Minun visa vaihtu uuteen, siis vimenen käyttöpäivä oli huhtikuussa . Nyt minun uusi korttini ei toimi skypellä Tulee vaan sen vanhankortin numero joka on jokuoletettu. Sitten on myös tavalinen pankki siirto poistunut valikosta. Milläs nyt saisin rahaa cretitilleni. Apua! Olen käyttänyt skypee jo 4 vuotta joten jotain huononuksia on tullu tuon uusitun version mukana. Olen kuullu että R kioskistakin vois maksaa skypen , onkohan asiassa perää? Ainiin minä käytän kyllä sitä vanhaa versiota. Tänne palstalekin voi neuvon pistää. Minulle voi vaikka soitaa neuvon skype nimelläni, joka on Pentti9645. Kiitos neuvoista.
Mitäs pitäs toimia?
4
915
Vastaukset
- ..nii-iin..
Kortissahan on takana ne ns. varmistusnumerosarja (kolme numeroa ainakin minun kortissa), jos sitä nyt sillä nimellä kutsutaan, muutat tiedot niin pitäisi taas pelittää.
- Mutta kun..
Skypen valikosta ei tule muuta kun se vanha visan numero. Millä helkutin konstilla saan sen pois? Luulisin toimivan sen jälkeen. Mutta en saa uutta visanumeroa milään konstilla. Uutta kun syötän niin ei ota vastaan. Ihme juttu. Oliskohan tuo skypen vanha versio, jotenkin esteenä? Voiko ostaa jotenkin muuten -vaikkapa Rkioskista? Lisä apua tarvittis jostain löytää....
- Skypettäjä
Mutta kun.. kirjoitti:
Skypen valikosta ei tule muuta kun se vanha visan numero. Millä helkutin konstilla saan sen pois? Luulisin toimivan sen jälkeen. Mutta en saa uutta visanumeroa milään konstilla. Uutta kun syötän niin ei ota vastaan. Ihme juttu. Oliskohan tuo skypen vanha versio, jotenkin esteenä? Voiko ostaa jotenkin muuten -vaikkapa Rkioskista? Lisä apua tarvittis jostain löytää....
Uudessa versiossa voi ainakin vaihtaa maksutapaa. Mene oma tili hallintaan ja osta skype aikaa, siellä on kohta muuta maksutapaa poista entinen ja laita uusi!! Skype versio 4.0.0.226
- Sitä uutta versioo.
Skypettäjä kirjoitti:
Uudessa versiossa voi ainakin vaihtaa maksutapaa. Mene oma tili hallintaan ja osta skype aikaa, siellä on kohta muuta maksutapaa poista entinen ja laita uusi!! Skype versio 4.0.0.226
Kun tuo vanha on jotenkin jumissa. Muuten toimii oikeenhyvin, mutta se retitin lataaminen onnyt huonoa. Kiitos neuvoista...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1221251
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa283929- 43835
- 33621
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html144600- 38577
- 52551
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244528508Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44491Wille antoi juuri potkut 29 suojatyöläiselle!
Soste aloittaa yt:t, jos kaikki menee hyvin, niin 29 suojatyöläistä 31:sta saa kenkää. Mitäpä sostelaiset jos menisitte238461