Mitäs pitäs toimia?

Skype cretittiä

Minun visa vaihtu uuteen, siis vimenen käyttöpäivä oli huhtikuussa . Nyt minun uusi korttini ei toimi skypellä Tulee vaan sen vanhankortin numero joka on jokuoletettu. Sitten on myös tavalinen pankki siirto poistunut valikosta. Milläs nyt saisin rahaa cretitilleni. Apua! Olen käyttänyt skypee jo 4 vuotta joten jotain huononuksia on tullu tuon uusitun version mukana. Olen kuullu että R kioskistakin vois maksaa skypen , onkohan asiassa perää? Ainiin minä käytän kyllä sitä vanhaa versiota. Tänne palstalekin voi neuvon pistää. Minulle voi vaikka soitaa neuvon skype nimelläni, joka on Pentti9645. Kiitos neuvoista.

4

915

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ..nii-iin..

      Kortissahan on takana ne ns. varmistusnumerosarja (kolme numeroa ainakin minun kortissa), jos sitä nyt sillä nimellä kutsutaan, muutat tiedot niin pitäisi taas pelittää.

      • Mutta kun..

        Skypen valikosta ei tule muuta kun se vanha visan numero. Millä helkutin konstilla saan sen pois? Luulisin toimivan sen jälkeen. Mutta en saa uutta visanumeroa milään konstilla. Uutta kun syötän niin ei ota vastaan. Ihme juttu. Oliskohan tuo skypen vanha versio, jotenkin esteenä? Voiko ostaa jotenkin muuten -vaikkapa Rkioskista? Lisä apua tarvittis jostain löytää....


      • Skypettäjä
        Mutta kun.. kirjoitti:

        Skypen valikosta ei tule muuta kun se vanha visan numero. Millä helkutin konstilla saan sen pois? Luulisin toimivan sen jälkeen. Mutta en saa uutta visanumeroa milään konstilla. Uutta kun syötän niin ei ota vastaan. Ihme juttu. Oliskohan tuo skypen vanha versio, jotenkin esteenä? Voiko ostaa jotenkin muuten -vaikkapa Rkioskista? Lisä apua tarvittis jostain löytää....

        Uudessa versiossa voi ainakin vaihtaa maksutapaa. Mene oma tili hallintaan ja osta skype aikaa, siellä on kohta muuta maksutapaa poista entinen ja laita uusi!! Skype versio 4.0.0.226


      • Sitä uutta versioo.
        Skypettäjä kirjoitti:

        Uudessa versiossa voi ainakin vaihtaa maksutapaa. Mene oma tili hallintaan ja osta skype aikaa, siellä on kohta muuta maksutapaa poista entinen ja laita uusi!! Skype versio 4.0.0.226

        Kun tuo vanha on jotenkin jumissa. Muuten toimii oikeenhyvin, mutta se retitin lataaminen onnyt huonoa. Kiitos neuvoista...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      122
      1251
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      283
      929
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      835
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      33
      621
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      144
      600
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      577
    7. 52
      551
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      508
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      491
    10. Wille antoi juuri potkut 29 suojatyöläiselle!

      Soste aloittaa yt:t, jos kaikki menee hyvin, niin 29 suojatyöläistä 31:sta saa kenkää. Mitäpä sostelaiset jos menisitte
      Maailman menoa
      238
      461
    Aihe