Minun visa vaihtu uuteen, siis vimenen käyttöpäivä oli huhtikuussa . Nyt minun uusi korttini ei toimi skypellä Tulee vaan sen vanhankortin numero joka on jokuoletettu. Sitten on myös tavalinen pankki siirto poistunut valikosta. Milläs nyt saisin rahaa cretitilleni. Apua! Olen käyttänyt skypee jo 4 vuotta joten jotain huononuksia on tullu tuon uusitun version mukana. Olen kuullu että R kioskistakin vois maksaa skypen , onkohan asiassa perää? Ainiin minä käytän kyllä sitä vanhaa versiota. Tänne palstalekin voi neuvon pistää. Minulle voi vaikka soitaa neuvon skype nimelläni, joka on Pentti9645. Kiitos neuvoista.
Mitäs pitäs toimia?
4
915
Vastaukset
- ..nii-iin..
Kortissahan on takana ne ns. varmistusnumerosarja (kolme numeroa ainakin minun kortissa), jos sitä nyt sillä nimellä kutsutaan, muutat tiedot niin pitäisi taas pelittää.
- Mutta kun..
Skypen valikosta ei tule muuta kun se vanha visan numero. Millä helkutin konstilla saan sen pois? Luulisin toimivan sen jälkeen. Mutta en saa uutta visanumeroa milään konstilla. Uutta kun syötän niin ei ota vastaan. Ihme juttu. Oliskohan tuo skypen vanha versio, jotenkin esteenä? Voiko ostaa jotenkin muuten -vaikkapa Rkioskista? Lisä apua tarvittis jostain löytää....
- Skypettäjä
Mutta kun.. kirjoitti:
Skypen valikosta ei tule muuta kun se vanha visan numero. Millä helkutin konstilla saan sen pois? Luulisin toimivan sen jälkeen. Mutta en saa uutta visanumeroa milään konstilla. Uutta kun syötän niin ei ota vastaan. Ihme juttu. Oliskohan tuo skypen vanha versio, jotenkin esteenä? Voiko ostaa jotenkin muuten -vaikkapa Rkioskista? Lisä apua tarvittis jostain löytää....
Uudessa versiossa voi ainakin vaihtaa maksutapaa. Mene oma tili hallintaan ja osta skype aikaa, siellä on kohta muuta maksutapaa poista entinen ja laita uusi!! Skype versio 4.0.0.226
- Sitä uutta versioo.
Skypettäjä kirjoitti:
Uudessa versiossa voi ainakin vaihtaa maksutapaa. Mene oma tili hallintaan ja osta skype aikaa, siellä on kohta muuta maksutapaa poista entinen ja laita uusi!! Skype versio 4.0.0.226
Kun tuo vanha on jotenkin jumissa. Muuten toimii oikeenhyvin, mutta se retitin lataaminen onnyt huonoa. Kiitos neuvoista...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa108867"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276667- 71617
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73593Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54536Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33493- 72483