Missä naxos-sempre-fani

Aina hyviä vinkkejä

Onkohan Sisiliassa, kun on ollut nyt kovin hiljaista Sisilian keskustelupalstalla. Hän on ollut oikea aarre, aina vstaamassa kysymyksiin, siitä 10 pistettä ja papukaijamerkki.

15

1125

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Naxos-fani-sempre

      Hei! Täällä minä ole, aina taustalla nykyään. Ajattelin antaa tämän palstan olla rauhassa, rauhoittua. Tuli vähän sellaiset fiilikset, että apuani ei täällä kaivattu. Saatiin aikamoiset sempalot aikaiseksi tänne. Nimeni selvitettiin ja sitten alkoivat keskustelut ulkonäöstäni! Ja sitten, joku alkoi kirjoittaa tänne minun nimimerkilläni, jota käytin 2 vuotta! Meni niin lapselliseksi, että katsoin parhaimmakseni poistua. No nyt voin vapaasti kirjoittaa omalla nimimerkilläni, kun sen rekiströin : ). Vastailen kyllä edelleenkin, kun tulee sellaisia kysymyksiä, joihin osaan vastailla. Mutta en halua sellaista hässäkkää tänne järjestää mikä täällä oli. Hyvää kevättä kaikille ja ihania Sisilian matkoja! Ps. käykää profiili sivullani, jos tulee ikävä! Ja muutenkin, siellä on Sisilian kuviakin : ) T. Naxos- fani sempre

      • Nitrox...

        Minulta ja perheeltä. Viime äitienpäivänä olikin lähtö Naxosiin:)


      • Naxos-fani-sempre
        Nitrox... kirjoitti:

        Minulta ja perheeltä. Viime äitienpäivänä olikin lähtö Naxosiin:)

        Hei! KIITOS! Hyvää Äitienpäivää teillekin! Kiva, kun kävit laittamassa minulle viestiä. Rekisteröi tuo Nitrox nimimerkkisi ja tule vierailulle tuonne profiili sivulleni!? Siellä on kuvia Naxosista ja Taorminastakin. Oli kyllä ihana se viimevuoden Äitienpäivä, juu. Olisihan se kiva olla nyttenkin siellä! : ) Terveiset koko perheelle! T. Naxos- fani sempre


    • vielä jotain kysyttävää

      Fani on kirjoittanut jo satoja viestejä, ellei enemmänkin kaikesta mahdollisesta ja moneen kertaan. Jos et jaksa lukea vanhoja viestejä niin...

      • Naxos-fani-sempre

        Hei! Varmaan ymmärrät, että minusta ei ole kuulunut pitkään aikaan. HETI jos sanankin kirjoitan, alkaa tulla kommentteja, kuten huomaat. En käsitä tätä palstaa. Jokainen saa esittää täällä, millaisia kysymyksiä haluaa!? Kysyipä sitten miten "tyhmän kysymyksen", jonkun muun mielestä. Nytkin tuolla toisessa ketjussa, joku kyseli Naxosin ja Taorminan karttoja... Niin heti, joku alkaa kyselemään, että mitä teet niillä ennen matkaa... Mitäs väliä sillä on, mitä kysyjä niillä tekee? Hän haluaa vain ne kartat!!! Ja, että Naxos ja Taormina ovat niin pieniä paikkoja, että ne on päivässä koluttu läpi. Tuskin tuo kysyjä tietää miten isoja tai pieniä nuo paikat tarkalleen on... Jos joku haluaa kartan jo ennen matkaansa, niin antaa haluta. Autetaan vaan kertomalla, mistä niitä saa jos tiedetään. Joku haluaa tutustua paikkaan jo ennen matkaansa, toinen vasta matkalla. Mukava olisi täällä vastailla kysymyksiin, mutta kun se ei oikein onnistu ilman ainaista "kahinaa". Mitä sitten jos olenkin neuvonut/auttanut ihmisiä täällä, kertonut samoja asioita monesti? Osa, suuri osa kirjoittamistani jutuista, (ja muidenkin mukavista jutuista) on jo hävinnyt pois täältä kokonaan. Täällä kyllä tilaa riittää, vaikka kirjoittaisin kaikki asiat alusta asti uudelleen : ). Monet ihmiset, kuitenkin "eksyvät" tänne ENSIMMÄISTÄ kertaa ja haluavat neuvoja, joltain joka tietää asioista... Heitä tuskin haittaa olenko neuvonut täällä muita, ennen heitä ja montako kertaa??? Että silleen : ). T. Naxos- fani sempre


      • Naxos-fani-sempre

        Hei! Varmasti on lämmintä jo. Itse olen ollut siellä huhti- toukokuussakin ja on ollut ihan kesäkelit. Että rannalla ollaan oltu ja rusketus saatu. Olen seuraillut noita Naxosin säitä tässä ja on kyllä näyttänyt jo jonkin aikaa, aika epävakaiselta. Sadetta ollut ja pilvistä... Samoin seurasin esim, viime keväänä ennen lähtöäni sinne. Lähtiessä näytti pilvistä monellekin päivälle, mutta perillä paistoi vain aurinko, joka päivä. Koskaanhan ei ihan varmaksi voi sanoa, mutta ihan hyvään aikaan olet varannut matkasi. Helteet on tosiaan heinä- elokuussa ja silloin on tosi kuuma. Ihan talvitakkia et tule tarvitsemaan, mutta illoiksi kannattaa kyllä ottaa joku ohut takki tai esim, neule. Ja jos Etnalle aiot niin siellä on kylmempi sitten. Hyvää lomaa sinulle! Ja jos viitsit niin käyhän kommentoimassa lomasi jälkeen mitä pidit paikasta. Ja vaikka hotellistakin missä olit. Moni täällä kyselee noista hotelleista, mutta harva vastailee... T. Naxos- fani sempre


      • Naxos-fani-sempre
        Naxos-fani-sempre kirjoitti:

        Hei! Varmasti on lämmintä jo. Itse olen ollut siellä huhti- toukokuussakin ja on ollut ihan kesäkelit. Että rannalla ollaan oltu ja rusketus saatu. Olen seuraillut noita Naxosin säitä tässä ja on kyllä näyttänyt jo jonkin aikaa, aika epävakaiselta. Sadetta ollut ja pilvistä... Samoin seurasin esim, viime keväänä ennen lähtöäni sinne. Lähtiessä näytti pilvistä monellekin päivälle, mutta perillä paistoi vain aurinko, joka päivä. Koskaanhan ei ihan varmaksi voi sanoa, mutta ihan hyvään aikaan olet varannut matkasi. Helteet on tosiaan heinä- elokuussa ja silloin on tosi kuuma. Ihan talvitakkia et tule tarvitsemaan, mutta illoiksi kannattaa kyllä ottaa joku ohut takki tai esim, neule. Ja jos Etnalle aiot niin siellä on kylmempi sitten. Hyvää lomaa sinulle! Ja jos viitsit niin käyhän kommentoimassa lomasi jälkeen mitä pidit paikasta. Ja vaikka hotellistakin missä olit. Moni täällä kyselee noista hotelleista, mutta harva vastailee... T. Naxos- fani sempre

        Hei! Laitoin sinulle viestin profiili sivullesi! Käy katsomassa ja linkin kautta sitten näet kuviakin, jos haluat katsella. Ja minulle voi laittaa kysymyksiä/viestiä myös tuonne profiili sivulleni. T. Naxos- fani sempre


      • saa netistä

        Esimerkiksi tässä linkki wunderground-palveluun, olen valmiiksi laittanut tähän paikaksi Taorminan (Naxos niin pieni, ettei sitä oo sääpalvelussa)

        http://www.wunderground.com/cgi-bin/findweather/getForecast?query=taormina italy&wuSelect=WEATHER

        Uskosin että lämmintä on, esimerkiksi nyt 24. toukokuuta on 27 astetta. Kello on 11.40 paikan päällä.

        Hauskaa matkaa, ihana paikka ja saari, toivottavasti sinustakin. Samoilla linjoilla olen kuin Naxos-fani sempre :) Terkkuja hänelle!


      • Naxos-fani-sempre
        saa netistä kirjoitti:

        Esimerkiksi tässä linkki wunderground-palveluun, olen valmiiksi laittanut tähän paikaksi Taorminan (Naxos niin pieni, ettei sitä oo sääpalvelussa)

        http://www.wunderground.com/cgi-bin/findweather/getForecast?query=taormina italy&wuSelect=WEATHER

        Uskosin että lämmintä on, esimerkiksi nyt 24. toukokuuta on 27 astetta. Kello on 11.40 paikan päällä.

        Hauskaa matkaa, ihana paikka ja saari, toivottavasti sinustakin. Samoilla linjoilla olen kuin Naxos-fani sempre :) Terkkuja hänelle!

        Hei!
        Kiitokset terveisistä!
        Tuli perille : )))
        Kiva, kun muutkin on asiasta samaa mieltä!
        T. Naxos- fani sempre


      • minä jane
        Naxos-fani-sempre kirjoitti:

        Hei!
        Kiitokset terveisistä!
        Tuli perille : )))
        Kiva, kun muutkin on asiasta samaa mieltä!
        T. Naxos- fani sempre

        Don matkaajan kirjoittamat sivut Taorminasta. Kerran luin sattumalta ja nyt itse Taorminassa ja Nxoksessa käyneenä haluaisin lukea ne uudelleen.
        Kyllä oli ihana Taormina ja Naxoksessa kävimme uimassa, hienot rannat.
        Taormina ihan Gardan veroinen!


      • parempi ?
        minä jane kirjoitti:

        Don matkaajan kirjoittamat sivut Taorminasta. Kerran luin sattumalta ja nyt itse Taorminassa ja Nxoksessa käyneenä haluaisin lukea ne uudelleen.
        Kyllä oli ihana Taormina ja Naxoksessa kävimme uimassa, hienot rannat.
        Taormina ihan Gardan veroinen!

        Garda Taorminan veroinen, noh molemmissa käyneenä en ole samaa mieltä. Mielestäni Garda peittoaa Taorminan kirkkaasti. Ihan "sievä" Taormina on mutta Gardan fiiliksestä ei tietoakaan ja siellä on rahastuksen meininki silmiinpistävää. Gardalla huomattavasti enemmän liikkumatilaa, koko järvi lukuisine kylineen ja kaupunkeineen, ja Naxoseen ei tulisi mieleenkään mennä, pelkkä hiekkarantapaikka. Mutta näitä mielipiteitä on monia, kuten olla pitääkin, pääasia kuitenkin että mielipaikka on Italiassa !


      • Naxos-fani-sempre
        minä jane kirjoitti:

        Don matkaajan kirjoittamat sivut Taorminasta. Kerran luin sattumalta ja nyt itse Taorminassa ja Nxoksessa käyneenä haluaisin lukea ne uudelleen.
        Kyllä oli ihana Taormina ja Naxoksessa kävimme uimassa, hienot rannat.
        Taormina ihan Gardan veroinen!

        HEI JANE!

        Tosi kiva, että tykkäsit matkastasi Taorminaan ja Naxosiin : )!
        Minuakin HARMITTAA TOSI PALJON, että DONIN HIENO kertomus on jo lähtenyt täältä.
        Nämä, kun poistuu aina, eivätkä mene esim, sivulle 2, 3... : (

        Ja SUURIN HARMI onkin se, että Donin hieno juttu kuvineen ja monen muun asialliset ja tärkeät jutut hävisi sen takia, kun JOITAKIN ALKOI LAPSETTAA.
        Eli aloitettiin ihan huvikseen turhanpäiväisiä otsakkeita!
        (OLEN DUBAI FANI jne.... : ( )

        Tunnen itse henkilökohtaisesti "DONIN" vaimon : )
        Ja voin yrittää saada Donia laittamaan kuvat ja tekstit tänne uudestaan! : )
        Katsotaan voinko auttaa sinua, yritän ainakin.

        Ja käy ihmeessä vierailemassa sivullani tuolla gallerian puolella!
        Siellä on muutama kuva ja linkki muihin kuviini Naxosista ja Taorminasta.

        Nyt minulla on Sisilia omassa kotipihassani : ), täällä on varjossa lämmintä 29 ja 7 omenapuuta kukkii puutarhassamme ja tietysti kasvattamani Nespolepuutkin on päässeet jo ulos aurinkoon (toin ne siemeninä mukanani Naxosista : ).
        IHANAA KESÄÄ KAIKILLE!


      • Naxos-fani-sempre
        minä jane kirjoitti:

        Don matkaajan kirjoittamat sivut Taorminasta. Kerran luin sattumalta ja nyt itse Taorminassa ja Nxoksessa käyneenä haluaisin lukea ne uudelleen.
        Kyllä oli ihana Taormina ja Naxoksessa kävimme uimassa, hienot rannat.
        Taormina ihan Gardan veroinen!

        HEI!

        LÖYSIN SEN : )))
        Laita hakuun keskustelu suomi24 taorminassa kelpasi kirjoittaa!
        Siellä se on, siinä on linkki metsäkoneet...
        Samalla löysin muutakin : )

        On myös olemassa 2-3 maan matosen kirjoittamaa matkakertomusta Naxosista ja Taorminasta UPEIDEN kuvien kanssa!!!
        Kun ensin laitoin hakuun taorminassa kelpasi kirjoittaa Don matkaaja, tuli esiin maan matosen teksti (koska siinä oli myös kirjoitettu kirjoittamisesta)!

        Toivottavasti löydät molemmat!

        Maan matosella on siellä sivulla paljon muutakin, mutta siellä on ainakin 2 kertomusta kuvineen Sisiliasta!

        Ja nyt ulos aurinkoon : )

        T. Naxos- fani sempre


      • minä jane
        parempi ? kirjoitti:

        Garda Taorminan veroinen, noh molemmissa käyneenä en ole samaa mieltä. Mielestäni Garda peittoaa Taorminan kirkkaasti. Ihan "sievä" Taormina on mutta Gardan fiiliksestä ei tietoakaan ja siellä on rahastuksen meininki silmiinpistävää. Gardalla huomattavasti enemmän liikkumatilaa, koko järvi lukuisine kylineen ja kaupunkeineen, ja Naxoseen ei tulisi mieleenkään mennä, pelkkä hiekkarantapaikka. Mutta näitä mielipiteitä on monia, kuten olla pitääkin, pääasia kuitenkin että mielipaikka on Italiassa !

        Tietty Garda on aivan ihana, siellä reissaaminen kivaa busseilla ja laivoilla, mutta Taorminan viehätti myös kauneudellaan, kun meillä ei ollut ei ollut suuria ennakko-odotuksia.


      • minä jane
        Naxos-fani-sempre kirjoitti:

        HEI!

        LÖYSIN SEN : )))
        Laita hakuun keskustelu suomi24 taorminassa kelpasi kirjoittaa!
        Siellä se on, siinä on linkki metsäkoneet...
        Samalla löysin muutakin : )

        On myös olemassa 2-3 maan matosen kirjoittamaa matkakertomusta Naxosista ja Taorminasta UPEIDEN kuvien kanssa!!!
        Kun ensin laitoin hakuun taorminassa kelpasi kirjoittaa Don matkaaja, tuli esiin maan matosen teksti (koska siinä oli myös kirjoitettu kirjoittamisesta)!

        Toivottavasti löydät molemmat!

        Maan matosella on siellä sivulla paljon muutakin, mutta siellä on ainakin 2 kertomusta kuvineen Sisiliasta!

        Ja nyt ulos aurinkoon : )

        T. Naxos- fani sempre

        Oli kiva lukea, ja maisemat oli tuttuja.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      100
      7229
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      35
      2781
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      34
      2356
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      99
      2062
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      16
      1757
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      9
      1545
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1407
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1371
    9. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      35
      1333
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1314
    Aihe