Huawei E160E

Juikka

Miten saa toimimaan Ubuntu 8.04:ssa?

15

3589

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Skunkinj mies

Tuli mullakin Elisan mukana mutta emo on niin vanha ettei se tunnistanut sitä.Onneksi oli se kahden viikon ilmainen kokeilu ja en jäänyt mitenkään tappiolle,kerrankin.

• sitten suosittelisit?

Onko DNA parempi?

• oobetimer
      • hfdhgfjdk

Miksi ihmeessä vielä näitä wvdialeita kun kaksi uusinta Ubuntua toimii ilman sudoilua. Järjestelmä itse ohjaa asennuksen jälkeen yhteyden asetukset. Kaikkiko pitää tehdä hankalimman kautta? PIN-koodin olen poistanut käytöstä, mutta varmaan silläkin toimii.

• Siksi että
        hfdhgfjdk kirjoitti:

Miksi ihmeessä vielä näitä wvdialeita kun kaksi uusinta Ubuntua toimii ilman sudoilua. Järjestelmä itse ohjaa asennuksen jälkeen yhteyden asetukset. Kaikkiko pitää tehdä hankalimman kautta? PIN-koodin olen poistanut käytöstä, mutta varmaan silläkin toimii.

8.04 ei kuulu näihin kahteen uusimpaan Ubuntuun.

• hgdjhgkd
        Siksi että kirjoitti:

8.04 ei kuulu näihin kahteen uusimpaan Ubuntuun.

8.04:ssä, kuten ko. nimimerkki hyvin tietää, usb-modeemi asentuu automaattisesti ILMAN sudoilua.

• Haluan oppia

Minulla on tuo sama tikku ja Ubuntu 9.04 jossa se tunnistuu ja luo uuden yhteyden ja kyselee PIN koodit mutta netti ei kuitenkaan toimi :( Mitkä ovat oikeat asetukset tälle tikulle?

• pois käytöstä

vaikka Windowsin puolella ja kuulemma sen saa omalla puhelimellaankin tehtyä. Kysele operaattoriltasi asetuksista.

• tietää?
        pois käytöstä kirjoitti:

vaikka Windowsin puolella ja kuulemma sen saa omalla puhelimellaankin tehtyä. Kysele operaattoriltasi asetuksista.

..ei yhtään mitään! Käykää nyt Elisan sivuilla sieltä selviä mitkä käyttikset on heidän hallinnassa. Ja sama se on muidenkin operaattoreiden laita Suomessa. "Ota PIN pois käytöstä" Ei muuten auta, kun mulla on pois myös tuokin. Ja nettiin en ole pääsyt kolmella eri Linux-jakelulla. Tälläkin yritin just. Joka olisi Huawei 220 ja 270 sopivat määritelmät?(tiedä sitten toimiiko edes noissakaan) [Dialer Defaults] Modem = /dev/ttyUSB0 Init = AT CGDCONT=1,"IP","internet","0.0.0.0",0,0 Phone = *99***1# Username = rlnet Password = internet New PPPD = yes Tämä olisi kuulemma Elisalle! Mutta aina vaan saa käyttää Vistaa Huawei E 160E:n kanssa?

• TSy

Siis E160E (Saunalahti) ja Ubuntu 9.04 (myös Xubuntu 9.04) toimivat yhdessä tosi hyvin 3G verkossa.

Ei tarvitse säädellä mitään asetuksia.

• minullakaan
        TSy kirjoitti:

Siis E160E (Saunalahti) ja Ubuntu 9.04 (myös Xubuntu 9.04) toimivat yhdessä tosi hyvin 3G verkossa.

Ei tarvitse säädellä mitään asetuksia.

Kyllä ubuntu 8.10 tunnisti tikun, muttei lähtenyt pelittämään. Kyselin imei-koodiakin pin-koodin lisäksi. (Saunalahti H160E). Olisko lisävihjettä

• --->
        minullakaan kirjoitti:

Kyllä ubuntu 8.10 tunnisti tikun, muttei lähtenyt pelittämään. Kyselin imei-koodiakin pin-koodin lisäksi. (Saunalahti H160E). Olisko lisävihjettä

...SIM-kortti omaan puhelimeesi ja valitse asetuksista PIN-koodin kysely pois päältä! Noin tein minä ja ei kysellyt kuin operaattorin ja pian oltiin netissä.

Kun hankin "mokkulan" otin sen paketin missä tarjolla oli Huawei E220, tutkin ensin hiukan Ubuntu foorumilla ja muualla linuxkäyttäjien kokemuksia.

Kyllä teidän tikut pelittämään saadaan, kannattaa ottaa asia esille paremalla plantaasilla:
        http://forum.ubuntu-fi.org/

• tupakkitauko?
        ---> kirjoitti:

...SIM-kortti omaan puhelimeesi ja valitse asetuksista PIN-koodin kysely pois päältä! Noin tein minä ja ei kysellyt kuin operaattorin ja pian oltiin netissä.

Kun hankin "mokkulan" otin sen paketin missä tarjolla oli Huawei E220, tutkin ensin hiukan Ubuntu foorumilla ja muualla linuxkäyttäjien kokemuksia.

Kyllä teidän tikut pelittämään saadaan, kannattaa ottaa asia esille paremalla plantaasilla:
        http://forum.ubuntu-fi.org/

Vähän salaattia naamaan ja hermosavut, kas kummaa restartin jälkeen toimii yksinkertaisen helposti. Piti vaan palkista valita yhteys. Kiitos rohkaisusta!

• tukee tuota tikkua

suoraan. Suosittelen.

• Uninen

Vanhat viestit pompsahtaa uusiksi :D:D:D
      hienoa hienoa:)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      120
      1767
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1588
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      48
      1099
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      43
      984
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      929
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      856
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      44
      822
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      780
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      778
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      760
    Aihe