MYYDÄÄN!! NISSAN PRIMERA 2.0 -91 200e!!

Regu100

Myytävänä tosiaan tekniikaltaan toimiva hyväkuntoinen Nissan Primera 2.0 vm 91. Vikoja ei ole muutakuin pieni vuoto pakoputkessa joka tosin helposti korjattavissa. Leimaa ensi syyskuuhun asti jäljellä. Mukaan kuuluvissa kesä renkaissa aluvanteet ja halutessaan lisänä myyn michelini talvirenkaat erikseen 100e. tuohon auton hintaan en sisällä niitä koska ovat aivan uudet 2 kk vanhat eli aika bränikät ja maksoivat 250e. Tampere : ) Otahan yhteyttä mikäli kiinnostaa!!! [email protected]

1

861

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tarvetta pikkuajon autol

Hei !

Vieläkö Primera on myymättä. Täällä Seinäjoella olisi Nissanin ystävä joka
      on kiinnostunut tositarkoituksella siitä autosta.

Toimin tässä kuuron henkilön tulkkina. Voit soittaa minun numeroon 045 6527762.

Soita mahdollisimman pian.

Tulkki Arja KAnto

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      127
      6332
    2. Yleltä tyrmäävä uutinen

Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/74
      Luterilaisuus
      581
      2297
    3. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      46
      1560
    4. Pakko kertoa mies

Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti
      Ikävä
      112
      1318
    5. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      88
      1186
    6. Miten koskettaisit häntä?

Miten lähestyisit jos hän olisi lähelläsi nyt..
      Ikävä
      66
      1038
    7. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      48
      1035
    8. Tiesitkö mies

Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll
      Ikävä
      64
      1010
    9. Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain

muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.
      Tuusniemi
      27
      968
    10. Mitä ajattelet

Kaivattusi uskosta tai onko hän uskossa?
      Ikävä
      63
      946
    Aihe