Miten saa toimimaan Ubuntu 8.04:ssa?
Huawei E160E
15
3589
Vastaukset
- Skunkinj mies
Tuli mullakin Elisan mukana mutta emo on niin vanha ettei se tunnistanut sitä.Onneksi oli se kahden viikon ilmainen kokeilu ja en jäänyt mitenkään tappiolle,kerrankin.
- sitten suosittelisit?
Onko DNA parempi?
- oobetimer
Oletan että huawei e160 toimii jokseenkin samalla tavalla kuin e220, joten eiköhän se toimi wvdial-ohjelmalla :) http://debian-fi.eu/foorumi/viewtopic.php?f=12&t=10
- hfdhgfjdk
Miksi ihmeessä vielä näitä wvdialeita kun kaksi uusinta Ubuntua toimii ilman sudoilua. Järjestelmä itse ohjaa asennuksen jälkeen yhteyden asetukset. Kaikkiko pitää tehdä hankalimman kautta? PIN-koodin olen poistanut käytöstä, mutta varmaan silläkin toimii.
- Siksi että
hfdhgfjdk kirjoitti:
Miksi ihmeessä vielä näitä wvdialeita kun kaksi uusinta Ubuntua toimii ilman sudoilua. Järjestelmä itse ohjaa asennuksen jälkeen yhteyden asetukset. Kaikkiko pitää tehdä hankalimman kautta? PIN-koodin olen poistanut käytöstä, mutta varmaan silläkin toimii.
8.04 ei kuulu näihin kahteen uusimpaan Ubuntuun.
- hgdjhgkd
Siksi että kirjoitti:
8.04 ei kuulu näihin kahteen uusimpaan Ubuntuun.
8.04:ssä, kuten ko. nimimerkki hyvin tietää, usb-modeemi asentuu automaattisesti ILMAN sudoilua.
- Haluan oppia
Minulla on tuo sama tikku ja Ubuntu 9.04 jossa se tunnistuu ja luo uuden yhteyden ja kyselee PIN koodit mutta netti ei kuitenkaan toimi :( Mitkä ovat oikeat asetukset tälle tikulle?
- pois käytöstä
vaikka Windowsin puolella ja kuulemma sen saa omalla puhelimellaankin tehtyä. Kysele operaattoriltasi asetuksista.
- tietää?
pois käytöstä kirjoitti:
vaikka Windowsin puolella ja kuulemma sen saa omalla puhelimellaankin tehtyä. Kysele operaattoriltasi asetuksista.
..ei yhtään mitään! Käykää nyt Elisan sivuilla sieltä selviä mitkä käyttikset on heidän hallinnassa. Ja sama se on muidenkin operaattoreiden laita Suomessa. "Ota PIN pois käytöstä" Ei muuten auta, kun mulla on pois myös tuokin. Ja nettiin en ole pääsyt kolmella eri Linux-jakelulla. Tälläkin yritin just. Joka olisi Huawei 220 ja 270 sopivat määritelmät?(tiedä sitten toimiiko edes noissakaan) [Dialer Defaults] Modem = /dev/ttyUSB0 Init = AT CGDCONT=1,"IP","internet","0.0.0.0",0,0 Phone = *99***1# Username = rlnet Password = internet New PPPD = yes Tämä olisi kuulemma Elisalle! Mutta aina vaan saa käyttää Vistaa Huawei E 160E:n kanssa?
- TSy
Siis E160E (Saunalahti) ja Ubuntu 9.04 (myös Xubuntu 9.04) toimivat yhdessä tosi hyvin 3G verkossa.
Ei tarvitse säädellä mitään asetuksia. - minullakaan
TSy kirjoitti:
Siis E160E (Saunalahti) ja Ubuntu 9.04 (myös Xubuntu 9.04) toimivat yhdessä tosi hyvin 3G verkossa.
Ei tarvitse säädellä mitään asetuksia.Kyllä ubuntu 8.10 tunnisti tikun, muttei lähtenyt pelittämään. Kyselin imei-koodiakin pin-koodin lisäksi. (Saunalahti H160E). Olisko lisävihjettä
- --->
minullakaan kirjoitti:
Kyllä ubuntu 8.10 tunnisti tikun, muttei lähtenyt pelittämään. Kyselin imei-koodiakin pin-koodin lisäksi. (Saunalahti H160E). Olisko lisävihjettä
...SIM-kortti omaan puhelimeesi ja valitse asetuksista PIN-koodin kysely pois päältä! Noin tein minä ja ei kysellyt kuin operaattorin ja pian oltiin netissä.
Kun hankin "mokkulan" otin sen paketin missä tarjolla oli Huawei E220, tutkin ensin hiukan Ubuntu foorumilla ja muualla linuxkäyttäjien kokemuksia.
Kyllä teidän tikut pelittämään saadaan, kannattaa ottaa asia esille paremalla plantaasilla:
http://forum.ubuntu-fi.org/ - tupakkitauko?
---> kirjoitti:
...SIM-kortti omaan puhelimeesi ja valitse asetuksista PIN-koodin kysely pois päältä! Noin tein minä ja ei kysellyt kuin operaattorin ja pian oltiin netissä.
Kun hankin "mokkulan" otin sen paketin missä tarjolla oli Huawei E220, tutkin ensin hiukan Ubuntu foorumilla ja muualla linuxkäyttäjien kokemuksia.
Kyllä teidän tikut pelittämään saadaan, kannattaa ottaa asia esille paremalla plantaasilla:
http://forum.ubuntu-fi.org/Vähän salaattia naamaan ja hermosavut, kas kummaa restartin jälkeen toimii yksinkertaisen helposti. Piti vaan palkista valita yhteys. Kiitos rohkaisusta!
- tukee tuota tikkua
suoraan. Suosittelen.
- Uninen
Vanhat viestit pompsahtaa uusiksi :D:D:D
hienoa hienoa:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201767
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991588Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy481099Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?43984Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29929Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50856Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s44822Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37780Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56778Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37760