjärvellä joko pankissa tai hotellissa. Vie hotelliin Riitalta suomesta terveisiä Tanja Juranoville.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta
Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään16415247Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla
"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen903755Venezuela on hyvä esimerkki vasemmistolaisten pahuudesta
Jokainen tietää, että Venezuelassa on pitkään ollut Chavezin ja Maduron vasemmistohallinto. Maan talous on romuttunut,1373054Martinalta vahva viesti
"Suuret unelmat venyttävät sinua, pelottavat vähän ja vievät mukavuusalueen ulkopuolelle. Juuri siellä kasvu tapahtuu. J2791504Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?541466Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin
"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup1591407Jos mies olet oikeasti...?
Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh1151304Esko Eerikäinen paljastaa järkyttävän muiston lapsuudesta - Isä löytyi alastomana slummista
Esko Eerikäisen tausta on monikulttuurinen, hän muutti vain 10-vuotiaana yksin kotoaan Kolumbiasta isovanhempiensa luo S141274- 811101
Nautitko riidan haastamisesta?
Itse olen hyvin kärsivällinen ja sopuisa noin yleensä, mutta osaan tarvittaessa olla hankala. Niin metsä vastaa kuin sin2081029