Hei! Tietääkö joku Lidlin vaipoista? Itse en pääse katsomaan vaippoja paikanpäälle, joten kysyn täältä. -Onko Lidlillä housuvaippoja vai pelkkiä teippivaippoja? -Onko isompia kokoja valikoimissa, siis yli 13 kg lapselle? Kiitos vastauksista! Sanna
Lidlin vaipat?
Mitä kokoja löytyy?
2
709
Vastaukset
- mun vastus ei näköjään tull...
Eli siis on housuvaippoja ja suurempi koko näytti mainoksessa olevan 15 kilosta eteenpäin.
- Toujours-vaipat
on huippuja! niitä on kolmea kokoa, ja ihan isoillekin löytyy. housuvaippojakin on muistaakseni ainakin kahta kokoa, saattaa olla kolmekin. Sitten Lidlissä on vielä toinenkin vaippamerkki (en muista mikä), mutta meillä ei ainakaan siitä tykätty.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S333295Kaikki menevät kouluu tai töihin
Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺3891492Et varmaan edes sitä uskoisi
Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll711401Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun2411165Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.71121Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n1911026- 73988
Huh, huh. Aitolehti eronnut?
Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o58969- 17944
Gallup: Ruusut ja risut Linnan juhlien puvuille: kenen puku oli paras ja kenen puvusta et tykännyt?
Linnan juhlissa nähtiin pukuja laidasta laitaan. Gallup: Ruusut ja risut Linnan juhlien puvuille: kenen puku oli paras j89932