Mitäs pitäs toimia?

Skype cretittiä

Minun visa vaihtu uuteen, siis vimenen käyttöpäivä oli huhtikuussa . Nyt minun uusi korttini ei toimi skypellä Tulee vaan sen vanhankortin numero joka on jokuoletettu. Sitten on myös tavalinen pankki siirto poistunut valikosta. Milläs nyt saisin rahaa cretitilleni. Apua! Olen käyttänyt skypee jo 4 vuotta joten jotain huononuksia on tullu tuon uusitun version mukana. Olen kuullu että R kioskistakin vois maksaa skypen , onkohan asiassa perää? Ainiin minä käytän kyllä sitä vanhaa versiota. Tänne palstalekin voi neuvon pistää. Minulle voi vaikka soitaa neuvon skype nimelläni, joka on Pentti9645. Kiitos neuvoista.

4

915

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ..nii-iin..

      Kortissahan on takana ne ns. varmistusnumerosarja (kolme numeroa ainakin minun kortissa), jos sitä nyt sillä nimellä kutsutaan, muutat tiedot niin pitäisi taas pelittää.

      • Mutta kun..

        Skypen valikosta ei tule muuta kun se vanha visan numero. Millä helkutin konstilla saan sen pois? Luulisin toimivan sen jälkeen. Mutta en saa uutta visanumeroa milään konstilla. Uutta kun syötän niin ei ota vastaan. Ihme juttu. Oliskohan tuo skypen vanha versio, jotenkin esteenä? Voiko ostaa jotenkin muuten -vaikkapa Rkioskista? Lisä apua tarvittis jostain löytää....


      • Skypettäjä
        Mutta kun.. kirjoitti:

        Skypen valikosta ei tule muuta kun se vanha visan numero. Millä helkutin konstilla saan sen pois? Luulisin toimivan sen jälkeen. Mutta en saa uutta visanumeroa milään konstilla. Uutta kun syötän niin ei ota vastaan. Ihme juttu. Oliskohan tuo skypen vanha versio, jotenkin esteenä? Voiko ostaa jotenkin muuten -vaikkapa Rkioskista? Lisä apua tarvittis jostain löytää....

        Uudessa versiossa voi ainakin vaihtaa maksutapaa. Mene oma tili hallintaan ja osta skype aikaa, siellä on kohta muuta maksutapaa poista entinen ja laita uusi!! Skype versio 4.0.0.226


      • Sitä uutta versioo.
        Skypettäjä kirjoitti:

        Uudessa versiossa voi ainakin vaihtaa maksutapaa. Mene oma tili hallintaan ja osta skype aikaa, siellä on kohta muuta maksutapaa poista entinen ja laita uusi!! Skype versio 4.0.0.226

        Kun tuo vanha on jotenkin jumissa. Muuten toimii oikeenhyvin, mutta se retitin lataaminen onnyt huonoa. Kiitos neuvoista...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe