Onkos kenelläkään ideoita, miten asuntoauton kanssa kannattaa Super Rallyn aikana liikuskella ja parkeerata? Alueelle ei kuitenkaan sen kanssa pääse. Huoltoauto on kuitenkin oltava, jotta pelit ja vehkeet saadaan mukavasti kulkemaan. Muuta ei oikeastaan tarvitse kuin sähkötolpan ja parkin mahdollisimman läheltä tapahtuma-aluetta. Hiukan vaikea vain järjestellä täältä pääkaupunkiseudulta päin. Soittelin tuossa Etelä-Pohjanmaan Matkailuun ja he kertoivat, että lähin mahdollinen paikka autolle on 4 kilometrin päässä. Voihan sitä aina kadun kulmaankin jättää, mutta sitten auton on oltava kylmänä, jos neljän päivän jälkeen aikoo vielä sen kanssa huristella kotia päinkin. Jos siis jollakin on hyvät tietoudet asiasta tai muuten tulee loistavia ideoita, olisi niitä mukava myös kuulla. Kiitos jo etukäteen!
Super Rally 2009 ja huoltoautot
12
1393
Vastaukset
- Pannari
Mix ihmeessä ihmeessä noi HD,t tarvii aina ja jokaiseen vähänkin pitempään reissuun huoltoauton mukaan?.Pitääkö olla autollinen varaosia mukana?,ja eikö ne kestä lastata mitään matkatavaroita pyörän päälle?.Ihmejuttu...minä olen matkaillut jo vuosia myös ulkomailla,enkä ole koskaan tarvinnut mitään huoltoautoo ajamaan perääni.Mutta ajokkina onkin SE parempi pannari.
- Kyss
Vieläkö sitä pannaria tehdään unkarissa?
- tiedä
Kyss kirjoitti:
Vieläkö sitä pannaria tehdään unkarissa?
Tehdäänkö? mutta mulla toi Hondan pannari eli Paneuropean!.
- lplpp
tiedä kirjoitti:
Tehdäänkö? mutta mulla toi Hondan pannari eli Paneuropean!.
sehän on se homorunkkareiden mopedi
- nyt nyt
lplpp kirjoitti:
sehän on se homorunkkareiden mopedi
Siellä HD-leirissähän sitä ollaan aina NIIN broterhuud ja käsi kaverin kaulalla ja toinen kait kaverin munissa!.
- mc-hemmo
nyt nyt kirjoitti:
Siellä HD-leirissähän sitä ollaan aina NIIN broterhuud ja käsi kaverin kaulalla ja toinen kait kaverin munissa!.
Ootko käynyt kattomassa vai kuvitteletko vaan?
- aikoo..
ajaa eurooppaan tarttee rekan mukaan täynnä varaosia. paskoja pyöriä.
- käsi munissa
mc-hemmo kirjoitti:
Ootko käynyt kattomassa vai kuvitteletko vaan?
Oon ollu mukana käsi munissa.
Aina ei kyllä päältä näe, onko joku mies vai nainen, yhtä pitkät ledjut molemmilla.
- ex-motoristi
Olipas masentavaa, Super Rally, julkisuus luokitteli rikollisjengiksi ja siksi poliisin karhuryhmäkin pyöri kuvioissa. Liian harhaanjohtava nimi tapahtumalle.
JuoppoRally kuvaisi tapahtumaa paremmin. Satuin käymään paikanpäälle ja kyllä HD- porukka on häpeäksi oikeille motoristeille!- ostaa
HD:n. Sen verta suuria tunteita tuntuu kyseinen menopeli herättävän.
- viinoja rahtaamaan
Eihän harrikalla pysty koko pitkän viikonlopun viinoja rahtaamaan, joten siihen tarvitaan paku huoltoautoksi.
Tarvitseehan kuskien nestetasapainoakin huoltaa ;-)- nestetasapainoa..
ainakin seinäjoella huolletun.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1641516Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä281399Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701318Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2201189- 1281105
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3211051Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271037Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että291970- 76964
- 42959