Minä olen saanut astiaston jonka pohjassa lukee Rörfrand Sweden oletan että se on siis ruotsalaista tekoa, olen koittanut googlata, mutta edes wikipediassa ei ole mitään mistään rörfrandista minulla on astiasto vähän vajaa ja koitin netistä löytää jos löytyisi täyttöä, mutta ei löydy alkuunkaan mitään. Huuto netissäkään ei ole minulla toisessa ruoka-astiastossa lukee pohjassa rörfrand sweden ja toisen kahvi-astiaston pohjassa lukee rörfrand sweden Ingrid ruoka-astiasto on ainakin 40 vuotta vanha, ja pienempi kahviastiasto varmasti vieläkin vanhempi, olisiko jopa yli 60 vuotta vanha...? eli no jos joku osaa sanoa jotain, valaista tietämätöntä mikä tämä asiasto on sanokaa, en itse ihan itsekkään tiedä mitä haluaisin minulle kerrottavan joten yllättäkää mut :D ja jos on linkkiä johonkin sivustoon niin saa laittaa =)
ekaoma-astiasto
Rörfrand
5
2488
Vastaukset
- jallu
Rörstrand
- Zäki
Hei! Mitä tarkkaan ottaen lautasen pohjassa lukee? Lukeeko;
VDN
F555
Rörstrand
Sweden
SVEA
? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? - broken seed
Ingrid on astiasarjan nimi, samoin Svea.
Itselläni on Karolina-sarjan pieni kastikekulho tai jälkiruokakastikekaadin. - SaHeVa
Mun kastikekippo on myös Rörftrand Sveden ilmeisesti Rosanna sarjaa, mahtaako olla mitään rahallista arvoa? vai nakkaanko roskiin ? pitäisi roinat hävittää.
- kasjuha
Löytyy kahvikannu 60-luvulta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400003525092- 162276
- 1942129
- 1071506
- 811427
- 741012
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu571007IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka2969Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.119864Ei lumous lopu koskaan
Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu59786