Onkos kenelläkään ideoita, miten asuntoauton kanssa kannattaa Super Rallyn aikana liikuskella ja parkeerata? Alueelle ei kuitenkaan sen kanssa pääse. Huoltoauto on kuitenkin oltava, jotta pelit ja vehkeet saadaan mukavasti kulkemaan. Muuta ei oikeastaan tarvitse kuin sähkötolpan ja parkin mahdollisimman läheltä tapahtuma-aluetta. Hiukan vaikea vain järjestellä täältä pääkaupunkiseudulta päin. Soittelin tuossa Etelä-Pohjanmaan Matkailuun ja he kertoivat, että lähin mahdollinen paikka autolle on 4 kilometrin päässä. Voihan sitä aina kadun kulmaankin jättää, mutta sitten auton on oltava kylmänä, jos neljän päivän jälkeen aikoo vielä sen kanssa huristella kotia päinkin. Jos siis jollakin on hyvät tietoudet asiasta tai muuten tulee loistavia ideoita, olisi niitä mukava myös kuulla. Kiitos jo etukäteen!
Super Rally 2009 ja huoltoautot
12
1429
Vastaukset
- Pannari
Mix ihmeessä ihmeessä noi HD,t tarvii aina ja jokaiseen vähänkin pitempään reissuun huoltoauton mukaan?.Pitääkö olla autollinen varaosia mukana?,ja eikö ne kestä lastata mitään matkatavaroita pyörän päälle?.Ihmejuttu...minä olen matkaillut jo vuosia myös ulkomailla,enkä ole koskaan tarvinnut mitään huoltoautoo ajamaan perääni.Mutta ajokkina onkin SE parempi pannari.
- Kyss
Vieläkö sitä pannaria tehdään unkarissa?
- tiedä
Kyss kirjoitti:
Vieläkö sitä pannaria tehdään unkarissa?
Tehdäänkö? mutta mulla toi Hondan pannari eli Paneuropean!.
- lplpp
tiedä kirjoitti:
Tehdäänkö? mutta mulla toi Hondan pannari eli Paneuropean!.
sehän on se homorunkkareiden mopedi
- nyt nyt
lplpp kirjoitti:
sehän on se homorunkkareiden mopedi
Siellä HD-leirissähän sitä ollaan aina NIIN broterhuud ja käsi kaverin kaulalla ja toinen kait kaverin munissa!.
- mc-hemmo
nyt nyt kirjoitti:
Siellä HD-leirissähän sitä ollaan aina NIIN broterhuud ja käsi kaverin kaulalla ja toinen kait kaverin munissa!.
Ootko käynyt kattomassa vai kuvitteletko vaan?
- aikoo..
ajaa eurooppaan tarttee rekan mukaan täynnä varaosia. paskoja pyöriä.
- käsi munissa
mc-hemmo kirjoitti:
Ootko käynyt kattomassa vai kuvitteletko vaan?
Oon ollu mukana käsi munissa.
Aina ei kyllä päältä näe, onko joku mies vai nainen, yhtä pitkät ledjut molemmilla.
- ex-motoristi
Olipas masentavaa, Super Rally, julkisuus luokitteli rikollisjengiksi ja siksi poliisin karhuryhmäkin pyöri kuvioissa. Liian harhaanjohtava nimi tapahtumalle.
JuoppoRally kuvaisi tapahtumaa paremmin. Satuin käymään paikanpäälle ja kyllä HD- porukka on häpeäksi oikeille motoristeille!- ostaa
HD:n. Sen verta suuria tunteita tuntuu kyseinen menopeli herättävän.
- viinoja rahtaamaan
Eihän harrikalla pysty koko pitkän viikonlopun viinoja rahtaamaan, joten siihen tarvitaan paku huoltoautoksi.
Tarvitseehan kuskien nestetasapainoakin huoltaa ;-)- nestetasapainoa..
ainakin seinäjoella huolletun.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k713839- 993466
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah773310Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia362618- 1141522
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361496Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221094Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421090Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi181046Itseään kannattaa tarkastella realistisesti ja
miettiä mihin ne rahkeet oikeesti riittää. Tyhmempikin ymmärtää että varakas ylemmän tason mies ei kelpuuta sellaista ku1181006