Onko USA:ssa lastentarvikkeet (vaatteet, rattaat tms) paljon edullisempia kuin Suomessa? Kannattaako sieltä tuoda tuliaisena mitään? Jos kannattaa, niin mitä tulisi huomioida?
Lastentarvikkeita USA:sta
4
819
Vastaukset
- Borghese
Täällä on paljon tarjontaa lasten/vauvantarvikkeiden osalta ja kaikkea löytyy kalliista luksuksesta erittäin edulliseen. katso vaikka täältä: http://www.babiesrus.com/shop/index.jsp?categoryId=2255957 Kaikissa tavarataloissa (Macy's, Sears jne.) on lastentarvikkeita, sekä Targeteissa, Wal-Marteissa jne.
- Borghese taas
Suomen tullilla on tietenkin ne tuontirajat minkä arvosta saa tavaraa tuoda EU:n ulkopuolelta. Olikohan se nykyään 430 :n arvosta kun saa tuoda tavaraa veroitta ja tulleitta.
- uskon näin
jos jenkeistä alkaa niitä tänne rahdata. Pelkkä lentomatka on niin kallis että saa koko setin täältä jää vielä rahaakin.
- toi aloittaja
oli sinne menossa pelkästään erikseen lastenvaatteita ostamaa vaan kyselee, että kannattaako tuoda tuliaisia kun jo muutenkin on jo sinnepäin menossa. huoh
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as442958Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna222867- 462673
- 552522
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582438Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)462408Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782128On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532121- 692028
- 452022