Mitäs pitäs toimia?

Skype cretittiä

Minun visa vaihtu uuteen, siis vimenen käyttöpäivä oli huhtikuussa . Nyt minun uusi korttini ei toimi skypellä Tulee vaan sen vanhankortin numero joka on jokuoletettu. Sitten on myös tavalinen pankki siirto poistunut valikosta. Milläs nyt saisin rahaa cretitilleni. Apua! Olen käyttänyt skypee jo 4 vuotta joten jotain huononuksia on tullu tuon uusitun version mukana. Olen kuullu että R kioskistakin vois maksaa skypen , onkohan asiassa perää? Ainiin minä käytän kyllä sitä vanhaa versiota. Tänne palstalekin voi neuvon pistää. Minulle voi vaikka soitaa neuvon skype nimelläni, joka on Pentti9645. Kiitos neuvoista.

4

762

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ..nii-iin..

Kortissahan on takana ne ns. varmistusnumerosarja (kolme numeroa ainakin minun kortissa), jos sitä nyt sillä nimellä kutsutaan, muutat tiedot niin pitäisi taas pelittää.

• Mutta kun..

Skypen valikosta ei tule muuta kun se vanha visan numero. Millä helkutin konstilla saan sen pois? Luulisin toimivan sen jälkeen. Mutta en saa uutta visanumeroa milään konstilla. Uutta kun syötän niin ei ota vastaan. Ihme juttu. Oliskohan tuo skypen vanha versio, jotenkin esteenä? Voiko ostaa jotenkin muuten -vaikkapa Rkioskista? Lisä apua tarvittis jostain löytää....

• Skypettäjä
        Mutta kun.. kirjoitti:

Skypen valikosta ei tule muuta kun se vanha visan numero. Millä helkutin konstilla saan sen pois? Luulisin toimivan sen jälkeen. Mutta en saa uutta visanumeroa milään konstilla. Uutta kun syötän niin ei ota vastaan. Ihme juttu. Oliskohan tuo skypen vanha versio, jotenkin esteenä? Voiko ostaa jotenkin muuten -vaikkapa Rkioskista? Lisä apua tarvittis jostain löytää....

Uudessa versiossa voi ainakin vaihtaa maksutapaa. Mene oma tili hallintaan ja osta skype aikaa, siellä on kohta muuta maksutapaa poista entinen ja laita uusi!! Skype versio 4.0.0.226

• Sitä uutta versioo.
        Skypettäjä kirjoitti:

Uudessa versiossa voi ainakin vaihtaa maksutapaa. Mene oma tili hallintaan ja osta skype aikaa, siellä on kohta muuta maksutapaa poista entinen ja laita uusi!! Skype versio 4.0.0.226

Kun tuo vanha on jotenkin jumissa. Muuten toimii oikeenhyvin, mutta se retitin lataaminen onnyt huonoa. Kiitos neuvoista...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      138
      10732
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      52
      5150
    3. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      45
      2353
    4. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      114
      2219
    5. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      29
      2063
    6. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1661
    7. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      41
      1482
    8. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      29
      1174
    9. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      34
      1133
    10. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      55
      1034
    Aihe