Huawei E160E

Juikka

Miten saa toimimaan Ubuntu 8.04:ssa?

15

3594

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Skunkinj mies

Tuli mullakin Elisan mukana mutta emo on niin vanha ettei se tunnistanut sitä.Onneksi oli se kahden viikon ilmainen kokeilu ja en jäänyt mitenkään tappiolle,kerrankin.

• sitten suosittelisit?

Onko DNA parempi?

• oobetimer
      • hfdhgfjdk

Miksi ihmeessä vielä näitä wvdialeita kun kaksi uusinta Ubuntua toimii ilman sudoilua. Järjestelmä itse ohjaa asennuksen jälkeen yhteyden asetukset. Kaikkiko pitää tehdä hankalimman kautta? PIN-koodin olen poistanut käytöstä, mutta varmaan silläkin toimii.

• Siksi että
        hfdhgfjdk kirjoitti:

Miksi ihmeessä vielä näitä wvdialeita kun kaksi uusinta Ubuntua toimii ilman sudoilua. Järjestelmä itse ohjaa asennuksen jälkeen yhteyden asetukset. Kaikkiko pitää tehdä hankalimman kautta? PIN-koodin olen poistanut käytöstä, mutta varmaan silläkin toimii.

8.04 ei kuulu näihin kahteen uusimpaan Ubuntuun.

• hgdjhgkd
        Siksi että kirjoitti:

8.04 ei kuulu näihin kahteen uusimpaan Ubuntuun.

8.04:ssä, kuten ko. nimimerkki hyvin tietää, usb-modeemi asentuu automaattisesti ILMAN sudoilua.

• Haluan oppia

Minulla on tuo sama tikku ja Ubuntu 9.04 jossa se tunnistuu ja luo uuden yhteyden ja kyselee PIN koodit mutta netti ei kuitenkaan toimi :( Mitkä ovat oikeat asetukset tälle tikulle?

• pois käytöstä

vaikka Windowsin puolella ja kuulemma sen saa omalla puhelimellaankin tehtyä. Kysele operaattoriltasi asetuksista.

• tietää?
        pois käytöstä kirjoitti:

vaikka Windowsin puolella ja kuulemma sen saa omalla puhelimellaankin tehtyä. Kysele operaattoriltasi asetuksista.

..ei yhtään mitään! Käykää nyt Elisan sivuilla sieltä selviä mitkä käyttikset on heidän hallinnassa. Ja sama se on muidenkin operaattoreiden laita Suomessa. "Ota PIN pois käytöstä" Ei muuten auta, kun mulla on pois myös tuokin. Ja nettiin en ole pääsyt kolmella eri Linux-jakelulla. Tälläkin yritin just. Joka olisi Huawei 220 ja 270 sopivat määritelmät?(tiedä sitten toimiiko edes noissakaan) [Dialer Defaults] Modem = /dev/ttyUSB0 Init = AT CGDCONT=1,"IP","internet","0.0.0.0",0,0 Phone = *99***1# Username = rlnet Password = internet New PPPD = yes Tämä olisi kuulemma Elisalle! Mutta aina vaan saa käyttää Vistaa Huawei E 160E:n kanssa?

• TSy

Siis E160E (Saunalahti) ja Ubuntu 9.04 (myös Xubuntu 9.04) toimivat yhdessä tosi hyvin 3G verkossa.

Ei tarvitse säädellä mitään asetuksia.

• minullakaan
        TSy kirjoitti:

Siis E160E (Saunalahti) ja Ubuntu 9.04 (myös Xubuntu 9.04) toimivat yhdessä tosi hyvin 3G verkossa.

Ei tarvitse säädellä mitään asetuksia.

Kyllä ubuntu 8.10 tunnisti tikun, muttei lähtenyt pelittämään. Kyselin imei-koodiakin pin-koodin lisäksi. (Saunalahti H160E). Olisko lisävihjettä

• --->
        minullakaan kirjoitti:

Kyllä ubuntu 8.10 tunnisti tikun, muttei lähtenyt pelittämään. Kyselin imei-koodiakin pin-koodin lisäksi. (Saunalahti H160E). Olisko lisävihjettä

...SIM-kortti omaan puhelimeesi ja valitse asetuksista PIN-koodin kysely pois päältä! Noin tein minä ja ei kysellyt kuin operaattorin ja pian oltiin netissä.

Kun hankin "mokkulan" otin sen paketin missä tarjolla oli Huawei E220, tutkin ensin hiukan Ubuntu foorumilla ja muualla linuxkäyttäjien kokemuksia.

Kyllä teidän tikut pelittämään saadaan, kannattaa ottaa asia esille paremalla plantaasilla:
        http://forum.ubuntu-fi.org/

• tupakkitauko?
        ---> kirjoitti:

...SIM-kortti omaan puhelimeesi ja valitse asetuksista PIN-koodin kysely pois päältä! Noin tein minä ja ei kysellyt kuin operaattorin ja pian oltiin netissä.

Kun hankin "mokkulan" otin sen paketin missä tarjolla oli Huawei E220, tutkin ensin hiukan Ubuntu foorumilla ja muualla linuxkäyttäjien kokemuksia.

Kyllä teidän tikut pelittämään saadaan, kannattaa ottaa asia esille paremalla plantaasilla:
        http://forum.ubuntu-fi.org/

Vähän salaattia naamaan ja hermosavut, kas kummaa restartin jälkeen toimii yksinkertaisen helposti. Piti vaan palkista valita yhteys. Kiitos rohkaisusta!

• tukee tuota tikkua

suoraan. Suosittelen.

• Uninen

Vanhat viestit pompsahtaa uusiksi :D:D:D
      hienoa hienoa:)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      208
      3286
    2. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      239
      1658
    3. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      97
      1513
    4. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
      Ikävä
      92
      1409
    5. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      46
      1354
    6. Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen

No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.
      Maailman menoa
      160
      1276
    7. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      12
      1208
    8. Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!

"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze
      Maailman menoa
      123
      1039
    9. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      89
      942
    10. Tuntuu liian hankalalta

Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.
      Ikävä
      55
      872
    Aihe