Super Rally 2009 ja huoltoautot

Huoltojoukko

Onkos kenelläkään ideoita, miten asuntoauton kanssa kannattaa Super Rallyn aikana liikuskella ja parkeerata? Alueelle ei kuitenkaan sen kanssa pääse. Huoltoauto on kuitenkin oltava, jotta pelit ja vehkeet saadaan mukavasti kulkemaan. Muuta ei oikeastaan tarvitse kuin sähkötolpan ja parkin mahdollisimman läheltä tapahtuma-aluetta. Hiukan vaikea vain järjestellä täältä pääkaupunkiseudulta päin. Soittelin tuossa Etelä-Pohjanmaan Matkailuun ja he kertoivat, että lähin mahdollinen paikka autolle on 4 kilometrin päässä. Voihan sitä aina kadun kulmaankin jättää, mutta sitten auton on oltava kylmänä, jos neljän päivän jälkeen aikoo vielä sen kanssa huristella kotia päinkin. Jos siis jollakin on hyvät tietoudet asiasta tai muuten tulee loistavia ideoita, olisi niitä mukava myös kuulla. Kiitos jo etukäteen!

12

1421

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pannari

Mix ihmeessä ihmeessä noi HD,t tarvii aina ja jokaiseen vähänkin pitempään reissuun huoltoauton mukaan?.Pitääkö olla autollinen varaosia mukana?,ja eikö ne kestä lastata mitään matkatavaroita pyörän päälle?.Ihmejuttu...minä olen matkaillut jo vuosia myös ulkomailla,enkä ole koskaan tarvinnut mitään huoltoautoo ajamaan perääni.Mutta ajokkina onkin SE parempi pannari.

• Kyss

Vieläkö sitä pannaria tehdään unkarissa?

• tiedä
        Kyss kirjoitti:

Vieläkö sitä pannaria tehdään unkarissa?

Tehdäänkö? mutta mulla toi Hondan pannari eli Paneuropean!.

• lplpp
        tiedä kirjoitti:

Tehdäänkö? mutta mulla toi Hondan pannari eli Paneuropean!.

sehän on se homorunkkareiden mopedi

• nyt nyt
        lplpp kirjoitti:

sehän on se homorunkkareiden mopedi

Siellä HD-leirissähän sitä ollaan aina NIIN broterhuud ja käsi kaverin kaulalla ja toinen kait kaverin munissa!.

• mc-hemmo
        nyt nyt kirjoitti:

Siellä HD-leirissähän sitä ollaan aina NIIN broterhuud ja käsi kaverin kaulalla ja toinen kait kaverin munissa!.

Ootko käynyt kattomassa vai kuvitteletko vaan?

• aikoo..

ajaa eurooppaan tarttee rekan mukaan täynnä varaosia. paskoja pyöriä.

• käsi munissa
        mc-hemmo kirjoitti:

Ootko käynyt kattomassa vai kuvitteletko vaan?

Oon ollu mukana käsi munissa.
        Aina ei kyllä päältä näe, onko joku mies vai nainen, yhtä pitkät ledjut molemmilla.

• ex-motoristi

Olipas masentavaa, Super Rally, julkisuus luokitteli rikollisjengiksi ja siksi poliisin karhuryhmäkin pyöri kuvioissa. Liian harhaanjohtava nimi tapahtumalle.
      JuoppoRally kuvaisi tapahtumaa paremmin. Satuin käymään paikanpäälle ja kyllä HD- porukka on häpeäksi oikeille motoristeille!

• ostaa

HD:n. Sen verta suuria tunteita tuntuu kyseinen menopeli herättävän.

• viinoja rahtaamaan

Eihän harrikalla pysty koko pitkän viikonlopun viinoja rahtaamaan, joten siihen tarvitaan paku huoltoautoksi.
      Tarvitseehan kuskien nestetasapainoakin huoltaa ;-)

• nestetasapainoa..

ainakin seinäjoella huolletun.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      44
      2952
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      36
      2621
    3. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      53
      2584
    4. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      100
      2226
    5. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      48
      2084
    6. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      331
      1846
    7. Mitä haluat sanoa kaivatullesi?

Onko ikävä? Milloin näitte viimeksi?
      Ikävä
      150
      1546
    8. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      73
      1408
    9. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      23
      1178
    10. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      28
      1165
    Aihe