Onko USA:ssa lastentarvikkeet (vaatteet, rattaat tms) paljon edullisempia kuin Suomessa? Kannattaako sieltä tuoda tuliaisena mitään? Jos kannattaa, niin mitä tulisi huomioida?
Lastentarvikkeita USA:sta
4
816
Vastaukset
- Borghese
Täällä on paljon tarjontaa lasten/vauvantarvikkeiden osalta ja kaikkea löytyy kalliista luksuksesta erittäin edulliseen. katso vaikka täältä: http://www.babiesrus.com/shop/index.jsp?categoryId=2255957 Kaikissa tavarataloissa (Macy's, Sears jne.) on lastentarvikkeita, sekä Targeteissa, Wal-Marteissa jne.
- Borghese taas
Suomen tullilla on tietenkin ne tuontirajat minkä arvosta saa tavaraa tuoda EU:n ulkopuolelta. Olikohan se nykyään 430 :n arvosta kun saa tuoda tavaraa veroitta ja tulleitta.
- uskon näin
jos jenkeistä alkaa niitä tänne rahdata. Pelkkä lentomatka on niin kallis että saa koko setin täältä jää vielä rahaakin.
- toi aloittaja
oli sinne menossa pelkästään erikseen lastenvaatteita ostamaa vaan kyselee, että kannattaako tuoda tuliaisia kun jo muutenkin on jo sinnepäin menossa. huoh
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 664500
- 1053505
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj373208Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262628- 472523
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52139- 222014
- 1971913
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3951552Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91418